Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey allemaal,

Een aantal nieuwen hier. Wat leuk zeg. Welkom en ik hoop dat iedereen maar gauw zwanger mag worden. T was ff flink bijlezen. Vanaf do 2 augustus. Ben wel 1,5 uur bezig geweest ofzo.
Voor degenen die mij niet kennen. Ik ben dus Tamara en ben 25 jaar en ben ongeveer 8 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb een dochter van 7 jaar.

Over 2 weken heb ik mijn 1e echo en dan zullen we zien hoever ik zwanger ben. Ik had net als Esther en Sharine een slijmsliert maar ik dacht dat ik op 25 juni mijn ei had en kreeg een week later een slijmsliert. Maar via de echo komen we er wel achter wanneer mijn ei is geweest. Dus ik ben of 7 of 8 weken zwanger. Wel grappig want ik heb gekeken via de  chinese berekening. Ben ik 8 weken zwanger krijgen we een zoon en ben ik nu 7 weken dan krijgen we een dochter. Haha. Ik denk zelf een zoon want het voelt allemaal heel anders dan bij mijn dochter. Ik heb af en toe het gevoel dat ik het al heel lichtjes kan voelen. Ik heb nog steeds geen hinderlijke kwalen. Alleen maar moe en zere rug wat steeds beter gaat. Wat wel nieuw is zijn ontzettende hongeraanvallen. Ik moet overdag elke 2 uur wat binnen krijgen.
Dimka en Yvonne ik kan jullie niet veel vertellen over mijn afscheiding omdat ik altijd standaard een inlegkruisje draag. Ook hebben jullie wel heeeeeeeeel veel klachtjes wat overeen komt met wat ik had. Heel erg spannend!! Wel heb ik op de dag van mijn NOD 1 druppel bloed verloren.
@Sara jou kan ik Ovasan van dokter vogel aanraden. Mijn moeder heeft ooit eens een curretage gehad en kon toen niet meer zwanger raken. Ze heeft toen 4 maanden Ovasan gebruikt en werd regelmatig ongesteld en ook ineens weer zwanger. (toen zijn er nog 3 kids geboren die nu 8, 7 en 6 zijn) Waarvan de jongste 2 eigenlijk niet gepland. Ik wil niet zeggen dat het bij jou helpt maar baad het niet dan schaad het niet.
Ir en Suus ik wens jullie veel succes in de volgende ronde.
Volgens mij heb ik iedereen gehad. Ben ik wel iemand vergeten dan wijt ik het aan mijn zwangerschapsdementie hahahaha.

Liefs,
Tamara.

Hoi hoi,

Zie je wel. Ik ben Evelien vergeten.
Woon je toevallig in de buurt van Balkbrug?
Ik krijg het idee dat ik je ken.
Succes met zwanger raken in ieder geval.

Groetjes,

Tamara.

Hoi Hoi

Sara je temp is nog wel steeds laag he ik zat even te kijken of je al een eventuele nieuwe eisprong hebt gehad maar daar kan ik ook nog niet echt op vinden.
Misschien krijg je die vandaag of morgen nog.

Mijn NOD zit zo tussen de 21 en 25 augustus als ik van een cyclus van 34 dagen uitga is het de 25 ste maar ik heb dit keer mijn ei op dag 14 gehad terwijl mijn vorige ei ook veel laterder was, dus kan het nu best zijn dat ik mijn NOD wel weer wat eerderder heb. Maar goed ga nu niet eerder testen dan de 25 ste als het nodig is.

Tammie
Het word nu wel spannend volgende week (toch een echo) vreemd he dat als je een week eerder bent een jongen krijgt en een week later bent een meisje (of anderssom). Mijn twee zwangerschappen waren in het begin hetzelfde later merkte ik wat verschillen, en heb ook een jongen en een meisje.

Liefs Sharine

Hallo Meiden!

Nou ben op het ogenblik toch weer iets misselijk en heb niet veel honger, maar wel regelmatig. Ben vandaag erg  moe, als ik de trap op moet dan ben ik gewoon buiten adem. Vandaag weer iets rozige afscheiding en lage rugpijn.  Het komt steeds dichterbij nog maar 4 nachtjes tot aan mijn NOD!!!

Tammie!!! Hallo zeg! Alles gaat goed lees ik! Nou ik hoop dat ik je kan volgen hoor! Maar nog maar even afachten tot zondag. Heb wel eens vaker kwaaltjes gehad, dus weet het niet zo goed allemaal. Mijn gevoel zegt dus nee, maar mijn hoop is er echt wel hoor.

Sharine, goed zeg dat je ei nu wel is geweest! Hoop echt dat het raak is, nu begint het afwachten weer he?

Sara, echt supervervelend en ik leef echt met je mee! Dit is zo balen voor je en nu is je huisarts ook nog op vakantie! Ik weet echt niet wat je doen moet behalve doorklussen. Je weet niet wat je lichaam allemaal doet met je. Hoop dat je huisarts er gauw weer is hoor.

Dimka, ja ik heb geen pijnlijke borsten zoals jij, maar wel gevoelige tepels en steekjes en ze zijn nu iets steviger/voller. Die steekjes heb ik ook lager, onderin mijn buik  en jeuk ook. Vandaag weer iets rozige afscheiding gehad. Nu ook weer iets misselijk en niet echt hongergevoel. Wel vaker per dag trek, maar kan niet veel op.

Evelien, heb je nog een mooie  paar dagen gehad in Groningen? Jij hebt nu je NOD 18 augustus las ik net? Spannend he? Heb je net je klusperiode gehad nu! Ik weet niet of Gerrie er nog is, hoor haar ook niet meer. Suus en ik zijn toen  hier naar toe verhuist.

Suus, toch wel een beetje raar dat je ongi anders is dan anders en geen ongiklachten erbij?

Iris, jammer dat je ongi er is hoor, hoop dat je volgende ronde beter afloopt!

Esther, ook bezig met de slag om het ei? Of nu in de afwachtperiode tot aan je NOD?

Liefs Yvonne

Hallo Sharine, nee ik kon er ook geen eisprong ontdekken uit de temp. van Sara. Misschien dat ze hem een dezer dagen wel krijgt. Zelf is mijn temp veel hoger steeds na mijn ei.

Goed zeg dan heb jij je NOD een week later ongeveer, wordt ook weer spannend he? Dat afwachten weer?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Jeetje jij maakt het echt spannend hoor het lijkt mij dondersveel op zwangerschapskwaaltjes ga echt flink voor je duimen. En de roze afscheiding kan best wel iets te maken hebben met innesteling. Tenminste ik hoop het voor je meid. Weet je al wanneer je gaat testen als je nog niet ongi wordt.

En ja nu zit ik op het wachtbankje en nu moet ik zeker 2 dikke volle weken wachten het is maar goed dat we volgende week bij ons in het dorp ons feestweek hebben dus dan zijn mijn gedachten op iets anders en in de week van mijn NOD dan zijn we op vakantie dus kan ik er ook niet zo veel aan denken.

Liefs Sharine

hoi meiden,

yvonne ik voel aan me water dat je zwanger bent hoor!!!!!! ik hoop dat ik gelijk heb!

sharine, succes met lang wachten, ik houd het bijna niet meer!

esther, leef je nog?

sara, ik vind het wel erg van jou. jeetje ik zou me ook rot voelen, vooral omdat je temp ook niet stijgt

iris en (ik ben je naam vergeten) ben alvast aan het duimen voor de volgende ronde bij jullie!

evie, welkom hier en klets maar lekker mee

bij mij begon mijn dag wel erg rustig. ik voelde niks. dat geeft eigenlijk ook weer geen rust! (is ook nooit goed). na de middag had ik steken recht boven mijn lies en achter mijn schaambeen. ook wat steken in mijn borsten ook wat gevoelig bij aanraken. iene miene beetje gele afscheiding. maar verder niks, dus ik weet het niet. ik denk dat het niet raak is, maar ook een klein deel van mij denkt van wel. en ik kan alleen maarhopen dat ik een positieve test in mijn handen krijg.
ik denk dat ik (mijn nod is 10 aug), dus hoop dat ik tot zaterdag kan wachten met testen en dat ik niet ongi wordt, anders hoeft het niet eens.

liefs dimka

Hallo Meiden,

Sharine, nou ik hoop het hoor. Nu nog een beetje misselijk, net in de auto dacht ik van nog even en dan de auto aan de kant. Hoop natuurlijk dat het geen griep is.
Dat scheelt wel he dat je een feestweek hebt en vakantie, dan gaat de tijd veel sneller!
Ik ga als mijn ongi er zondag niet is waarschijnlijk maandagmorgen of dinsdagmorgen testen. Ik durf niet zo goed meer, denk dat ie dan straks weer negatief is. Maar je wilt het daarentegen wel weer graag weten. Dus wel pas na mijn NOD pas als er niks komt.

Dimka, als ik zwanger ben dan jij ook hoor! Wij hebben heel veel hetzelfde, ik had gisteren ook niets gevoeld haast. Mijn gevoel zegt nee, maar een klein ietsiepietsie stemmetje fluistert af en toe wel wat goeds zodat ik wel veel hoop heb.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan