Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi Meiden

Esther ik dacht dat wij samen onze NOD hadden maar dat had ik dan niet goed. Maar goed voor jou dus ook spannend volgende week. Heb ook veel last van sterk ruikende urine. Nou ga voor je duimen meid.

Yvonne dus weer last gehad van rozige afscheiding nou weet niet wat het is. Heb het in het begin van deze cyclus ook 1 keer gehad. Maar goed dat is in het begin. Maar mijn duimen draaien nog flink voor je meid.

Dimka meid hoe is het met jou nou.

Hier is het nog steeds rustig, al ben ik nu al vreselijk sjagie aan het worden en heb vreselijk veel last van witte afscheiding. En wat ik bij esther ook schrijf wel sterk ruikende urine. Maar goed het is nog te vroeg voor kwaaltjes lijkt me.

He even een andere vraag hebben jullie ook Windows vista Pro. Mijn laptop liep vanmorgen helemaal vast kon er helemaal niks mee. Ik heb wel eens gehoord dat deze het wel eens deed. Mijn man (deze computer) is windows XP en heeft het niet. Herkennen jullie dit wel eens van jullie pc.

Liefs Sharine

hai Sharine,

Wanneer heb jij je nod dan??
Ik heb er geen last van dat mijn laptop vastloopt en die van mij is ook net nieuw... maar ik heb wel dat als ik vanuit bed erop ga, ik na een tijdje ook niet meer goed verder kom, de toetsen lijken het dan wel ineens niet zo goed meer te doen... Volgens mij zijn ze wel supergevoelig die notebooks, haha

Dus jij hebt dezelfde (klachtjes) als ik? ook sterk ruikende urine? Is dat normaal dan?? Ik heb echt de hele week al doorlopend steekjes in mijn onderbuik verder geen klachtjes...

xx Es

Hallo Sharine, nou de roze is weer weg, heb nu weer wittige? Haha ik ga nu maar gewoon afwachten en niet meer over nadenken! Ppff!

dat klopt wel heb ook windows vista, en heb er flink wat problemen mee gehad. Het loopt nog niet zo lekker als windows xp omdat het nog nieuw is. Mijn software pakketten  liepen er ook niet op zo als het hoorde. Moest zelfs mijn loonadministraties overnieuw doen van al mijn klanten na een update die ik gedaan had! Nu gelukkig onder controle!

Liefs Yvonne  

Hoi Meiden

Esther ik weet niet of het normaal is sterk ruikende urine maar het is me wel is vaker opgevallen dat ik het had. Ik denk toch een beetje de hormonen. Mijn NOD is tussen 20 en 25 augustus. Ik heb nu dit keer netjes op dag 14 mijn eisprong gehad dus als ik dit keer een cyclus heb van 28 dagen kom ik uit op de 20 ste. Maar ga ik ervan uit dat ik een cyclus heb van 34 (laatste keer) dan kom ik uit op 25 ste.

Yvonne dus het is weer opgehouden dat rozige. Je word er zo wel onzeker van he. Maar goed jij bent altijd op tijd ongi dus maandag weet je vast wel meer.

Ben blij dat jullie het ook wel herkennen dat met windows vista vond het al zo vreemd heb hem nog maar net 2 dagen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja joh wordt erg onzeker maar ga nu even maar niet meer druk maken hoef nog maar 2 nachtjes en als er niks is ga ik maandag een testje doen. Zo daar laat ik het maar even bij, dat is denk ik het beste.

Ja windows vista is erg nieuw met nog veel gebreken, maar dat komt ook wel weer goed. Ze sporen steeds meer op en herstellen dat dan weer, dus er is hoop dat alles straks weer super draait! Haha!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ben ik ook weer eens, sorry dat ik niet zo een trouwe schrijfster ben maar ik lees wel steeds mee hoor!
Ik heb vanochtend het gras maar weer eens gemaait en wat onkruid gewied. Best leuk zo'n tuin maar is wel veel werk. Nou ja als je het dan klaar hebt ziet het er ook wel weer mooi uit en ben je stiekem wel een beetje trots op jezelf.

Ik ben een beetje...nou ja depri is een groot woord...maar ik ben echt heeeeeel erg ongelukkig met mijn werk. Niet het werk op zich maar ik voel mij er totaal niet thuis, tussen de collega's.
Ik denk dat ik toch de gok ga nemen en stiekum ga solliciteren. Ik vind dit best eng omdat we natuurlijk bezig zijn met zwanger worden. En mocht het de volgende ronde raak zijn en eik heb een nieuwe baan dan staat die nieuwe werkgever natuurlijk ook niet te juichen. Maar ja hier word ik echt doodongelukkig!
Je hebt het maar mooi voorelkaar Yvonne met je eigen baas zijn! Heerlijk!

Ik leef echt met jullie mee met jullie kwaaltjes en niet kwaaltjes!
Ik zit vanafmorgen weer in de klusweek(en). Ik ga maar uit van een korte en een lange cyclus. Maar nu ik het achteraf bekijk heb ik toch 2x mijn ei gevoeld... moet ik nu toch maar goed naar mijn gevoel luisteren.

Iris

Hoi Yvonne

Daar heb je helemaal gelijk in ga er maar niet te druk overmaken. Over 2 nachtjes weet je meer je kunt nu toch niks anders doen dan afwachten.

He maar nog een vraag over windows vista net liep de laptop weer vast kon er niks meer mee dus ik kon hem ook niet afsluiten dus moest ik hem op de aanknop uitdrukken. Met als gevolg als ik hem weer opnieuw opstart krijg ik bericht dat hij foutief is afgesloten. Maar zo gaan er toch gegevens kapot als dit te vaak gebeurd. Weet jij wat ik nu moet doen.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Leuk he zo een laptop!!!
Mijn vriend heeft sinds een paar maanden ook Windows Vista op zijn gewone pc. en dat ging in het begin ook niet erg soepeltjes. Heb je ook draadloos internet? dan kan het ook aan die verbinding liggen namelijk!

Terug
Bovenaan