Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden,

Tammie hoe gaat het met jou? Wanneer heb je nu ook al weer je echo?
Spannend hoor!

Esther, zolang het bij oud bloed blijft en het niet doorzet is het goed hoor. Heb ook 5-6 dagen na mijn ei dat gehad, misschien is dat bij jou ook wel zo.

Nou ik heb alleen wittige afscheiding vandaag, maar wel een schoonmaaktik vandaag. Dat heb ik altijd een dag voor mijn ongi, dus ik hoop/duim dat het nu niet zo is.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

He dat heb ik ook altijd een dag voor mijn ongi een schoonmaak tik. Ik had er nooit zo bij stilgestaan dat ik het had voor ongi maar nu jij het zo beschrijft herken ik dit ook. Maar goed het kan natuurlijk ook gewoon bij zwangerschap horen hoor zegt niks toch!!!!.

Hoi Tammie

Hoe is het meid ja wanneer heb je je echo ja spannend he dat vond ik tenminste wel altijd kon er altijd naar uitkijken ja.

Esther

Wel vervelend die bruine afscheiding bij mij is het altijd slecht nieuws als ik het krijg maar goed ieder lichaam reageert weer anders dan een ander voor jou kan het wel positief zijn (innesteling) Ga voor je duimen dat ongi uitblijft.

Hier is het nog lekker rustig teminste nog nergens last van. Moet wel eerlijk zijn dat ik het fijn vind dat ik nu nergens last van heb. Wel meer afscheiding wit klonterig soms, en wel ben ik vreselijk sjagie en dat heb ik meestal een paar dagen voor ongi maar ja dat duurt voor mij nog wel even. Maar goed heb verder geen last van mijn buik of rug.

Liefs Sharine

hoi meiden,

het is een roze streep, dus ga er van uit dat het goed is. test over 3 dagen nog wel een keer. maar ik woon in een vreemd land want cb hebben ze niet bij ons in de buurt, daar had ik nog speciaal naar gekeken.
nou ik ga heel hard denken wat voor excuus ik vanavond heb voor geen wijntje te drionken, het is een dorpsfeest en praatjes komen al snel. en het meot toch nog even beetje geheim blijven!!!!!!!!!!!
ik wil een heleboel glitters strooien voor jullie, maar weet niet hoe de gekleurde werken, dus maar in het zwart, maar met heel veel liefde hoor:

yvonne, jij moet echt ook zwanger zijn!

esther, balen, maar geen bloed is nog hoop hoor!

sharine, ik duim voor jouw ook door

tamara, inderdaad je loopt iets op voor, maar kunnen gezellig kletsen samen, ik zal eens kijken nu ook maar bij zwangerenforum.

maar blijf trouw bij jullie lezen en schrijven tot dat de laatste zwanger is hoor!!!!!

voor de rest weet ik niet meer

bedankt voor het duimen meiden
!!!!!

liefs dimka

Hallo Meiden,

Sharine, grappig he van die schoonmaaktik! Mijn zus heeft dat ook altijd zei ze vanmorgen! Hoop dat het niks zegt.

Hey Dimka, nogmaals supergefeliciteerd!!! Ik hoop het ook heel erg dat ik ook positief test als mijn ongi er niet is. Jij hebt ook wel ongigevoel gehad he?

Nou jullie horen het zeker nog hoor van mij. Hoop dat als ik niet ongi wordt morgen dat ik het vol hou tot maandag met testen. Mijn mannetje is er maandag niet dus twijfel ik een beetje of ik het dan wel wil doen of morgen samen. Wat zouden jullie doen?

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Om te beginnen, Dimka nogmaals van harte gefeliciteerd!!!! Heb je al iets als excuus kunnen bedenken waarom je geen wijn drinkt?

@Esther: jammer dat je het gevoel hebt dat je ongi een deze dagen zal komen, maar ja zoals jullie mij ook gezegd hebben zolang er geen rood bloed is, zit het goed.
@Yvonne: spannend! Wie weet is het wel gewoon een nesteldrang waardoor je aan het boenen ben. Ik zou gewoon morgen testen. Mijn vriend heeft ook liever dat ik test op een dag dat hij er bij kan zijn.
@Sharine: lekker is dat he, als je even nergens last van hebt. Lekker rustig, even niks aan je hoofd.
@Tamara: heb je al een datum voor je echo?

Hier is alles rustig. ik heb nog wel af en toe een paar minuten een branderig gevoel in mijn buik, maar geen pijn ofzo. Mijn temp was vanmorgen 35.5.

Voor de meiden midden in hun klusweek veel plezier en voor de andere dames ben ik flink aan het duimen!!!!

Ik ga nu weer verder met het soppen in huis. Mijn moeder komt vrijdag weer naar Nederland en dan moet alles natuurlijk wel schoon en opgeruimd zijn. Ik hoop dat ik ook nog tijd heb om mijn gordijnen af te maken.

Liefs,

Sara

hoi meiden,

nou ik denk dat ik maar zeg dat ik moe ben en dat ik anders nog in slaap val! want hoofdpijn ziet ook iedereen zo doorheen!

yvonne, ik wist zeker dat ik ongi ging worden hoor, behoorlijke krampen gehad. en ik zou gewoon morgen testen wel ook zo leuk voor je vriend als het raak is

liefs dimka

Hey meiden,

Dimka, superrrrrrrrr ik heb ze gevangen hoor!!!! Als ze me deze maand niet nog helpen, dan wel volgende maand.. ********************************************

Yvonne, nog 1 nachtje afwachten, dat houd je wel vol, ik zou morgen testen hoor, later testen kan je altijd nog doen als het morgen nog niet duidelijk is!!

Bij mij alles rustig na vanmorgen nog een heel klein (vast) propje met bruin slijm verloren, daarna helemaal niets meer!! Mijn ongi -gevoel is ook eigenlijk zo goed als weg, maar ik heb nog steeds een verkrampt gevoel in mijn onderbuik.. Heb geen idee wat het is...
Kan het ook een innestleing geweest zijn of is dat alleen met helderrood bloed?? Ik zal het eens op het forum vragen...

Nou misschien tot snel en anders tot morgen!

Kus, Es

Goedeavond meiden

Yvonne ik zou morgen ook gaan testen hoor want dan is je vriend er ook en het is zo jammer dat hij het niet direct zou weten als het raak is toch. Nou als je het doet heel veel succes morgen.

Esther mijn duimen draaien nog steeds ik weet niet wat het anders kan zijn. Misschien nog oud bloed wat er nog zit en erruit moet.

Dimka lekker aan het genieten van je zwangerschap ja wat is een goeie smoes dat je niet kunt drinken. Maar veel plezier vanavond en succes met het verzinnen van een goeie smoes.

Sara je temp is weer een beetje laag he wat een onzekerheid vind het erg vervelend voor je misschien toch even naar de ha om te vragen wat het kan zijn.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan