Hai meiden,
Had net echt een heel stuk getypt en nu drukte ik op een verkeerd knopje en was alle tekst weg, snik snik!!
Sharine, Gefeliciteerd met je laptop, fijn he om lekker in de woonkamer te zitten?? Al het gevoel dat je zwanger bent??
Yvonne en Dimka, Nou als jullie niet zwanger zijn dan weet ik het niet meer!! ha ha, nog een paar nachtjes en dan.........testen!! Ik duim voor jullie!
Sara, Eindelijk je ei! Super, nu nog ff 14 dgn wachten op je NOD en dan....spannend...
Ik weet dat ik een aantal mensen mis: Suus, Iris, Evelien maar ik weet alles niet meer hoor, er is zoveel geschreven in de 2 dagen dat ik ff geen tijd heb gehad, sorry, sorry sorry...
Hier alles goed, mijn ei moet haast wel geweest zijn, mijn nod is tussen 12 en 18 aug. dusss ook spannend..! Ik heb er een goed gevoel over in tegenstelling tot vorige maand voel ik me ook anders!
Heb een gevoelige onderbuik en last van mijn darmen...
Weten jullie of je urine en afscheiding anders gaat ruiken als het raak is? Ik ruik het ineens en dat had ik anders echt helemaal nooit!!
Nou ja, we hebben in ieder geval goed ons best gedaan, braaf om de dag geklust.. haha
Nou, ik lees het allemaal wel weer...
Kus, Es