Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hoi meiden,

@Esther: het zou inderdaad best een innesteling kunnen zijn geweest. Ben voor je aan het duimen.
@Sharine: een kleine tikfout. Mijn temp was vanmorgen 36.5. best hoog dus.
@Yvonne: succes morgen!!
@Dimka: veel plezier vanavond.

Hier is het verder ook rustig. Zo meteen gaat mijn vriend stappen en dan ga ik lekker met een bak popcorn op bed liggen en filmpje kijken.

Liefs,
Sara

Hallo meiden, ik denk toch tot ik morgen nog even afwacht. Ik durf niet zo goed nog.
Hier verder nog niks te bekennen.

Liefs Yvonne

Hey hallo,

Yvonne, ik zou sowieso tot morgenochtend wachten, 's ochtends testen is toch beter!!!
Vind het knap hoor als je kunt wachten, ik heb nu al zin om morgen te testen (da's mijn dag 28)

Ik heb een beetje hoop op een innestelbloeding, heb een beetje gegoogled en las dat het meestal bruin van kleur is, dus...... Het is wel (zoals ik denk) op ng.7 dgn na mijn ei, dus het zou kunnen....

Pfffffffffffffff, ben wat af aan het googlen, echt niet normaal, wat is dat toch?? ik ben er ect zenuwachtig van deze maand.....

xxxxxxxxx

Haha ja gaat mij net zo hoor! Maar misschien zou het dan nog te vroeg zijn voor jou om te testen, je kunt het wel proberen als je wilt. Ik laat het morgen wel even horen wat ik doe oke?

Liefs Yvonne

Ik word gek van mezelf en mijn vriend ook, ik maak hem zelfs zenuwachtig!!!! hahahaha
Het is voor mij inderdaad denk ik te vroeg om te testen, doe ik dus dan ook maar niet, maar aan de andere kant.........ik heb er toch genoeg!!! hahaha
Nee ik ga niet testen, hoor en ga nu ff stoppen achter de compu, want ik word misselij van de zenuwen (of is het toch iets anders, hihihhi)

nou welterusten voor straks!!

Dikk kus Es

Hoi meiden

Sara sorry o dat is best hoog ja nu maar afwachten wanneer je NOD is he. Of heb je een klein vermoeden wanneer die is.

Yvonne een beetje bang hahaha je moet doen wanneer jij denkt te kunnen doen. Kijk als je lichaam traag hcg hormoon aanmaakt dan geeft de test waarschijnlijk negatief aan. Dus gewoon maandag testen of word het toch nog wat laterder.

Esther ik herken het hoor ik google er ook wat op los soms wil het gewoon soms weten dus word het inderdaad erg spannend voor je . Weet jij wannneer je gaat testen.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Ik wil proberen te wachten tot vlg week zaterdag, maar of dat gaat lukken???? Misschien hoef ik wel niet eens te wachten omdat de NOD's eerder komen!
Maar morgen is dag 28 en aangezien ik niet precies weet wanneer mijn ei is geweest kan ik misschien ook wel eerder testen...
en jij???

xxxxxx Es

Nou meiden, ik heb het nog niet gedaan vanmorgen. og geen RD te bekennen tot nu toe. Heb met Ray afgesproken dat we vandaag nog even willen afwachten, we hebben al zo vaak te vroeg getest enzo, dus wacht vandaag af. Heb wel mega ongigevoel, dus ben er bang voor...we zien wel

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan