Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Sara gelukkig ik dacht eerst ook dat je nu weer een lagere temp. had. Dat is nog wel gunstig zo he?

Esther, ik zou het toch nog zo lang mogelijk uitstellen als ik jou was hoor. Maar wel als je zelf denkt dat je het moet doen, moet je gewoon testen.

Sharine hoe gaat ie bij jou? En heeft je laptop nog kuren?

Dimka heb je je feestje overleeft? En een goeie smoes kunnen bedenken? Heb jij trouwens nog steeds een ongigevoel of niet meer?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Je hebt je toch nog in bedwang kunnen houden hahahaha. Ik dacht die heeft vast toch nog getest maar nee. Je weet he ongigevoel kan ook zwangerschap betekenen ik heb het bij de 1e ook gehad en was wel zwanger. Dus geen bloed geeft moed. Mijn duimen draaien nog voor je meid.

Bij mij is het nog steeds rustig heerlijk moet ik zeggen. Wel last van gelige korrelige afscheiding. Eigenlijk hetzelfde dan als ik net ongi ben geweest dan heb ik dat ook. Ja heel af en toe heeft mijn laptop nog kuren gisteren liep die nog 1 keer vast maar ja het stond laatst nog in de krant dat windows vista dit had.

Liefs Sharine

Hey hallo,

Nou vannacht weer bruin verloren, weer een proje, maar dan wel in normale afscheiding... Ik weet het niet hoor, het lichaam is maar raar.... haha
Ik heb er in ieder geval geen vertouwen meer in dat ik zwanger ben, heb weer zo'n ongi-gevoel, dus........ het zal straks wel doorzetten, beter nu dan over een week, want dan kunnen we weer verder klussen!!! hihihi

Nou verder alles goed bij jullie?

Yvonne, spannend! hoop dat je ongi niet komt opdagen, nog steeds last van kwaaltjes??
Sharine, al enig idee, misschien een gevoel ofzo?
Sara, als je temp. nog hoog is da is er nog kans toch?
Dimka, voel je je nog lekker?? Heerlij gevoel lijkt me als je zwanger bent en dat al in de 3e ronde!!

Nou, fijne zondag allemaal....

Kus, es

Hallo Sharine,

Ja goed van mij he? Haha ik durfde ook nog niet zo goed en ja we wachten vandaag toch nog even af. Dit is de 1e keer dat ik het kan vol houden tot na mijn NOD!

Lekker rustig bij jou? Ik had ook dat gelige korrelige net na mijn ei. dat heb je ervoor en erna toch?  

Ja dat windows vista! Ik heb er  een halve week over gedaan om mijn software er goed op te laten draaien! Niet normaal en toen liep de loonadministratiesoftware vast nadat ik een update had gedaan, wat iedere keer moet voor nieuwe CAO's te laden e.d.. Toen was ik een halve week kwijt om  de hele loonadministraties van klanten van een paar maanden overnieuw te doen. Ze wisten het eerst ook niet bij mijn softwareleverancier hoe het zat met windows vista! Heeft 2 dagen geduurd daar voordat ze achter het probleem waren!

Liefs Yvonne

Hey Esther, je moet de moed niet opgeven meid, want iedere keer met na dat gekleurde afscheiding had ik ook ongigevoel en tot nu toe nog steeds niks hoor! Er is nog wel hoop!

Ik heb nou geen ongigevoel meer meiden, vanmorgen nog wel even, maar kunnen ook buikkrampen geweest zijn. Haha ik weet het niet meer zo goed hoor!!??
Ik wacht gewoon weer af nu.....

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

ik probeer er niet meer aan te denken, heb echt krampen onder in mijn buik, maar ik heb net nog ff gecheckt: Geen verlies van iets.... Raar hoor!!
Ga nu ff lekker in de tuin vd zon genieten... kom straks nog wel ff meebabbelen....
Ik ben echt rots op je dat je het nog volhoudt trouwens, echt super knap!!
Ik hoop het zooooo verschrikkelijk voor je dat het raak is!!! houd ons op de hoogte!

Dikke kus, Es

Hallo Es, dank je, en ja ik ben zelf ook wel een beetje trots op mezelf. Haha dit zou echt de eerste keer zijn dat ik wacht tot na mijn NOD! Meestal was mijn ongi er wel op mijn NOD maar toch!Mijn duimen draaien ook overuren voor jou op dit moment! Hoop dat de RD wegblijven hoor! Spreek je later, ga maar even lekker in de tuin!

Liefs Yvonne

Hallo meiden, mijn zus is ook bezig voor haar 2e kindje en zit nu in de mm. Ze is deze week 2 keer naar het ziekenhuis geweest voor een folikelmeting. Daar kijken ze hoe het eitje rijpt. Gisteren is ze weer geweest en was ie 16 mm en ongeveer bij 20 is de eisprong. Maandag moet ze weer heen en kijken ze weer en dan doen ze ook een samenlevingtest. Ik geloof dat dat is of het eitje en de zaadjes goed bij elkaar passen of zoiets? Het is best wel spannend om te horen hoe dat gaat steeds? Ze zijn nu bijna een jaar bezig voor de 2e en haar vriend heeft een ziekte waarbij hij medicijnen moet nemen. En die medicijnen moest hij  stoppen en na een paar maand mochten ze proberen zwanger te worden, wat tot nou toe nog niet is gelukt. De tijd dringt een beetje want die vervangende medicijnen zijn niet alles. Nu zijn moeder ook niet lang meer te leven heeft twijfeld ze een beetje of ze het wel door moeten zetten. Het zou dan een zware tijd voor hen worden. Maar het is wel nu of nooit, want die medicijnen die hij straks krijgt, daarbij kunnen ze niet meer zwanger worden. Dat is een moeilijke beslissing voor haar en we hebben er gisteren even over gepraat met haar, mijn mannetje en ik. Ik moest het hier ook even kwijt, dat is lekker om even van je af te schrijven.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan