Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Meiden ik kan eindelijk weer eens reageren!!
Ik kon er niet eens meer opkomen joh! Nu doet ie nog steeds wel een beetje vreemd, heb nog steeds aan de rechterkant steeds staan kan de webpagina niet vinden....

Nou ja ik kan in ieder geval weer een bericht plaatsen, als het goed is!

Nou hier nog niet zo veel nieuws, ik heb zelf het gevoel dat mijn ei gister ongeveer geweest is, aan de krampjes te voelen maar mijn temperatuur stijgt maar niet??
Ook schommelt ie bij mij steeds erg veel, volgens mij is dat ook niet normaal toch? Mijn basale temperatuur ligt tussen de 36,0 en 36,5 en vanmorgen was ie dus 36,3..... ik zal toch wel een eisprong hebben??? maak we wel een beetje zorgen eerlijk gezegd.... als deze ronde niets word ga ik ovulatietesten proberen, dan weet ik wel of ik een eisprong heb!
Zit nu alweer in ronde 7, dat gaat echt zoooo snel.... zijn alweer ruim 8 maand bezig joh!!
Gaat het met jullie allemaal goed??

He Yvonne

Nou zoals ik al verwachte was er idd niks te zien op echo. Gyn zag wel een goede slijmwand en dat zag er goed uit. Maar hij zij wel als je idd nog maar 5 weken bent kun je idd nog niks zien. Ik had vorige week vrijdag bloedgeprikt op hcg en die was toen286 ik moest maandag nogmaals bloedprikken toen was mijn hcg 583 dus hij had zich verdubbeld alleen vind gyn dat het niet zo erg is gestegen dus moest ik gisteren nogmaals bloedprikken volgens gyn moet hij nu flink boven de 1000 zitten anders is het niet goed. Hiervoor krijg ik vandaag de uitslag van. Nu moet ik dinsdag weer terrugkomen voor een echo maar ben dan bang dat er nog weinig tot niets te zien is. Ik hoor verhalen dat er pas met 6 weken een vruchtzakje te zien is. En ik wil niet weer telleurgesteld worden dat er niks te zien is. Ben een beetje met een naar gevoel bij gyn weggegaan. Maar goed we hebben ik en edwin hebben er beiden wel een heel goed gevoel over. Maar goed gyn kan je behoorlijk onzeker maken. Ik hoop dus maar dat hij flink is gestegen. Dus dat is nog erg spannend allemaal.

Suusle blijf tempen meid want ik dacht ook dat ik eerst netjes op dag 16 mijn eisprong had maar aan mijn temp kon ik het niet zien. Uiteindelijk bleek dat ik pas op dag 27 van mijn cyclus pas mijn eisprong had. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Dus houd goed je temp in de gaten en blijf gewoon doorklussen. Dit heb ik toen ook gedaan met resultaat dat ik toch zwanger ben geworden. Meid succes en ik hoop dat je snel je eisprong hebt en dat je over ruim 14 dagen (of iets langer) dik vet positief test.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2007 08:02:14'));

He Yvonne

Nou zoals ik al verwachte was er idd niks te zien op echo. Gyn zag wel een goede slijmwand en dat zag er goed uit. Maar hij zij wel als je idd nog maar 5 weken bent kun je idd nog niks zien. Ik had vorige week vrijdag bloedgeprikt op hcg en die was toen286 ik moest maandag nogmaals bloedprikken toen was mijn hcg 583 dus hij had zich verdubbeld alleen vind gyn dat het niet zo erg is gestegen dus moest ik gisteren nogmaals bloedprikken volgens gyn moet hij nu flink boven de 1000 zitten anders is het niet goed. Hiervoor krijg ik vandaag de uitslag van. Nu moet ik dinsdag weer terrugkomen voor een echo maar ben dan bang dat er nog weinig tot niets te zien is. Ik hoor verhalen dat er pas met 6 weken een vruchtzakje te zien is. En ik wil niet weer telleurgesteld worden dat er niks te zien is. Ben een beetje met een naar gevoel bij gyn weggegaan. Maar goed we hebben ik en edwin hebben er beiden wel een heel goed gevoel over. Maar goed gyn kan je behoorlijk onzeker maken. Ik hoop dus maar dat hij flink is gestegen. Dus dat is nog erg spannend allemaal.

Suusle blijf tempen meid want ik dacht ook dat ik eerst netjes op dag 16 mijn eisprong had maar aan mijn temp kon ik het niet zien. Uiteindelijk bleek dat ik pas op dag 27 van mijn cyclus pas mijn eisprong had. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Dus houd goed je temp in de gaten en blijf gewoon doorklussen. Dit heb ik toen ook gedaan met resultaat dat ik toch zwanger ben geworden. Meid succes en ik hoop dat je snel je eisprong hebt en dat je over ruim 14 dagen (of iets langer) dik vet positief test.

