Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi meiden,

Om te beginnen, Evie welkom bij de groep. Helemaal over het hoofd gezien vanmiddag. Sorry.

Tamara: bedankt voor de tip. Ik zal donderdag kijken of ik het in de stad kan krijgen. Leuk, nog even en dan je eerste echo. Super joh!!

Sharine: bedankt voor je reacties. Ik zou ook proberen te wachten tot de 25ste. Dan weet je zeker dat je na je nog test. Inderdaad wel fijn dat je straks een aantal dagen een goede afleiding hebt.

Yvonne: ja, ondanks dat ik eigenlijk niet meer wou bellen, heb ik dat toch gedaan en toen kreeg ik een antwoordapparaat. ik kijk over een week of ze er weer is en anders ga ik toch gewoon naar de waarnemer. Volgens mij is dat wel een man. Maar goed, ik krijg (neem ik aan) toch alleen een bloedtest als ze een test doen. Spannend, vandaag weer wat kwaaltjes. Het is nu echt weer aftellen!!!

Dimka: ook nog een boel aanmoedigende kwaaltjes. Succes nog met wachten deze dagen!!!

Wat mijn temp betreft, ik word er totaal niet wijs uit of ik ooit wel of geen ei gehad heb. Mijn maximale tempstijging is 0.3 graden tussen 2 dagen. Verder 0.2 of 0.1. Ik wacht alles gewoon nog een week af. Kijk of dan mijn HA er weer is en anders toch maar naar die andere.

Nou, meiden ik ga ook lekker op bed liggen Gilmore Girls kijken en hopelijk val ik vanavond wel vroeg in slaap val.

Trusten.

Sara

Hallo Sara,

Ja joh anders moet je gewoon heen gaan naar die waarnemer. Zo voel je je ook maar rot he? En ja normaal stijgt je temp. met 0,3 met je eisprong en dan blijft ie ook hoog tot aan je nod. Nou succes hoor ik duim ook nog voor jou!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Pff, 0.3 dat scheelt weer. Ik dacht eerst minstens 0.5 en dat heb ik nog nooit gehad. Toch weer een geruststelling.  
Hoe gaat het jou? Nogsteeds zo misselijk?

Liefs,

Sara

Nee, ik kom niet uit Balkbrug..

Wat spannend Yvonne dat je NOD bijna is! Ik hoop zo voor je dat het raak is, ik ga voor je duimen hoor!

Hallo Meiden,

Evelien, ja joh zondag NOD en voel me vandaag belabberd! Zere rug onderin, mijn borsten beginnen sinds vanmorgen pijnlijk te worden. Spannend joh! Nog maar 4 nachtjes nu! Hoe gaat het met jou nu?

Hallo Sara, ja nog steeds misselijk. Vandaag is het echt erg, voel me zo belabberd, moe en alles is te veel vandaag! Mijn borsten beginnen pijnlijk te worden. Zere rug onderin en ja dit zijn natuurlijk ook kwaaltjes als je ongi moet worden. Afwachten nog maar even. Wat ga jij nu doen?

Hoi Hoi Meiden

Yvonne meid ik denk dat het raak is bij je. Ik ken een oud collega die ook vreselijk veel last had van exzeem maar toen ze zwanger was werd dit erger. En die andere kwaaltjes komen ook erg in de buurt van zwanger zijn. Meid nog paar daagjes wachten en dan weet je het.

Dimka kan me voorstellen dat je heel snel wilt testen ik heb het ook altijd, zeg iedere maand van ga niet eerder testen dan, maar op het moment dat het dichterbij kom kan ik haast niet langer wachten. Als je er vanuit gaat dat je niet zwanger bent is de telleurstelling wat minder groot als het niet zo is, maar goed iedereen heeft stiekem het gevoel dat het raak mag zijn. Is heel normaal en wie weet.

Voor de rest ben ik de anderen even vergeten.

Mijn temp is vanmorgen ineens flink gestegen van 36,6 naar 36,9 normaal gaat het bij mij stapsgewijs maar nu ineens flink hoog. Maar goed zegt nog niks maar vind het wel apart.

Liefs Sharine

Hoi Yvonne,

Het blijft wel super spannend, een boel kwaaltjes!!!!! Ik ben  druk aan het duimen voor jullie!!!

Ik heb waarschijnlijk zondag inderdaad een ei gehad. Mijn temp was vanmorgen opeens 36.6. Ik wist niet wat ik zag. Dat heb ik al 2 maanden niet gehad.  Verder ligt mijn temp al 3 dagen boven de 36,1 (36.4, 36.2, 36.6).
Ik heb nu ook voor het eerst een duidelijk kruis in mijn grafiek in plaats van een gestippelde. Ik ga nu gewoon maar kijken wat mijn temp doet en aan de hand daarvan bepalen wanneer ik de HA ga bellen. Gelukkig hebben we wel op het juiste moment geklust die wie weet... Volgens FF is het verstandig als ik de 23ste pas ga testen. Dat ik wel weer een boel wachten, maar veel anders kan ik toch niet.

Succes nog met wachten. Hopelijk voel je je niet  zo heel erg misselijk meer.

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Sara wat fijn meid dat je temp nu gestegen is kan me goed voorstellen dat je niet geloofde wat je zag vanochtend. Dan lig je nu gelijk ongeveer met mij. Ga voor je duimen dat je de volgende keer positief test.

He meiden is schrijf nu achter mijn nieuwe laptop heb hem net gekregen. Jeetje dat is wel wennen maar vind het te gek. Kan beter hier in de kamer schrijven dan ongezellig in de andere kamer.

Liefs sharine

Terug
Bovenaan