Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Yvonne

Kon die man aan je rug zien dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Nou ik hoop dat hij gelijk krijgt hoor. Spannend hoor meid.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Nee dat niet, maar zwangere vrouwen hebben daar wel vaak last zei hij. En ik vertelde hem ook dat ik zo vreselijk moe was, dus vandaar. Nee jammer genoeg kan hij het niet zien, haha. Begin toch ongikrampjes te krijgen nu, dus ik hoop het echt niet hoor. Wel een beetje vroeg had het gisteren ook en rozige afscheiding. Dat rozige afscheiding had ik ook wel eens net voor mijn ongi, dus ik steeds naar de wc om te kijken. Gelukkig nog niks te bekennen! Heb jij al iets vernomen? Ik had ongeveer   5/6 dagen na mijn eisprong die bruin/roze/gele afscheiding. Hoe zou het met Dimka zijn, ze heeft morgen al NOD!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Kan bij mij nog niet echt iest merken dat het anders is als anders. Mijn afscheiding is op dit moment nog wit dus nog niet geel of zo. Maar goed bij mij is het nog maar 3 dagen geleden dus nog erg vroeg moet ik zeggen. Wel valt me op dat ik de vorige ronde vanaf mijn eisprong tot aan ongi ongikrampen had in de onderbuik en dat ik eerder wat last had van mijn rug. En daar heb ik nu eigenlijk geen last meer van. Ben eigenlijk wel blij want de vorige keer dacht ik dat ik zwanger was met die klachtjes en dat was niet zo. Dus van mij mag het wel rustig blijven hahahahaha.
Jij hebt nu wel veel last van rozige afscheiding he heb je dit wel eens eerder gehad. En ongi krampen hoeft niks te zeggen he. Ga voor je flink duimen.
Ja Dimka heeft overmorgen haar NOD dus voor haar ook spannend.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ja je hebt wel gelijk je kunt beter niks voelen dan dat je wel wat voelt, anders denk je dat je zwanger bent en dan is je ongi zo'n teleurstelling als die komt. Ja het is inderdaad ook nog maar vier dagen na je ei. Ik heb de eerste 5 dagen volgens mij ook niks gevoeld deze ronde? Ik vraag me dat nu al weer af volgens mij pas rond de innesteling. Ik heb wel  1 ronde  lichtroze afscheiding gehad en dit duurde maar 1 dag en niet rond de innesteling. Wel vaker een dag voor mijn ongi, als aankondiging van mijn ongi zeg maar. Maar dit heb ik dus ook niet altijd. Lastig allemaal he? Ik hoop het wel, maar ik ben er bang voor hoor dat mijn ongi gewoon komt. Heb nu ook nog steeds ongigevoel, trekkerig gevoel.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik ga flink voor je duimen dat je ongi niet komt maar zwanger bent. Ik weet ook altijd dat als ik bruine afscheiding krijg weet ik ook dat ik ongi word. Maar ik denk ook altijd van geen bloed geeft moed.

Liefs Sharine

Ja laten we dat hopen dan maar, heb trouwens nu geen rozige afscheiding meer. Dat is wel weer een goed teken he? Haha ik zit steeds te zoeken naar goeie tekens! Nou en eigenlijk hoef ik nog maar 3 nachtjes wachten! Laat ik dat dan maar doen haha!

Ga nu lekker naar huis toe, heb de werkdag er op zitten, misschien dat ik er vanavond wel weer ben. Vast wel, haha! We slapen nu trouwens in het huis van mijn schoonmoeder, is lekker dichtbij werk en als we naar dtsl. moeten duurt het zo lang allemaal voordat we er zijn en er is daar geen internet! Ze is toch nog wel 2 weken weg denk ik, zo'n 5-6 weken in totaal.

Liefs Yvonne

Hallo meiden, nou ik ben dus nu pas thuis! Hadden nog klanten na vijven, wel 3 x ook! Dus ietsje later geworden toen we naar huis gingen. Hoe gaat het met iedereen?

Liefs Yvonne

hoihoi allemaal,

ik denk dat ik ongi ga worden hoor, ik heb vandaag geen zere borsten, alleen een brok in me keel en wat misselijkheid, maar wel ongikrampen heel licht. normaal voel ik eigenlijk niks voor mijn ongi. ik voel pas op de dag dat ik ongi ben geworden na een paar uur krmapen. dus ik snap er weereens niks van!
ik heb nog een klein beetje hoop, maar niet echt veel meer (zit ik te typen met tranen in mijn ogen!). ik ben nog maar net bezig hoor, maar zou erg leuk zijn al gebeurd het snel. zeg wel atijd stoer, maakt niet uit als het een maand langer duurt, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet!
gisteren zei mijn man, ik hoop maar dat je zwanger bent, want je bent erg chagi! hij moest alaminuut verf zoeken voor mij, want ik moest en zou onze slaapkamer afschilderen en het is klaar!!!! gelukkig maar, ben ik er van af!!!

sharine, mooi dat je ei is geweest

sara, eindelijk duidelijkheid!!!

esther, voor jou net zo spannend als voor mij!

yvonne, ik heb bij jou een beter gevoel als bij mezef , ik duim hoor!!!!

liefs dimka

Terug
Bovenaan