hoi meiden,
daar ben ik dan eindelijk hoor! was gisteren na mijn werk meteen naar mijn broer (die zit tijdelijk voor een weekje even bij een andere nederlands boer op het bedrijf en was pas om half 1 's nachts weer thuis, zo mijn bed in gerold)
nou gisteren geen rd te bekennen, wilde eigenlijk langer wachten met testen als vandaag, maar we hebben een feestweekend hier in het dorp en ik wil me daar later niet schuldig over voelen als ik weer zwanger ben.
nou dan word je dus om half 6 wakker en moet plassen. nou eerst maar ob eruit (toch maar zekerheid) en plassen (lekker verhaal zo).
netjes weer terug in bed met test op me nachtkastje minuten aftellen en dan kijken. nou eerst maar eens licht aan. mijn man wakker maken (die was daar niet erg blij mee), die zei ik zie niks. nou ik nog een keer kijken, ik dacht dat ik wel wat zag. hij naar de wc, ik hem daarna gedwongen nogeens te kijken, ja een heeeel licht streepje, nou lieverd dan word je waarschijnlijk PAPA!!!!!!
krijg je een slaapdronken reactie, nou als het echt zo is dan vind ik het geweldig.
ik twijfel zelf ook nog een beetje, MAAR ER ZITTOCH NOOIT EEN VOORGEDRUKTE STREEP OP EEN ZWANGERSCHAPSTEST???????
nou als jullie die vraag kunnen beantwoorden voor mij, dan ben ik blij.
want ik denk zelf IK BEN ZWANGER, en als ik het ben,
yvonne moet jij het ook zijn!!!!!!
ik wacht jullie reactie af
liefs dimka