Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Oei dat is spannend! Ja dan had ze vandaag geloof ik NOD en dan wou ze een dag erna testen. Hoop niet dat haar ongi er is hoor! Zou denk ik een flinke teleurstelling zijn.
Zelf ga ik maandag testen als mijn ongi er zondag nog niet is tenminste.

Liefs Yvonne

dat zal best wel eens kunnen ja, dan zullen we vast morgen wel iets horen hoop ik. Dus jij test maandag als je ongi er dan nog niet is, mijn duimen draaien voor jullie. Heb je al een test in huis liggen of moet je die nog kopen, en welke ga je doen (merk). Ben erg nieuwsgierig he hahahahha.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ja dat denk ik ook wel dat we het morgen horen. Ik doe dan die van etos. Heb normaal die van clear blue, maar was nu die van etos meegenomen. Hoop dat ik hem gebruiken moet, want die heb ik wel meegenomen in mijn toilettas! Haha, voel nu erg weinig, wel veel witte afscheiding gehad vannavond nog even.
Ik duim ook nog en dan blijf ik doorduimen voor jullie hoor!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

daar ben ik dan eindelijk hoor! was gisteren na mijn werk meteen naar mijn broer (die zit tijdelijk voor een weekje even bij een andere nederlands boer op het bedrijf en was pas om half 1 's nachts weer thuis, zo mijn bed in gerold)

nou gisteren geen rd te bekennen, wilde eigenlijk langer wachten met testen als vandaag, maar we hebben een feestweekend hier in het dorp en ik wil me daar later niet schuldig over voelen als ik weer zwanger ben.
nou dan word je dus om half 6 wakker en moet plassen. nou eerst maar ob eruit (toch maar zekerheid) en plassen (lekker verhaal zo).
netjes weer terug in bed met test op me nachtkastje minuten aftellen en dan kijken. nou eerst maar eens licht aan. mijn man wakker maken (die was daar niet erg blij mee), die zei ik zie niks. nou ik nog een keer kijken, ik dacht dat ik wel wat zag. hij naar de wc, ik hem daarna gedwongen nogeens te kijken, ja een heeeel licht streepje, nou lieverd dan word je waarschijnlijk PAPA!!!!!!
krijg je een slaapdronken reactie, nou als het echt zo is dan vind ik het geweldig.
ik twijfel zelf ook nog een beetje, MAAR ER ZITTOCH NOOIT EEN VOORGEDRUKTE STREEP OP EEN ZWANGERSCHAPSTEST???????
nou als jullie die vraag kunnen beantwoorden voor mij, dan ben ik blij.

want ik denk zelf IK BEN ZWANGER, en als ik het ben,
yvonne moet jij het ook zijn!!!!!!
ik wacht jullie reactie af

liefs dimka

Hoi Dimka

Volgens mij mag ik je feliciteren meid, want ja een streep is een streep. Ik weet niet welke testen je hebt gebruikt want er zijn er wat die hebben wel een voorgedrukte streep maar dan moet je iets wits hebben gezien. Maar als die streep blauw of roze (paars) is dan ben je zwanger hoor. Hoe vaag een streep ook mag zijn.

Anders doe morgen of overmorgen nog een test eventueel de digitale van CB die geeft duidelijk aan zwanger of niet zwanger.

Maar meid ik denk wel zeker te weten dat je zwanger bent van harte meid en ga er lekker van genieten.

Liefs Sharine

Hallo Meiden

Dimka!!!!!!!!!!!!!!! Super zeg! Streep is streep! Meid ik ben zo blij voor je, ik dacht echt dat je ongi geworden was gisteren of zo. Heb je niet nog een test liggen dan? Dan kun je zo even kijken of die niet voorgedrukt is. Ik denk het niet hoor, dan is ie wit wat Sharine zegt. Ik zou nog wel een keertje doen morgen of overmorgen voor de definitieve bevestiging. Hier ook nog niks hoor, ook geen roze afscheiding meer, maar als er wat is dan is het weer wit. Ik wil maandag testen als mijn ongi tenminste weg blijft.

Liefs Yvonne

Hey hallo,

Dimka, ik hoop het zo voor je!!! Ik zou zelf ook nog een beetje huiverig zijn, maar ja, je weet wat ze zeggen: Streep=streep!! Dus zeg ik alvast voorzichtig: Gefeliciteerd!!!!

Iris, leuke site, misscien moet je alvast proberen om dit er part-time bij op te pakken! Zit vast wel brood in holistische massages.....

Hier verder nog niets bekend, had wel vanmorgen een bruine streep bij afvegen, dus heb er geen vertrouwen meer in, had gisteravond ook echt weer een ongigevoel.... Vermoeide benen en pijn in mijn onderrug! Dus, het zal morgen wel doorzetten, mijn nod is tussen morgen en vlg week ergens dus...... Een beetje baal ik wel, want ik had het zo gehoopt, maar er is nog kans!!

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Kus, Es

Hey Dimka!!!
Dit is fantastisch nieuws!!!!!
Ik had eerst ook zo'n wazig streepje. zo dat je dacht zit er nou een streep of nog geen een.
De volgende dag iets duidelijker haha en heb vorige week nog maar eens getest en toen was de streep er al na 10 sec!!!
Ga er lekker van genieten en we houden elkaar op de hoogte.
Kunnen we mooi aan het eind van onze zwangerschap tegen elkaar aanklagen!
Hoop dat het voor de rest ook raak is.
SPANNEND!!!!!!!

Liefs,
Tamara.

Terug
Bovenaan