Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo Esther!

Ja dan hebben we bijna gelijk NOD! Ik haal me ook van alles in me hoofd joh! Dat is deze ronde niet normaal meer. Ik heb die rozige afscheiding enzo nog nooit gehad en ik hoop zo dat het raak is. Ja die urine ruikt en is heel gelig, beetje troebel zeg maar. Ik moet nu vaak plassen en kijk dan ook nog steeds of mijn ongi er  toevallig niet  is? Ppff !
Haha, mijn mannetje had net ook nog bijna toevallig mijn cadeautje ontdekt als het raak zou zijn. Dit boekje heb ik al maanden hier op kantoor liggen en wil eindelijk wel eens tevoorschijn komen hoor! Haha, ik was net op tijd om het onder zijn neus vandaan te grijpen! Hij keek eens verbouwereerd wat ik nu weer deed!

Liefs Yvonne

Ha ha, ja dat lijkt me ook zo verschrikkelijk leuk om boekjes te kopen voor opa's en oma's!! En ook voor mijn vriend, maar ik test denk ik volgend weekend pas en dan is hij erbij!!!

Maar eerste maar eens zorgen dat de ongi wegblijft... Begint nu toch alweer behoorlijk spannend te worden hoor!!!
Ik heb niet het idee dat mijn ongi er al aankomt, ook geen rozige afscheiding gehad zoals jij.... Wanneer volgt een innestelingsbloeding eigenlijk? ik denk dat ik vorige week vrijdag mijn ei heb gehad....

Kus, mij

Haha ja lollig he? Ik heb dat boekje eigenlijk al een hele tijd, zo leuk!

Ik had ongeveer 5-6 dagen na mijn ongi die bruin/roze/ gelige afscheiding. en toen een poosje niks/rustig alleen af en toe steekjes  en eind vorige week en begin van deze week een paar keer rozige afscheiding en gisteren dus ook na het klussen. En dan heb ik ook zo'n ongigevoel, maar herinner me dat ik dat aan het eind van de vorige week ook had met die rozige afscheiding en dat ik toen ook steeds naar de wc liep of ik niet toevallig ongi geworden was? Spannend he? Ik wou dat ik al kon testen, terwijl ik me zelf had voorgenomen om pas te testen als ik mijn NOD voorbij was. ik ga ook wel wachten hoor, anders is het straks zonde van het testen als ik zondag toch ongi word.

Liefs Yvonne

Ik bedoel niet leuk dat ik het boekje al een hele tijd heb, maar het boekje is zo leuk om te geven als het zover is! Haha stond er zo raar!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 10:58:21'));

Haha ja lollig he? Ik heb dat boekje eigenlijk al een hele tijd, zo leuk!

Ik had ongeveer 5-6 dagen na mijn ongi die bruin/roze/ gelige afscheiding. en toen een poosje niks/rustig alleen af en toe steekjes  en eind vorige week en begin van deze week een paar keer rozige afscheiding en gisteren dus ook na het klussen. En dan heb ik ook zo'n ongigevoel, maar herinner me dat ik dat aan het eind van de vorige week ook had met die rozige afscheiding en dat ik toen ook steeds naar de wc liep of ik niet toevallig ongi geworden was? Spannend he? Ik wou dat ik al kon testen, terwijl ik me zelf had voorgenomen om pas te testen als ik mijn NOD voorbij was. ik ga ook wel wachten hoor, anders is het straks zonde van het testen als ik zondag toch ongi word.

Liefs Yvonne

Nou, wie weet!!! Maar ik heb dat niet dat ik de hele tijd naar de wc loop om t echecken, dat had ik de vorige keer ook niet! Had jij de vorige keer ook rozige afscheiding dan??
Als ik jou zo hoor, zakt mij de moed in de schoenen, ik heb eigenlij praktisch geen kwaaltjes!! alleen maar die onbestemde krampjes en de urinelucht engelige afscheiding, het is bij mij alleen maar een gevoel...
Maar wat is die site waar jij altijd die testje op doet??
xx Es

Het zegt misschien wel niks hoor, mijn gevoel zegt nog steeds niet dat ik zwanger ben hoor. Ik twijfel heel erg, dan weer wel dan weer niet. Nee heb normaal geen rozige afscheiding, alleen soms net even voor mijn ongi. Hoop het alleen zo erg nu. Ik loop steeds naar de wc, omdat ik zo'n drukkend gevoel heb, net of mijn ongi komt. Ik doe soms op predictor.nl die test.

Liefs Yvonne

Ah wat erg, ik heb vandaag mijn roostervrije dag, dus ik moet mijn huis weer eens ff poetsen, maar ik kan me er niet toe zetten!! Ik heb net al even mijn nagels gelakt, dus nu moeten ze drogen (mooi excuus, haha) Ik ga zo echt wat doen en ondertussen lekker hier meekletsen...
Liefs, Es

Hahaha ja en ik ben aan het werk en heb nog geen steek uitgevoerd! Ook erg he? ...maar dat mag wel...ben lekker eigen baas! haha niemand die er iets van zegt! Ach dit is wel een keer lekker hoor!

liefs

Terug
Bovenaan