Liefs Sharine

Hallo Sharine

Hey ik hoop dat je al uitslag hebt en dat het allemaal goed is. Ik heb nagevraagd bij mijn zus en haar eerste echo was bij 6 wk en 4 dagen en toen was er net iets te zien, dus waarschijnlijk gewoon te vroeg hoor! Wat vervelend dat je een beetje onzeker word van je gyn, maar als je ei heel laat is geweest is dat helemaal niet gek toch? Laat gauw iets van je horen als je meer weet. Ik duim voor je en mijn gevoel zegt dat het wel goed zit bij jou.

Hey Suus

Zoals Sharine zegt gewoon door doen hoor met temp. en je afwijking is erg groot tussen je temp., dus wie weet is ie al geweest. Ik duim ook vet voor je dat het deze ronde raak is en dat je geen ovulatietesten nodig hebt hoor! Doorklussen en doortempen. maar!

Liefs Yvonne

ik ben erg verdrietig. Slecht nieuws gekregen. Kreeg vanmiddag te horen dat mijn hcg gedaald was i.p.v een stijging. Ik was helemaal in shock, want ik had dit helemaal niet verwacht. Gyn zei dat het waarschijnlijk mis is (de kans is erg groot). Nu moet ik maandag weer bloedprikken om te kijken of hcg weer gestegen is. Ik ben zo verdrietig, ik was zo gelukkig dat ik snel zwanger weer was geraakt na bbz. Nu weten we niet of het een miskraam word of dat het een bbz is. Nu krijg ik dinsdag weer een echo. Maar goed daar zou toch niks op te zien zijn. Dus erg onzeker dus al ga ik er vanuit dat het misse boel is want een daling is niet normaal.      

Liefs Sharine

Hallo Sharine, verdorie zeg! Dit vind ik heel erg voor jullie, had het ook niet verwacht hoor! Die onzekerheid is heel erg! Ik weet verder niet wat ik erover moet zeggen, het is zo vervelend dat je HCG gedaald is. Ik hoop toch zo dat er misschien toch een verklaring voor is of dat ze er gewoon naast zitten. Nu moet je dus afwachten en dat is niet fijn! Meid ik leef heel erg met je mee hoor!!

Heel veel liefs  Yvonne

Hai meiden,

@Sharine: Neeeeeeeee, dat meen je niet!!!! Wat erg!!!!
Ik hoop echt dat je Hcg weer stijgt en het vruchtje er nog zit..... Ik was zooo blij voor je dat het zo snel weer gelukt was...... Houd je ons op de hoogte??

Hier is alles rustig, het lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is ineens.... Ik be een beetje stressie, want ben zo bang dat het misgaat... Maar ik moet gewoon de echo van 27 december afwachten en dan weten we meer.....
Ik zit nu in de 5e of 6e week en voel me behalve errug moe wel goed.....
Ik denk zelf dat ik vandaag 5 weken ben, dus nog niet zo heel lang!!!

Hoe is het met jullie allemaal??

xx Es

hoi meiden,

hier een druk weekend achter de rug. niels naar kerstfeest van werk geweest en de hele nacht lopen spugen van de drank erna. hij sliep perfect er tussendoor. maar ik  dus hele nacht niet geslapen. dus lekker bekaf!!!!!
vanmorgen kwam Jay aan en spuugde ook nog even over me heen. dus ik werd lekker uit bed gehaald!
jay viel gelukkig verder wel mee, maar had gewoon te snel beker leeg geslurp!
nog verjaardag van zwager gehad en huis schoonge ´sopt, zodat ik morgen tijd heb om een muur te schilderen in jay zijn slaapkamer, zodat ie toch eindelijk een keer op schiet. anders ligt hij er nooit in voordat we de tweede krijgen.

ik ga morgen huisarts bellen om na te vragen van die duizeligheid bij mij en hoofdpijn. heb wat gezocht op internet, kan ook nog bloedarmoede zijn. dus dan kunnen ijzer tabletten helpen, hopelijk vind ie iets!

hoe gaat het bij jullie?

liefs dimka

Hey Sharine,
Wat een klote nieuws voor jou zeg! Eerst zo blij dat je zwanger bent en dan dit weer.
Ik ga voor je duimen dat het goed zit!!!! Hou ons maar op de hoogte.

Hey Esther!
Voor ons allebei is de 27e een spannende dag! Voor jou omdat het je eerste echo is en voor mij omdat ze dan gaan kijken of alles nog goed is. Mijn baarmoeder is te hard gegroeit en ze zijn bang dat ik zwangerschapssuiker ga ontwikkelen. Ik heb dit een dinsdag gehoord en heb maar ff op internet opgezocht wat dit inhoudt en ben me rot geschrokken. Heb zaterdag lekker uitgehuild bij mijn moeder. Wat een geluk als je nog een moeder hebt!
Tot op dit moment is alles nog goed maar dat kan dus zo veranderen. Ik ben morgen al 25 weken zwanger! Gaat de goede kant op.

Hey Yvonne,
Super dat op jouw echo alles er goed uitzag!! Lekker gevoel is dat he. Bij mij was het nog net iets meer een bevestiging dat ik echt zwanger was!

Suusle,
Hoelang moet je nog tot aan je NOD?

Sara, Iris en Dimka hoe voelen jullie je? Gaat het nog goed met jullie zwangerschappen?

Groetjes,
Tamara

Terug
Bovenaan