Dimka, Sharine, MeissieYP, Sara, xx esther mis ik nog iemand?

hoi meiden,

nou ik heb gisteren moeten praten als brugman (in het deens!!!), mijn buurvrouw wilde erg graag een wijntje samen drinken. ik nee ik ben moe, dan val ik zo in slaap.. dan moest ik maar koffie drinken met een borrel erin, nee dat vind ik niet zo lekker! zo ging het een half uur door, toen heb ik haar mee de dansvloer op getrokken, dat ging beter.

Yvonne, ik wist ook zeker dat ik ongi ging worden, dus ik ken je gevoel!!!! knap dat je wacht met testen, ik kon het niet hoor!!!!

sara, blijft hoog je temp goed hoor

esther, spannend ook voor jou

sharine, afwachten maar weer

ik heb helemaal geen kwaaltjes meer, hoop dat het zo blijft. want met mijn eerste heb ik de eerste 4 maanden van 's morgens tot 's avonds overgegeven. was 8 kilo kwijt en was al zo dun. nu mag er eigenlijk wel wat af, maar niet op die manier!!!!

meiden mijn duimen staan niet stil voor jullie!!!!!!!!!!!!!

liefs dimka

Hallo meiden, het gaat goed hier hoor! Nog niks en ook geen ongigevoel meer vanaf vanmorgen.

Sara, ja dat is natuurlijk ook nog een optie natuurlijk om het te laten invriezen voor later!

Dimka, hahaha daar had je een taaie aan he? Grappig verhaal van je buurvrouw!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

de zus van een vriendin van mij zat in de zelfde situatie. haar man heeft reuma, en er was een nieuw medicijn, maar was een test, de helft kreeg nep en de andere helft echt.
door medicijnen mocht zij toen ook niet zwanger raken, door grote kans op gehandicapt kindje dan.
hun hebben het toen ook laten invriezen, maar achteraf bleek dat hij de nepmedicijnen had gekregen en uiteindelijk toch op de gewone maniet zwanger geraakt. maar het ingevroren word nog wel bewaart voor in de toekomst. gaf hun wel een goede optie vonden hun!!!!!

ik weet bijna zeker dat je zwangerbent, je heb precies zoals bij mij!!!!!! ik duim me suf en ben heeeeel erg nieuwsgierig hoor!!!! en mijn buurvrouw was inderdaad hardnekkig, nu moeten we ook nog bbq en samen, dus ik moet alweer creatief zijn!!!!!

liefs dimka

ps succes met geduld hebben, ik ben trots op je!!!!

Hallo Dimka,

Haha met dezelfde buurvrouw!? Zeg je toch dat je niet lekker bent en hoofdpijn enzo hebt en daarom medicijnen hebt genomen of zoiets. Als je hoofdpijn hebt wordt het meestal erger als je drinkt, dus errug geloofwaardig! Haha ik begin het al onder de knie te krijgen...nu nog een positieve test!

Ja ik ben ook best wel een beetje trots dat ik het kon uithouden! Nu morgen weten we het! Of de 11e ronde....of zwanger??? Ik hoop het hoor!

Liefs Yvonne

Oh en Dimka, mijn zwager heeft ook reuma en bechterev, die combinatie is niet zo. De medicijnen deden in het begin steeds averechts werken, nu net een paar jaar dat het wel gaat, maar ja sinds vorig jaar zomer gestopt en vervangende medicijnen gekregen. Zijn zaadjes zijn goed, want die hebben ze al onderzocht. Misschien dat mijn zus nog gecurretteerd word omdat de vorige bevalling erg zwaar was geweest kan er iets verstopt zijn geraakt of zoiets? Nou ja ik weet niet dat hele verhaal, maar wat goed van je vriendin en man zeg! Echt super!

Liefs Yvonne

Hoi Dimka,
Lekker dat je vandaag geen kwaaltjes hebt. Wel grappig hoor die buurvrouw.

Yvonne: ik heb dat al een tijdje geleden besproken met mijn vriend. Mocht hij ziek worden en medicijnen moeten slikken waardoor de kwaliteit van zijn sperma te slecht kan worden, laat hij het invriezen. Gelukkig zijn we allebei gezond dus het is alleen een noodplan. ;-)
Je maakt het wel spannend vandaag. Geen kramp en geen ongi. Ook mijn duimen draaien overuren!!! Succes morgen!!

Liefs,

Sara

Hallo Sara, ja dat is het hoor! Haha ik hou de spanning erin!

Wanneer was jou eisprong ook al weer? Is wel een goed teken dat  je temp  nog hoog is hoor! En ja dat kun je ook het beste doen hoor als de mannetjes medicijnen moeten slikken. Heb je sowiezo iets achter de hand.

Liefs Yvonne

Hey meiden!

Daar ben ik ook een keer weer! Sorry sorry, erg druk gehad met werk enzo en nog erg moe savonds, moet nog ff wennen aan dit nieuwe ritme....

Nog nieuws hier? Heb nog niet alles bij kunnen lezen, zo veel!!!

Terug
Bovenaan