Hoi meiden,
@Esther: ik slik ook gewoon foliumzuur en wat extra vitamines (ook gewoon voor mezelf omdat ik niet altijd aan mijn 2 stuks fruit etc kom). Verder heb ik nog niet getest. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ga testen. Dan heb ik alle tijd omdat ik vrij ben en dat ik mijn vriend er ook. Ik wacht de 34 of 36 dagen af. Ik wil niet te vroeg testen, dat was een dure grap vorige maand en natuurlijk een teleurstelling als hij weer negatief is.
@Dimka: fijn dat het weer over is. Het blijft toch een gedoe vind ik. Mijn vriend zegt dan wel, dat heb je nu al jaren dus je bent er al aan gewend, maar ja, of je nu wel of niet zwanger wil worden, het is toch elke keer weer afzien.
@Yvonne en Sharine: Ik ben het ook met jullie eens. Ik heb ook zo iets van als de en dat nou leuk vindt, prima. Het is een leuk idee om te kijken of het klopt. En na die hele toestand een paar maanden terug ga ik er ook niet meer op in als iets me niet aanspreekt en ik heb ook helemaal geen zin om ruzie te gaan maken op deze gezellige site. Ik zou ook lekker stoppen. Het kost een boel tijd en energie en kan je vast ook voor andere dingen gebruiken. :-D
Verder gaat het hier goed. Ik heb de afgelopen dagen wel hele rare temp schommelingen. Ik temp sinds 9 april en ik heb nog nooit een 35.7 gehad en dan afwisselend met 36.1. . . . Moet ik misschieni toch mijn dekbed weer uit de last halen omdat ik gewoon onderkoeld raak ofzo? (we liggen nu onder 2 hoeslakens) Weet nu ook niet of ik een temp daling moet zien als teken dat de rd’s er aan komen aangezien het zo schommelt. Hieronder staat mijn temp-lijst sinds mijn ei. . . .
Verder heb ik nogsteeds geen ongi klachten dus ik ben benieuwd wat deze maand brengt.
35.9
36.1 (Ovulatie volgens Fertility Friend)
36.4
36.0
36.1
35.7
36.1
36.1
35.7
36.1
35.8
Liefs,
Sara