Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

beetje vergeetachtig...

Die sterk ruikende urine heb ik ook na mijn klusperiode. Ik denk toch dat dat de hormonen zijn. Net zoals mijn zweet die ruikt vlak voor mijn ongi naar gekookte uien pfffff sorry hoor

Hai Iris,

Oh, maar als je nu ook een jaarcontract hebt dan zou ik gewoon verder solliciteren... Het is denk ik ook geen baan waarin je carriere of zoiets wilt gaan maken zoal ik het lees of niet (omdat je al aangeeft dat je wel een stapje terug zou willen naar de Appie) Nou, dan twijfel er alsjeblieft niet meer over! Zirg dat je weer lekker in je vel komt te zitten en ga op zoek naar een andere baan!!!
Met mij verder alles goed, blijf hoop houden.. haha

xx Es

Hallo meiden,

Esther, nou het lijkt er inderdaad op dat het van de hormonen komt he? Haha nou ja dan is dat maar zo!

Iris, je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt hoor! Dat is het belangrijkste! Als je bij de AH leuker vond dan zou ik dat gewoon doen. En ja als je zwanger wordt so what daar kom je dan ook wel weer uit. Toen ik ontslag nam en voor mezelf begon  liet ik ook een  contract voor onbepaalde tijd schieten. Want dat zegt niks, heb het gewoon gedaan want niks is zeker en wie niet waagt wie niet wint. Heb er totaal geen spijt van en vanaf dat ik voor mezelf begon zijn we ook voor een kindje gaan klussen, iedereen red het  wel dan moet het al zo gek lopen,  ja gewoon doen joh!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Bedankt voor je tip. Mijn vader was er net en hij zij ook dat er verder niks kapot gaat aan mijn pc als ik fout afsluit. Alleen als ik ergens mee bezig ben kan het inderdaad dat verloren gaan. Gelukkig maar ik dacht dat ik dan helemaal niet meer kan computeren.

He esther

Balen he dat sterk ruikende urine niks zegt van je een eventuele zwangerschap. Maar goed zegt verder niks is gewoon even afwachten tot je NOD. Ik weet niet meer precies wat ik voor je gependeld heb een jongen of een meisje dat zou ik dan even moeten terrugkijken.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, zelfs dan slaat ie het nog wel eens op. Maar voor de zekerheid kun je beter je bestanden tussendoor blijven opslaan. Ik heb een keer gehad dat ik alles kwijt was en dat gebeurt me nooit weer. Haha echt een keer en nooit weer!

Liefs Yvonne

Het scheelt wel dat ik weinig belangrijke dingen op deze pc heb staan ik gebruik hem het meest voor internetten en msn.

Liefs Sharine

Haha ja dat scheelt inderdaad een hoop! Daar kun je niet zoveel aan kwijtraken!

Liefs Yvonne

Hallo meiden, is het hier vanavond rustig? Hoe gaat het met iedereen ?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan