Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Suus, een innestelingsbloeding heb je meestal tegelijk met je NOD, daarom denken veel meiden vaak dat het hen ongi is. Hoop het voor je hoor!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

mou zit achter de computer, heb net mijn bh maar uitgedaan, ik kreeg zo'n steken in mijn borsten. ik snap echt niks meer van mijn eigen lichaam, heb echt het idee dat mijn lichaam mijn zo voor de gek aan het houden is

liefs dimka

jeetje wat is het stil vanavond hier!!!!!
ik ga lekker slapen, moet nog wat uurtjes inhalen!

lief dimka

Hoi!

Is het goed als ik hier ook mee kom schrijven. Ik had al contact met Yvonne en Suus maar die zitten nu op deze topic.

Is Gerrie er trouwens nooit meer?

Voor degene die mij nog niet kennen: ik ben Evelien ben 23 jaar ben getrouwd met Richard(29). We zitten nu in de 7de ronde voor ons eerste kindje. 18 augustus is mijn NOD. Vrijdag gaan we op vakantie naar Oostenrijk dus als ik terug kom is mijn NOD, ik hoop dat het deze ronde raak is.

Liefs evelien

Hoi meiden,

Ik weet het ff niet meer hoor! Ik heb het helemaal gehad.... Weer een nagatieve test... en de HA is met vakantie... Ik heb geen zin om naar een vreemde te gaan.

Ik ben het helemaal zat. Als ik niet zwanger ben, wil ik  liever gewoon ongi worden dan een ronde over te slaan. We zijn dan wel weer aan het klussen, maar ik heb geen idee wanneer ik mijn ei moet krijgen en of we het dus goed timen. Die afscheiding van zondag was maar 1,5 dag en ik heb niet bepaald een regelmatige temp. Ik had voor de volgende ronde (ronde 8) ovulatietesten gekocht van sensitest, maar ik weet niet of het zin heeft die nu te gebuiken.

Meiden sorry voor het chagerijnige bericht, maar ik begin er gewoon depressief van te worden.

Liefs,

Sara

Hoi Hoi

Sara wat een rot gevoel zul je nu hebben, zwanger ben je waarschijnlijk niet en je word ook nog niet ongi. Het is maar goed dat je doorklust voor het geval dat. Alleen is het nu vervelend dat je nu niet weet wanneer je volgende NOD is. Misschien is een ovulatie test wel wat voor je maar ja kost natuurlijk ook nog wel wat. Hoop voor je meid dat je snel meer duidelijkheid hebt. Mag ik is vragen waar je temp nu zo op zit.

Dimka dus zulke flinke steken in je borsten dat je je bh niet meer aan kunt hopen dat het voor jou positief uitvalt.

Yvonne de kwaaltjes zijn nu een stuk  minder of heb ik dit verkeerd gelezen. Maar goed zo als ik al vaker schreef kan nog elke kant op en wie weet heb je helemaal geen kwaaltjes en ben je nu juistem wel zwanger.

Evie welkom hier en schrijf gezellig met ons mee. Dus jij zit nu ook op het wachtbankje ook voor jou ga ik duimen succes meid.

Nou gisteren wel mijn ei gehad nu nergens geen last meer van. Vanmorgen was mijn temp 36,6 dus zal hij morgen wel verder stijgen. Gisteravond nog even geklust dus daaraan ligt het niet.

Esther hoe is het met jou

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Wat fijn dat je gister eindelijk je ei gehad heb. Dat zal ook wel weer een opluchting zijn.
Ik ben weer wat rustiger geworden. Ik heb de hoop dat ik zwanger ben nu wel helemaal opgegeven. Ik wil alleen dat mijn ongi doorbreekt zodat we eindelijk naar de volgende ronde kunnen. Mijn temp van de afgelopen dagen is:
30-7 36.1
31-7 36.1
1-8 36.1
2-8 36.1
3-8 36.1
4-8 36.0
5-8 36.1
6-8 36.4
7-8 36.2

De dagen voor de 30ste schommelde ik tussen 35.9 en 36.2.

Wanneer is jou nod nu?

Liefs,

Sara

Hoi Dimka en Yvonne,

Nog maar een paar dagen tot jullie nod. Ik ben hard aan het duimen voor jullie.

Naar dat de kwaaltjes was afnemen... Het maakt alles weer flink wat onzekerder... Succes nog met wachten.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan