Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi ir77

Ja het is draadloos internet maar gisteren deed hij het niet. Had al wel gehoord dat dit bekend stond van windows vista maar goed vind het vervelend als het vastloopt en je kunt er dan niks meer mee.

Dus jou klusperiode is weer begonnen wens je heel veel klusplezier. En vervelend is het he als je niet gelukkig bent met je werk. Meid je moet je hart gaan volgen en als je denkt dat je ander werk moet gaan zoeken moet je het doen. Ja ik kam me voorstellen dat je het vervelend vind dat je moet gaan soliciteren als je misschien binnenkort zwanger raakt. Meid veel succes met je keuze.

Liefs Sharine

Mijn vriend weet erg veel van computers! ik zal hem vragen als ie thuis komt of hij weet wat het is.

Ja ik weet het ik moet doen wat mijn hart zegt en die zegt: WEG HIEIEIEIEIRRR!        
Dus ga ik maar solliciteren.

Hoi Ir77

Als je dat zou willen doen heel fijn. Want dit zo is ook niks.

Kijk je hebt al een keuze gemaakt goed zo meid ga ervoor. Succes met soliciteren.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Iris fijn zeg dat je klusperiode bijna weer is aangebroken. En een korte cyclus vind ik op zich ook wel erg fijn hoor. Heb je meer kans!

Sharine, ja dat ga ik nu doen hoor, gewoon afwachten en verder niks meer. We zien wel.
Heb ook een laptop met draadloos internet en in het begin heb ik 2 keer gehad dat ie vastliep en nu niet meer gelukkig. Maar dat geeft niet zo erg je computer start wel weer veilig zonder dat ie gegevens verloren gaat hoor. Je krijgt dan de keuze dat je hem weer normaal kunt opstarten en dan is er verder niks aan de hand. Het is wel vervelend, misschien moet je je windows updaten en ook de virusupdate even een paar keer doen. Ik denk dat het dan wel weer goed gaat. Je moet wel na elke update de computer even opnieuw opstarten.

Liefs Yvonne

Hey hallo,

nou dat klinkt niet erg veel belovend over de urine!! Misschien verbeeld ik me wel gewoon dat het raak is.....
Maar Sharine, ik had net nog even gelezen over pendelen en zelf een soort pendel gemaakt en die zei dat ik zwanger was van een jongetje! Tja, je moet toch wat hebben om je aan vast te klampen he?! haha Maar ik vroeg de pendel eerst wat ja en nee was en daarna hem ik hem andere vragen gesteld..... jij had ook deze maand voor me gependeld, ik ben zo benieuwd weet jij nog of je een jongen of meisje gependeld had? Volgens mijn pendel krijg ik geen meisjes maar 3 jongens...

xx Es

Hai Iris,

Dus jij moet weer flink aan de slag?! haha.. Is oo niet verkeerd toch?? ik hoop echt dat het deze ronde raak is voor je.....
Vervelend dat je je niet lekker voelt op je werk, is best een lastige situatie zeg!! Want inderdaad ik zou het ook niet leuk vinden al sik net iemand had aangenomen en degene zegt dan pas dat ze zwanger is.... Daarbij krijg je ook niet direct een vast contract (heb je dat nu wel) en kunne ze je er makkelijker weer uitdoen omdat je geen tijd hebt gehad om je te bewijzen.... Maar wat doe je voor werk dan??

Liefs , Es

Hoi Esther,

Ik heb idd geen problemen met  die klusweek(en)!!!  Ik hoop maar dat ik van die korte cyclussen houd, dan hoef ik niet steeds zo lang te wachten.

Ik werk nu bij een slagerij. Dat werk doe ik al 7 jaar, nubij 3verschillende bazen door verhuizingen. Maar bij deze laatste baas voel ik me echt niet thuis, met die zaterdag meiden kan ik het prima vinden maar de doordeweekse ploeg vind ik niet veel aan.Bij die vorige bazen hadden we altijd veel lol. Maar hier pffff, hun hebben wel lol met elkaar maar ik kan me er echt niet in vinden.
Ik heb voordat ik bij Keurslagers ging werken bij de Alber Heijn gewerkt, eerst op de slagerij afdeling en daarna ook cassiere. Als ik zo terug kijk heb ik het daar toch wel erg naar mijn zin gehad. Dus misschien doe ik zo wel een stap terug maar ik denk dat ik toch maar weer bij de Appie ga solliciteren, of een andere supermarkt..maar de Appie spreekt me toch het meeste aan.
En dat ik dan misschien wel zwanger word... so be it komt vast wel weer goed.

Met jou ook alles goed?

Grrr Iris

ow , ik heb trouwens nu een jaarcontract. Normaal doet ie 2x een half jaarcontract maar hij was blijkbaar wel tevreden en heeft me naar een half jaar meteen een jaarcontract gegeven.

Terug
Bovenaan