Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden!

Sharine, mijn vrtiend zegt ook 'het kan van alles zijn' maar omdat je m net nieuw hebt zit er natuurlijk wel garantie op, dus je zou er gewoon mee terug kunnen gaan.

Ik ga zondag maar een paar sollicitatie brieven schrijven... zoals jullie al zeggen het komt uiteindelijk vast wel weer op zijn pootjes terecht. En een vast contract zegt toch ook nix, ze vinden wel een reden om je te ontslaan als ze echt van je af willen.
En trouwens als ik echt echt echt geen werk kan vinden heb ik altijd dit nog!!!
www.irislinek.nl

Nou hoor ik jullie denken waarom doe je dat dan niet als werk! maar dat kan je niet volhouden omdat het te zwaar is en daarnaast vind ik dat een groot risico omdat je geen zekerheid van inkomsten hebt. Het is meer iets voor erbij snappen jullie!?

Hoe voel je je Yvonne? heb je nog meer onverklaarbare kwaaltjes nu het zo dicht bij je NOD komt? Spannend!!!

Hoi meiden,
Zo te zien heeft iedereen wel wat nieuwe dingetjes deze ronde.

@Yvonne: Bij jou klinkt het nogsteeds erg spannend!!! Succes nog met wachten. . . Ik had ook steeds het gevoel dat mijn ongi begonnen was en ik kon het ook niet laten om steeds te gaan checken. Op een gegeven moment werd ik er gestoord van, toen heb ik maar een tampon gepakt. Dan kon ik een aantal uur “rust” nemen. LOL.
@Sharine: Wat vervelend dat je laptopje wat probleempjes heeft, maar zo te zien ligt het niet aan jou laptopje, maar aan het programma dus dat is altijd een goed teken.
@Esther: ik heb ook al de hele week steekjes in mijn buik. En vandaag een branderig gevoel. Het is geen ongi gevoel. Ik heb ook wel eens een sterker ruikende urine in het laatste deel van mijn cyclus.
@Iris: Wat vervelend dat je je werkplaats niet leuk vindt. Je kan altijd stiekem kijken naar iets beters en ja of ze blij moeten zijn dat een nieuwe werkneemster misschien zwanger is geraakt. . . . tja je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. Succes met solliciteren.
@Dimka: En? Geen rd’s? Zo niet, heb je nog last gehad van kwaaltjes vandaag?

Hier gaat het verder goed. Ik ben wel een beetje ongerust over dat zeurderige gevoel in mijn buik. Ik hoop dat het niet omzet in ongi. Het is een soort van vol gevoel. Ik heb ook steekjes en het brand. Maar ja, als het toch een ongi wordt, kan ik na 51 dagen eindelijk naar ronde 8. Het enig waar ik dan mee zit is de korte hoeveelheid dagen tussen mijn ei en mijn ongi. Maar dat is alweer vooruit lopen op de zaken. Eerst maar afwachten.

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Iris wat leuk zeg dat je dat erbij doet! Ja en niks is vast hoor je kan altijd solliciteren naar iets anders. Je hebt ook nog iets achter de hand dus!

Sara ja dat is heel vervelend als je niet precies weet wanneer je ongi komt. Maar ik had ook na mijn ei dat branderig gevoel gehad. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor.

Nou bij mij is het erg rustig, we wachten af en we zien wel wat het wordt. Ik heb wel veel hoop, maar mijn gevoel...denkt het niet.

Dimka heo gaat ie? weet je al meer? Hoop niet dat de RD er zijn, want heb je nog niet gehoord vandaag? Ik duim voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hoi meiden

He Iri77
Wat leuk dat je dat het erbij doet jammer dat het zo zwaar is en dat je dan geen zekerheid in hebt anders was dit ideaal om helemaal je beroep van te maken.

Sara ja het kan van alles zijn he ongi die toch nog komt of ja het hoort bij de hormonen ik weet het niet meid. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Dimka meid hoe is het met je meid we zijn erg benieuwd.

Yvonne ja het blijft toch nog spannende dagen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ja dat blijft het altijd tot aan je NOD. Ben ook benieuwd hoe het met Dimka is hoor. Ik dacht dat ze vandaag NOD had? Of was het morgen?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik weet niet precies wanneer haar NOD is maar ik weet wel dat ze volgens mij morgen ging testen als ze nog niet ongi was geworden.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan