Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi yvonne,

ik heb dat ook, en zeg ook steeds maar tegen mezelf, ga er maar van uit dat het niet raak is, anders is de teleurstelling zo groot.
mijn dat kleine stemmetje blijft doorkletsen

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ja stom is dat he? Je dekt jezelf een beetje in tegen een mogelijke teleurstelling. Wat op zich heel begrijpelijk is. Heb zelf ook al veel vaker gedacht van het is nu vast raak. Dan had mijn lichaam me toch weer voor de gek. En mijn lichaam is wel heel gevoelig vind ik, want ik voel wel heel vaak wat. Ook in de vorige rondes wel. Oei het is toch nog steeds even spannend iedere ronde!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ik ben nog iets vergeten, als kind had ik al last van eczeem en sindsdien met vlagen komt het nog eens terug op mijn vingers. Heb ook last van astma, dat is met elkaar verbonden. Wanneer ik het benauwd heb heb ik geen eczeem en andersom ook.
Maar nu dus heb ik sinds deze week erge eczeem, wat is door gezet op mijn onderarmen dus. Weet niet of het iets te maken heeft met kwaaltjes, maar misschien weten jullie het?

Liefs Yvonne

hoi yvonne,
ik ben geen dokter hoor, maar weet dat exceem terug kan komen als je of veel stress hebt, of je lichaam veranderd, het kan vast zitten aan je hormoonhuishouding.
dat is bij een vriendin van mij zo

liefs dimka

Haha ja dat dacht ik ook, maar iedere keer alles wat je voelt/hebt kan twee dingen betekenen! Ongi...of zwanger! Dat is de pest! Nou ja we moeten toch afwachten maar weer. Als je ongi er vrijdag niet is wanneer ga jij testen dan?

Liefs Yvonne

ik denk dat ik niet langer kan wachte als zaterdag, maar ja eerst maar kijken of het niet komt.
ik hoop zo dat we geluk hebben!!!!

leifs dimka

ik kruip lekker voor de tv voor gillmore girls en daarna lekker op tijd naar bed

liefs dimka

Zo denk ik er ook over hoor, eerst maar eens afwachten of mijn ongi komt en  zo niet dan  pas gaan testen. Ik hoop het echt hoor!

Nou kijk maar ff gezellig Gilmore Girls, ik blijf nog even hier hangen totdat mijn zwager en schoonzus er weer zijn.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan