Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Sharine,
Ja, ik was inderdaad erg blij. Wat leuk dat je je laptop al hebt... Jij kan ook snel sparen zeg! hahaha.
Liefs,

Sara

hoi meiden

sharine, gefeleiciteerd met je laptop, super zeg. en gezellig natuurlijk!!!

yvonne, jij ook al zo beroerd vandaag

sara, super zo'n stijging in je temp. toch je ei?

ik werd misselijk wakker, nou ja misselijk, het gevoel alsof je een brok in je keel hebt, het zakte niet of, ja na 12 uur een beetje en nu is ie weer terug. ook emotioneel niet erg gezellig, iemand zei wat en ik had tranen in mijn ogen en het was niet eens erg wat ze zei, ik snap niks van mezelf.
verder borsten erg stil vandaag, lekker hoor!!!!
nog 2 nachtjes, ik wordt gek van het wachten!!!

liefs dimka

Hallo meiden,

Sharine wat leuk zeg dat je nu een laptop hebt! Lekker makkelijk en natuurlijk veel gezelliger natuurlijk!

Sara super zeg! Nou dat is nog eens een goed bericht na dat nare afwachten steeds. En ook nog op het goede moment geklust!

Dimka, jij ook zo beroerd en  misselijk vandaag! Als ik je de hand kon schudden vanaf hier had ik het gedaan hoor.

Heb nu dus een trekkerig gevoel linksonderin net alsof het scheurt, rozige afscheiding, zere borsten, moe en zere onderug, kloppend gevoel met vlagen rechtsonderin mijn buik.
....En nog maar 4 nachtjes tot aan mijn NOD!!!

Liefs Yvonne

Hai meiden,

Had net echt een heel stuk getypt en nu drukte ik op een verkeerd knopje en was alle tekst weg, snik snik!!

Sharine, Gefeliciteerd met je laptop, fijn he om lekker in de woonkamer te zitten?? Al het gevoel dat je zwanger bent??

Yvonne en Dimka, Nou als jullie niet zwanger zijn dan weet ik het niet meer!! ha ha, nog een paar nachtjes en dan.........testen!! Ik duim voor jullie!

Sara, Eindelijk je ei! Super, nu nog ff 14 dgn wachten op je NOD en dan....spannend...

Ik weet dat ik een aantal mensen mis: Suus, Iris, Evelien maar ik weet alles niet meer hoor, er is zoveel geschreven in de 2 dagen dat ik ff geen tijd heb gehad, sorry, sorry sorry...

Hier alles goed, mijn ei moet haast wel geweest zijn, mijn nod is tussen 12 en 18 aug. dusss ook spannend..! Ik heb er een goed gevoel over in tegenstelling tot vorige maand voel ik me ook anders!
Heb een gevoelige onderbuik en last van mijn darmen...
Weten jullie of je urine en afscheiding anders gaat ruiken als het raak is? Ik ruik het ineens en dat had ik anders echt helemaal nooit!!
Nou ja, we hebben in ieder geval goed ons best gedaan, braaf om de dag geklust.. haha

Nou, ik lees het allemaal wel weer...

Kus, Es

Hallo Esther, ik hoop dat het raak is bij je hoor! Ik heb dat ook wel een beetje, maar weet niet of het iets zegt...we hopen natuurlijk van wel he? Haha, dus voor jou is het nu ook weer afwachten! Je ei weer gehad en verder kun je niks doen dan afwachten!
Het is best wel weer spannend !

Liefs Yvonne

Goeiemorgen meiden,

Daar ben ik ook weer eens. We zijn gisteravond even gezellig uit eten geweest dus had geen tijd!
Yvonne het begint er toch steeds meer op te lijken dat het raak is!! ik hoop het heel erg voor je. Nog maar een paar nachtjes volhouden!

Ik moet nu helaas weer aan het werk maar ik kom vanavond weer even meekletsen!

Fijne dag allemaal vandaag,

Liefs Iris

Hoi Meiden

Ja ik ben erg blij met mijn laptop, mijn man heeft een handje geholpen met de centjes.

Esther ik weet het eigenijk nog niet of ik denk dat het raak is. Alleen vind ik wel dat mijn temp ineens vreselijk stijgt vanmorgen was hij al 37,0. Maar goed moet gewoon geduld hebben.

Dimka en Yvonne het begint er wel goed op te lijken bij jullie ik vind het erg spannend.

Sorry voor de rest ben ik het alweer vergeten.

O ja Sara wat was je temp vanmorgen nog hoger ik hoop het voor je.

Liefs Sharine

Hallo meiden

Nou hoe dichter het bij mijn NOD komt, hoe meer ik begin te twijfelen hoor. Ik denk steeds dat mijn ongi gewoon komt. Ik hoop het echt niet en dat het nu eens raak zal zijn. Moest vanmorgen naar de manueel therapeut en die zet mijn rug steeds weer recht. Die kon amper iets doen omdat het ondering mijn rug zo zeer deed. Hij zei wel "je bent misschien wel zwanger joh"! Haha grappig he?

Sharine, fijn zeg dat je nu lekker op je laptop kunt he? Lief van je man dat ie er een paar extra centjes bij heeft gedaan.

Hey Iris ook aan het werk vandaag!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan