Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Esther,

Ja het klussen kan weer beginnen hier! Mijn nod is nu 12 augustus en ja grappig dat we nu allemaal verschillende NOD's hebben. Ik slik essentiel organics prenatal  dat is een multivitamine. Je moet alleen 3 keer daags deze innemen dat las ik pas achteraf. Ik had hiervoor Gravitamon, is ook goed alleen die ik nu heb zitten meer vitamines in.

Liefs Yvonne

Hallo Dimka!

Volgens mij ligt onze NOD's nog wel dicht bij elkaar, als ik het goed heb dan heb jij de 10e en ik de 12e! Hier is de ongi ook net weer weg, dus weer klussen!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Ik ben jaloers op jullie jullie kunnen weer volop gaan klussen en bij mij begint de ongi net. Jammer dat nu mijn NOD op een andere moment is kunnen we het niet meer gaan vergelijken. Baal er wel van dat ik nu een lange cyclus heb. Hoop dat ik deze keer een wat vroegere eisprong heb. Maar goed is niet anders.

Iedereen die weer kan gaan klussen wens ik heel veel succesvole klusdagen toe.

Liefs Sharine

Hey Sharine!

Ja vervelend is dat je cyclus nou niet meer gelijk op gaat met de mijne! Ik hoop ook echt dat je ei toch weer vroeger komt zodat onze NOD's dichterbij elkaar liggen! Vind het altijd wel gezellig om erover te kletsen.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja dat vond ik ook altijd heel leuk maar goed we kunnen daarom nog wel gezellig kletsen niet dan. Jeetje wat een commotie he over het paranormale. Vond die reactie van die meid wel erg hoor, iedereen in de waarde laten. En weet je wat ik het ergste vond er zijn er veel die het allemaal onzin vinden het pendelen, en die mij wel durven te vragen of ik wil pendelen. Heb de grote neiging om er maar mee te stoppen hier. Iedereen weet toch dat het ook niet altijd uikomt en dat het vaak ook alleen maar leuk is om te doen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja tuurlijk blijven we gezellig kletsen! Ja wat een gedoe, ik kan er erg slecht over dat ze iemand afzeiken omdat ze zelf waarschijnlijk gefrustreerd zijn. En ja iedereen moet elkaar in zijn eigen waarde laten! Het pendelen is ook gewoon leuk ze gaan er zo serieus over doorzagen en vragen idd. jouw ook om te pendelen. Ik begrijp je wel hoor en ik zou  die neiging om er mee te stoppen ook hebben gehad! Iedereen moeten ze gewoon in hen waarde laten en als een onderwerp mij niet trekt dan lees ik die niet en reageer ik ook niet. Laten zij het dan ook doen, dan was er niks aan de hand. Ik had normaal er niet op gereageerd maar ik vond het zo sneu voor dat meisje.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik vond het ook zo sneu voor haar ze geloofd er nou eenmaal in en ik vind ieder zijn eigen. Maar ik heb toch besloten om er mee te stoppen. Voor jou wil ik wel pendelen en voor diegene waarmee ik actief klets maar niet meer voor alleman.

Liefs Sharine

Hoi meiden,
@Esther: ik slik ook gewoon foliumzuur en wat extra vitamines (ook gewoon voor mezelf omdat ik niet altijd aan mijn 2 stuks fruit etc kom). Verder heb ik nog niet getest. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ga testen. Dan heb ik alle tijd omdat ik vrij ben en dat ik mijn vriend er ook. Ik wacht de 34 of 36 dagen af. Ik wil niet te vroeg testen, dat was een dure grap vorige maand en natuurlijk een teleurstelling als hij weer negatief is.
@Dimka: fijn dat het weer over is. Het blijft toch een gedoe vind ik. Mijn vriend zegt dan wel, dat heb je nu al jaren dus je bent er al aan gewend, maar ja, of je nu wel of niet zwanger wil worden, het is toch elke keer weer afzien.
@Yvonne en Sharine: Ik ben het ook met jullie eens. Ik heb ook zo iets van als de en dat nou leuk vindt, prima. Het is een leuk idee om te kijken of het klopt. En na die hele toestand een paar maanden terug ga ik er ook niet meer op in als iets me niet aanspreekt en ik heb ook helemaal geen zin om ruzie te gaan maken op deze gezellige site. Ik zou ook lekker stoppen. Het kost een boel tijd en energie en kan je vast ook voor andere dingen gebruiken. :-D

Verder gaat het hier goed. Ik heb de afgelopen dagen wel hele rare temp schommelingen. Ik temp sinds 9 april en ik heb nog nooit een 35.7 gehad en dan afwisselend met 36.1. . . . Moet ik misschieni toch mijn dekbed weer uit de last halen omdat ik gewoon onderkoeld raak ofzo? (we liggen nu onder 2 hoeslakens) Weet nu ook niet of ik een temp daling moet zien als teken dat de rd’s er aan komen aangezien het zo schommelt. Hieronder staat mijn temp-lijst sinds mijn ei. . . .
Verder heb ik nogsteeds geen ongi klachten dus ik ben benieuwd wat deze maand brengt.

35.9
36.1 (Ovulatie volgens Fertility Friend)
36.4
36.0
36.1
35.7
36.1
36.1
35.7
36.1
35.8

Liefs,

Sara

Terug