Hey meiden,
Dimka, niet nu al verdrietig zijn hoor! Er is nog niets aan de hand tot dat je echt ongi bent geworden, het zijn maar lichte krampjes en die kan je ook hebben als je zwanger bent!! En als het deze maand niet zo is dan wel een volgende keer, hoe meer gestressed je bent, hoe slechter het is..... Dus, nog ff 2 daagjes wachten en dan testen! Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is!
Yvonne, voor jou hetzelfde al ben jij er nu nog niet verdrietig van he? Ik duim echt voor je, nog een paar daagjes en dan heb je zekerheid.... Wel apart dat de klachten minder worden... Ik heb zelf het idee dat je vlak na je ei altijd een weekje vage klachten hebt en de week daarna wordt het weer minder, dat hoort vast bij et lichaam...
Sharine, hoe ist nu? Je hebt geloof ik ook wel een goed gevoel of niet? Wat had je voor jezelf gependeld?? Voor mij heb je deze maand gependeld en ik heb er wel een goed gevoel over moet ik zeggen, heb een beetje krampjes onder in mijn buik en verder geen klachten, maar toch heb ik wel een goed gevoel!
Sara, al meer duidelijkheid?? Ik hoop het voor je... Je bent toch aan het tempen??
Hoe doe je dat eigenlijk? Gewoon met een thermometer id mond iedere ochtend zelfde tijd of niet? ik ga dat misschien ook volgende maand maar eens doen als het niet raak is, dat omdat ik mijn ei niet voel....
Kus, es