Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

Hallo meiden,

Wat een heerlijk weertje weer he!

Yvonneeeeeeee wat spannend voor je meid! En wat goed dat je nog niet getest hebt ondanks al de kwaaltjes waardoor het er toch zo op lijkt dat je zwanger bent! Ik hoop het zoooo voor je. Wat een vervelende situatie voor je zus zeg! Dat is zeker een moeilijke keuze voor ze. Ik hoop maar dat ze eruit komen.

Dimka Gefeliciteerd!!! Wat super voor je! Heb je al nog een keer getest? ik zou het ook nog niet erg geloven als het maar zo een vaag streepje is...maar ze zeggen hier wel 100.000 x dat een streep een streep is dussss

Ester: ik doe die massage er al bij alleen is het nu erg rustig omdat het vakantie tijd is. Ik heb meestal wel 2 massage's per week. Dat lijkt niet zo veel maar ik doe het wel op mijn vrije dagen en ben zo 3 uur verder met 1 massage omdat ik bij de mensen aan huis kom. En dan eerst een koppie thee krijg en zo dan vliegt de tijd voorbij.
Wat vervelend dat je steeds van die bloedverliesjes hebt, lijkt idd op innesteling ofzo...laten we het hopen!

Sharine: wanneer heb jij ook al weer je NOD?

Sara: Hoe lang ben jij al bezig met tempen? net of al een paar maanden?

Grrrr Iris

Hallo Iris,

Ja spannend joh! Ik duim me nog suf hier! Haha! Ja dat is een moeilijke beslissing voor mijn zus en vriend.

Wat leuk zeg! Het geeft wel meer vrijheid he als je voor jezelf werkt, maar ja ook onzekerheid. Je moet het zelf doen en jammer dat het zo zwaar is anders had je er best wel je beroep van kunnen maken.

Liefs Yvonne

Ik duim met je mee hoor!!!

Hoi Meiden

Iri77

Mijn NOD ligt zo tussen 20 en 25 augustus maar ik wacht met eventueel testen tot 25 augustus. Dit keer heb ik mijn eisprong wel gehad op dag 14 dus ik zou het eventueel eerder kunnen doen. Ik wacht eigenlijk ook een beetje af van mijn afscheiding. Meestal krijg ik paar dagen voor mijn NOD bruine afscheiding dus als ik deze krijg weet ik dat ik ongi word blijft het uit dan doe ik de 25 ste een test.

Yvonne

Wat sneu voor je zus zeg dat is zeker niet mis, en nu ook het gedoe met haar schoonmoeder erbij dan is de keuze erg moeilijk.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ja dat is moeilijk voor hen. Ik ben ook blij dat ik dat niet hoeft te beslissen hoor.

Dat is spannend, dus volgende week maandag tot vrijdag is je NOD? Dan is het spannend voor je of je ook die bruinige afscheiding weer krijgt of niet?

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

@Yvonne: wel knap hoor nog een dag (of meer) wachten met testen. Wel balen dat je zo’n sterk ongi gevoel hebt. Ik ben inderdaad blij dat mijn temp een stuk hoger is dat een paar weken terug. Wat een naar verhaal van je zusje. Pff, inderdaad een moeilijke beslissing. Kunnen ze geen sperma van hem bewaren voor ivf ofzo. Het kost misschien wel iets, maar houdt wel een mogelijkheid open. Ik wens ze veel succes.
@Esther: spannend joh, jou lichaam ook al maf bezig?? Of hebben de RD’s al doorgezet? Maar krampen zonder rd’s geeft nog hoop. . . . .
@Iris: Ik ben inmiddels ruim 4 maanden aan het tempen. Temp jij ook?
@Dimka: was het gezellig gister? Hopelijk vandaag niet zoveel last van kwaaltjes.

Vandaag was mijn temp weer redelijk hoog, 36,4. Ik heb gister en vandaag een beetje gelige afscheiding gehad. . . . Verder heb ik af en toe wat steekjes in mijn borsten, maar verder is alles rustig.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan