Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo meiden!

Hier weer eens een teken van leven van mij!
Alles gaat goed hiero, ik heb strax controle bij de vk. De echo van een paar weken geleden was super. Ze ging ook lekker lang door en heb een dvd van wel 12 minuten!
Ik vind het ook nog steeds onvoorstelbaar dat dat mensje in mij groeit.
De misselijkheid is gelukkig verdwenen en de vermoeidheid gaat ook steeds beter.
Aankomende woensdag ben ik alweer 15 weken! Het gaat erg snel! Mijn buik begint nu toch echt wel een beetje te bollen. Vooral 's morgens als ik wakker word met een volle blaas is mijn buik echt dik en hard! Ik denk dat mn volle blaas dan de boel omhoog duwd.
Toen ik dat voor het eerst zag schrok ik wel even maar aan de andere kant ook wel weer mooi natuurlijk.
Ik hoop dat het bij de rest van jullie ook goed gaat! En ik duim natuurlijk voor Suus!

Liefs Iris

Hallo meiden,

Esther, ja dat is moeilijk dan he? Ik vond het ook erg vervelend dat bij 12 weken pas een echo gedaan werd. Je weet dat je zwanger bent, maar  dat is het.  Ik was ook erg blij met mijn echo, dat was echt een bevestiging van dat het kindje er zat en dat alles was. Nog even en dan krijg je echo!

Tammie, ja dat was fijn hoor die echo! Echt even een bevestiging! Wat vervelend zeg dat je misschien kans hebt op zwangerschapssuiker. Niet van het ergste uitgaan hoor anders zit je straks voor niks in de stress. Maar goed dat er moeders zijn waar je even lekker kunt uithuilen he?

Iris, hey heb jij even mazzel! Bij ons maakten ze helemaal geen dvd's! Je hebt geluk joh met een klein buikjenog , ik heb al een echte toeter. Haha maar wel een mooi buikje  zegt Ray, eentje die niet al bij mijn heupen begint.  Mijn kleren passen ook niet meer, draag al positiebroeken. Haha had eerst een tussenoplossing met een elastiekje door het knoopsgat heen en om de knoop.

Dimka, voor extra ijzer heb ik Floradix gekregen van de vk, deze helpt ook tegen misselijkheid en vermoeidheid. Misschien dat het jou ook goed helpt? Weet niet of je dat ook in Denemarken krijgen kunt, maar in NL wel in alle apotheken.

Liefs Yvonne

Helaas deze zwangerschap is ook ten einde. Hcg was vandaag weer iets gestegen maar altijd nog te laag voor een normale zwangerschap. Nu moet ik morgen naar gyn om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder zit en dat het een miskraam word of dat het weer een bbz. En dan gaan ze beslissen wat ze gaan doen.

Voor iedereen wens ik jullie een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs Sharine

Lieve  Sharine,
Wat vreselijk jammer!!!!!!! Ik had zo voor jullie gehoopt dat het meteen goed zou zitten. Veel succes bij de gyn!!! En veel sterkte deze dagen.

Liefs, Sara

hoi meiden,

Sharine, wat vreselijk, ik leef met je mee en hoop dat het meevalt en je snel herstellend heen kan. maar niks wat ik of andere zeggen kan je echt helpen nu. het is gewoon k*t en daarveranderd niemand wat aan.
wij denken aan je en wensen je veel sterkte vanuit denemarken.

iris, lekker dat het goed gaat met je!

esther, lang duurt wachten he! nog even geduld!

yvonne, al een hele toeter! heb je geen msn, dan kunnen we ook eens een foto van jou zien! dankt voor tip, zal na vragen hier, ik moet zelf pas vrijdag naar huisarts, maar morgen VK, dus kan ook aan haar vragen. maar qua medecijnen is het hier vreemd wat je zo kan ophalen bij apotheek, sommige dingen zijn precies andersom als in nederland!

sara, hoe is ie bij jou?

tamara, balen misschien suiker, maar even afwachten of het echt zo is, stress is idd nergens goed voor!

nou ik kan dus pas vrijdag naar dokter, morgen naar VK. dus heb zo een medisch weekje. nou jullie horen wel hoe de bezoekjes waren!

liefs dimka

Hallo meiden,

Sharine, meid weet je al iets meer? Het was je zo gegund, vind het echt vreselijk en had zo gehoopt dat het toch goed gegaan was.

Dimka heb net msn aangemaakt, is yvonne1979@ live.nl. Heb er nog niet veel mee gedaan, maar als ik daar een foto op zet kunnen jullie hem zien? Nou ik hoop dat ze een goed medicijn hebben voor je hoor. Lastig is dat het allemaal net anders is als bij ons he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan