Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hai meiden,

Hier weer eens een berichte van mij....
Ben ontzetted druk geweest de afgelopen weken en moet ook eerlijk zeggen dat ik mezelf niet gek wil maken door hele dag achter het forum te zitten, hahaha.....

Ik vind het heel spannend om af te wachten hoe alles verloopt, zeker na de verhalen van Sharine en een aantal andere meiden.... Ik ben nu volgens de telling 7 en een halven week zwanger, maar ik denk zelf dat het nog een weekje minder is.... Ik voel me redelijk goed, wel hele zere borsten en een beetje lamlendig, maar ik mag niet klagen...

@Sharine: Verschrikkelijk om te lezen dat het weer mis is gegaan, je droom van het hebben van 3 kindjes helemaal aan diggelen!!! Echt, ik leef met je mee in deze moeilijke tijd!!!!!

@Suus: Probeer eens ovulatietesten, ik had ze de maand voordat ik zwanger werd ook gebruikt en kwam erachter dat mijn eisprong pas rond de 20e dag was!! maar, ik was er een beetje teveel mee bezig denk ik, dus ik had tegen mijn vriend gezegd: Dit jaar niet meer tellen voor mij, we zien volgend jaar wel weer verder, dan kan ik mooi drinken met de feestdagen en toen werden we zwanger.......

Oh ja, ik heb nog goed nieuws: Mijn vriend heeft me dit weekend ten huwelijk gevraagd!!!!! Zooooo lief, het was een onderdeel van een groter plan, al voordat we wisten dat ik zwanger was kreeg ik af en toe in mijn schoen/bed/auto  een chocoladeletter van hem en op sinterklaasavond vormden die het woord: Dusseldorf (een weekendje weg naar de kerstmarkt) we zouden daar dit weekend naartoe gaan.... maar doordat we zwanger werden hadden we besloten om niet te gaan, maar om onze slaapkamer eens aan te pakken en toen zaterdagmorgen had hij de ontbijttafel gedekt en lag er op mijn bordje een doosje met een hele mooie verlofingsring en vrieg hij op ik wilde trouwen!!! Echt zoooo lief!!!

Dus... een heftig maandje, die decembermaand!!! haha....

Hoe is het met de rest van de zwangeren????

xx Es

Hey Esther,

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!!!! Al een datum??? Is leuk hoor, allemaal dingen uitzoeken enzo! Maar wat een romantische vent heb je joh! Heerlijk!

Ja ik heb dit weekend ook inderdaad die ovulatietesten gekocht, geloof dat mijn ongi er nu echt aan zit te komen, dus dat ga ik volgende ronde ff proberen, hoop dat ik toch wel een ei heb hoor, deze ronde namelijk weer geen temperatuurstijging, heb ook gelijk maar even een nieuwe thermometer gekocht voor de zekerheid, en deze gaf vanochtend ook 35,9 aan, erg laag dus.... .nou ff ongi afwachten en dan hopelijk over ruim 2 weken positieve ovulatietest!!

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2007 11:19:36'));

Hai meiden,

Hier weer eens een berichte van mij....
Ben ontzetted druk geweest de afgelopen weken en moet ook eerlijk zeggen dat ik mezelf niet gek wil maken door hele dag achter het forum te zitten, hahaha.....

Ik vind het heel spannend om af te wachten hoe alles verloopt, zeker na de verhalen van Sharine en een aantal andere meiden.... Ik ben nu volgens de telling 7 en een halven week zwanger, maar ik denk zelf dat het nog een weekje minder is.... Ik voel me redelijk goed, wel hele zere borsten en een beetje lamlendig, maar ik mag niet klagen...

@Sharine: Verschrikkelijk om te lezen dat het weer mis is gegaan, je droom van het hebben van 3 kindjes helemaal aan diggelen!!! Echt, ik leef met je mee in deze moeilijke tijd!!!!!

@Suus: Probeer eens ovulatietesten, ik had ze de maand voordat ik zwanger werd ook gebruikt en kwam erachter dat mijn eisprong pas rond de 20e dag was!! maar, ik was er een beetje teveel mee bezig denk ik, dus ik had tegen mijn vriend gezegd: Dit jaar niet meer tellen voor mij, we zien volgend jaar wel weer verder, dan kan ik mooi drinken met de feestdagen en toen werden we zwanger.......

Oh ja, ik heb nog goed nieuws: Mijn vriend heeft me dit weekend ten huwelijk gevraagd!!!!! Zooooo lief, het was een onderdeel van een groter plan, al voordat we wisten dat ik zwanger was kreeg ik af en toe in mijn schoen/bed/auto  een chocoladeletter van hem en op sinterklaasavond vormden die het woord: Dusseldorf (een weekendje weg naar de kerstmarkt) we zouden daar dit weekend naartoe gaan.... maar doordat we zwanger werden hadden we besloten om niet te gaan, maar om onze slaapkamer eens aan te pakken en toen zaterdagmorgen had hij de ontbijttafel gedekt en lag er op mijn bordje een doosje met een hele mooie verlofingsring en vrieg hij op ik wilde trouwen!!! Echt zoooo lief!!!

Dus... een heftig maandje, die decembermaand!!! haha....

Hoe is het met de rest van de zwangeren????

xx Es

Hoi meiden,

Esther, wat een supernieuws en heerlijk romantisch zeg!!!! Gefeliciteerd!! Al een datum in gedachte of moet het nog even inzinken? Ik bleek zelf ook een weer minder lang zwanger te zijn, ondanks dat ik ovulatietesten gebruikt had, maar zolang alles goed gaat vind ik het prima. Heb je al een idee wanneer je naar de VK gaat?

