Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hey Dimka

Ik voel me een beetje hetzelfde hoor, ik denk ook dat mijn ongi gewoon komt. Vervelend gevoel is dat he?
Toch nog maar even afwachten, want zolang er niks is is het nog goed hoor!
Ik duim voor je hoor!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

heb net nog sie twee onlibe testen gedaan, moet toch wat doen hier.
ene geeft 80% dat ik zwanger ben, die andere heb ik 15 punten, dus ook zwanger.
alleen alle symptomen die je kan aanklikken kan je ook hebben voor je onig.
kan dus beide kanten op.
vind er niks aan zo wachten.

liefs dimka

Hoi Meiden

Dimka vreselijk gevoel is het he als je nu het idee hebt niet zwanger te zijn. Maar zoals ik al bij Yvonne schreef geen bloed geeft moed. En inderdaad de beginkwaaltjes zijn hetzelfde dus het zegt nog niks ga nog flink voor je duimen.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Nou ik weet het ook niet zo goed, net alweer rozige afscheiding na het klussen! En dat op dag 24? Zou het ongi zijn? Zo vroeg ben ik normaal nooit, heb normaal regelmatige cyclus? Nou hou jullie op de hoogte, weet niet of mijn ongi komt we zien wel...... inderdaad geen bloed geeft moed...die hou ik erin!

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Dimka, niet nu al verdrietig zijn hoor! Er is nog niets aan de hand tot dat je echt ongi bent geworden, het zijn maar lichte krampjes en die kan je ook hebben als je zwanger bent!! En als het deze maand niet zo is dan wel een volgende keer, hoe meer gestressed je bent, hoe slechter het is..... Dus, nog ff 2 daagjes wachten en dan testen! Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is!

Yvonne, voor jou hetzelfde al ben jij er nu nog niet verdrietig van he? Ik duim echt voor je, nog een paar daagjes en dan heb je zekerheid.... Wel apart dat de klachten minder worden... Ik heb zelf het idee dat je vlak na je ei altijd een weekje vage klachten hebt en de week daarna wordt het weer minder, dat hoort vast bij et lichaam...

Sharine, hoe ist nu? Je hebt geloof ik ook wel een goed gevoel of niet? Wat had je voor jezelf gependeld?? Voor mij heb je deze maand gependeld en ik heb er wel een goed gevoel over moet ik zeggen, heb een beetje krampjes onder in mijn buik en verder geen klachten, maar toch heb ik wel een goed gevoel!

Sara, al meer duidelijkheid?? Ik hoop het voor je... Je bent toch aan het tempen??
Hoe doe je dat eigenlijk? Gewoon met een thermometer id mond iedere ochtend zelfde tijd of niet?  ik  ga dat  misschien ook volgende maand maar eens doen als het niet raak is, dat omdat ik mijn ei niet voel....

Kus, es

Hoi meiden,

Hier nog een berichtje van mij op de late avond.

@Eshter: spannend! Jij ook in afwachting van je nod. Wie weet is het veranderen van je urine ook wel een kwaaltje. Wat het tempen betreft, ik temp elke ochtend om 7 uur (of ik dan wel of niet op moet voor werk) en dan voordat ik uitbed stap. Dan thermometer in de mond. Je moet wel van te voren minstens 3 a 4 uur geslapen hebben voordat je tempt. Ik had een site met een hele duidelijk uitleg, maar die heb ik in een opruimingsbui van het weekend weggedaan. Heb hem nog wel op papier staan maar die moet ik ff zoeken. Mocht je interesse in de site hebben, laar maar weten. Er zijn ook een boel andere sites met de uitleg over de BLT-methode.
@Yvonne: wel toevallig dat hij dat zei. Wie weet. Tja, volgens mij kunnen de kwaaltjes best in heftigheid verschillen per dag.
@Sharine: mijn temp was niet nog hoger vanmorgen, maar wel 36.3 dus dat is voor mij toch wel hoog aangezien ik deze cyclus eerst voornamelijk op de 35.9 of soms wel 35.7 heb gezeten. Maar ik ga toch enigzins met twijfels deze 2 weken wachten in. Ik weet niet of ik echt moet gaan hopen dat het misschien raak zou kunnen zijn.
@Dimka: vervelend dat je je zo onzeker voelt. Ik hoop dat die online testen gelijk hebben. Succes morgen. Ga je morgen al testen of wat later? Welke kleur heb je je slaapkamer geverfd.

Ik voel me opzich goed. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Ik wacht nu weer braaf de 14 dagen af, maar ik denk dat ik pas ga testen op dag 18. 2 maanden terug had ik een LP van 18 dagen. Verder nog geen kwaaltjes of iets anders dan de afgelopen weken.

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Nou ik dacht echt dat mijn ongi er vandaag zou zijn. Gisteren ongigevoel en rozige afscheiding na het klussen. Dat heb ik van de week al vaker gehad, dus weet niet wat dit steeds betekend, maar nu dacht ik dat het met een naderende ongi te maken had.  We wachten nog even af en ja als het al kon had ik een testje gedaan hoor! Maar ja ik wil toch nog even afwachten tot mijn NOD en kijken wat er gebeurt. Gisteren op bed een paar fikse steken onderin mijn buik gehad, wat ik niet kon koppelen aan een ongi. Ik haalde al van alles in mijn hoofd, dacht dat ik een soort vervroegde miskraam zou krijgen etc etc. Ja stom he, weet niet eens of het raak is deze ronde? Heb er zelfs over gedroomd dat ik ongi werd. Ben er nu toch wel een beetje te veel mee bezig vind ik zelf. In principe hoef ik nog maar 2 nachtjes te slapen!

Esther/  Sharine en Sara  het afwachten is voor jullie nu ook weer begonnen he? Spannend hoor zo na jullie ei! Ppff ik hoop dat het raak is hoor bij jullie!

Dimka, hoe is het nu? Weet je al iets meer? Het is toch vandaag je NOD op 10 augustus? Ik duim me suf voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Nou, eigenlijk hebben we dus gelijk NOD?!?!
Mijne is tussen de 12e en de 18e (12e is de 28e dag)
Dus.........spannend!!!!
Ik haal me ook vanalles in mijn hoofd, heb gewoon een goed gevoel erover!!!!
En inderdaad die urine stinkt gewoon veel harder!! haha

xx es

Terug
Bovenaan