Suusle, jammer dat je toch je ongi verwacht. Onhandig kan dat tempen zijn. . . . Misschien is je temp een paar extra decimaal lager door het steeds kouder wordende weer. Dat had bij mij ook een grote invloed. Mijn laagste temp was 35,8. ik weet niet precies hoe je tempt, maar als je bv. oraal tempt scheelt dat ook weer een paar tiende graden dus dan zou je ergens in de 36 zitten. Weet niet precies hoeveel tiende het is.

Verder alles goed met de andere meiden?

Ik heb vandaag alweer echo nummer 6. Ben wel zenuwachtig, mijn moeder gaat voor de eerste keer mee. Ook krijg ik weer een andere gyn die ook “mee kijkt” of alles goed blijft gaan. Vorige week had ik een gesprek met een sociaal medewerker over wat dingen die ik vroeger meegemaakt heb en de eventuele invloed ervan op de zwangerschap/bevalling. Ik hoop niet dat ze daar over begint. Mijn familie weet daar helemaal niks van af. En na 16 jaar heb ik niet echt de behoefte om het ze nu nog te vertellen. Maar goed, ik merk het wel. Hopelijk krijg ik weer wat leuke foto’s van de kleintjes en dat maakt altijd veel goed. Zeker dat lange wachten in de wachtkamer, hahahaha.

Nou meiden, ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Voor de mensen die ff willen kijken. Ik heb foto’s van Parijs op mijn hyves staan. Als je geen lid ben, kan je volgens mij ook kijken, hij staat niet op privé.
http://sara1979.hyves.nl/

Liefs, Sara

hoi meiden,

nou mijn huisarts is er achter waarom ik zo duizelig ben. veelste kort rode bloedcellen, dus idd ijzer tabletten. misschien dat het helpt, maar geen garantie. rode bloedcellen zal wel aanvullen, maar of duizeligheid weg trekt kon hij me niet garanderen.
maar goed, ik ben al blij met kleine verbetering!
ook vertelde hij me en de verloskundige ook, dat ik niet moest rekenen om nog aan het werk te kunnen tijdens me zwangerschap, dat zal te zwaar zijn. ik moet dus nog 4 maanden rustig aan doen. dus dat viel toch tegen, had het wel in me hoofd, maar om het dan zote horen is wel heel echt.
en dan na de bavalling heb ik 1 jaar vrij. dan ben ik 1 jaar en 7 maanden thuis geweest, dat is zoooo lang! maar goed, dat jaar erna is heerlijk. alleen nu even afzien.
de kleine laat zich goed voelen, trapt en draait de hele tijd. maar toch anders als met jay, dus ik vermoed dat het een meisje is. maar ja dat staat in die stomme envolop die ik niet mag open maken van mijn man lief!!!!
Dus suus, jij hebt een super  romantische man, terwijl die van mij niet eens mij het plezier wil gunnen om te weten wat het word!!!! nee hoor die van mij is ook lief, maar soms wil ik wel heelgraag kijken!

nou dat was het wel weer!

liefs dimka

Hoi meiden,

Ik heb vanmiddag weer een echo gehad en ik heb het er wel moeilijk mee. Ik ben nu van om de week controle gezet op elke week controle. Er zat een verschil van 1,5 week tussen de kleintjes. De een zat op 17 weken 2 dagen in plaats van 16 weken en 2 dagen. En de ander zat op 15 weken 5 dagen.

Ik weet dat ik me nog geen zorgen hoeft te maken. Maar dit is wel waarom ik zovaak langs moet komen. Om bij te houden of gelijk groeien. Heb toch wel zin om ff te gaan zitten huilen, al is het maar ff als ontlading.

Dimka, vervelend dat je te weinig rode bloedcellen hebt. Gelukkig weet je nu wel waarom je duizelig bent. Hopelijk werken de ijzertabletten.

Liefs,
Sara

Hai lieve meiden,

Even een kort berichtje van mij.....

Helaas slecht nieuws van deze kant, ik ben NIET meer zwanger (of nou ja, theoretisch ben ik nog hartstikke zwanger, maar het vruchtzakje is leeg)

Ik moet nu wachten op een spontane miskraam en anders kan ik kiezen voor curreteren (maar dat lijkt me dus niets he!!)

Echt heel erg balen, maar inmiddels zijn mijn tranen op en ga ik er gewoon voor in het nieuwe jaar.....

Dikke kus, Es

Hoi Esther,
ik heb je bericht ook gelezen op het zwanger zijn forum. Ik vind het echt balen voor jullie!!!

Maar ik ben wel blij om te lezen dat jullie  volgend jaar weer verder gaan. Ik wens jullie veel sterkte de komende dagen en hopelijk gaat het spontaan.
Hopelijk verzorgen de komende dagen lekker veel afleiding.

Veel sterkte!!

Liefs
Sara

Hey hoi allemaal,

Esther wat een k*tnieuws voor jou! Maar inderdaad in een nieuw jaar liggen nieuwe kansen. Veel sterkte de komende dagen....

Sharine: ik begreep dat jullie het bij 2 kinderen houden... Ook voor jou een k*ttijd....
Veel sterkte met alles...

Hoe gaat het bij de rest van de zwangeren?

Bij mij gaat het inmiddels alweer een stuk beter. Ik heb therapie voor de bekken enzo en kan me een stuk makkelijker bewegen. A.s. donderdag moet ik weer voor controle en dan zal ik te horen krijgen of ik last heb van zwangerschapssuiker maar volgens mijn gevoel zit het wel goed.. Ik kan eindelijk een beetje genieten van mijn zwangerschap en kan eigenlijk niet wachten totdat ik mijn kleine ventje vast mag houden.

Leuke foto's in Parijs Sara!! Weten jullie ook al wat jullie krijgen. Volgens mij zijn het 2 meisjes of niet....

Groetjes,
Tamara

Terug
Bovenaan