Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey Iris!!

Daar ben je weer!! Fijn dat het zo goed gaat joh!!
Nou mijn NOD is ergens tussen deze vrijdag en volgende week vrijdag, lekker vaag he?!

Nou ik houd gewoon 36 dagen aan als ongi niet eerder komt....
We hebben wel flink geklust deze ronde in ieder geval, dus nu maar afwachten.....
maar als deze ronde niets word, ga ik ovulatietesten proberen, want is behoorlijk lastig zo met die onregelmatige cyclus hoor!!

Yvonne, ik heb je ook toegevoegd hoor op msn!! Is stuk goedkoper dan smsen hahaha! Moet wel zeggen dat mn telefoonrekening aanzienlijk minder is nu je niet meer over de grens woont!

Hoi Meiden

het is nu echt definitief gyn vermoed een bbz. Hij zag een verdacht iets op de eierstok. Nu moet ik maandag weer terugkomen en kijken wat hcg doet of het toch heel misschien (de kans is erg klein) dat het nog een miskraam word. Hier heerst er ongeloof waarom nou 2x achter elkaar een bbz en beide op een eierstok (terwijl dit zelden voorkomt). Dus voor ons helaas met verdriet      geen derde kindje. En met dit idee heb ik het op het moment erg moeilijk.

Suusle spannend meid ga voor je duimen. Suusle heb jij ook msn welk adres of mag ik het niet weten haha.

Yvonne ik heb je ook toegevoegd aan mijn msn.

Liefs en      Sharine

Hoi meiden,
Lang weer niks van me laten horen. het is zo vervelend dat mijn pc het nogsteeeeds niet doet!!

Maar het gaat goed. ik ben vandaag met mijn moeder in de stad op zoek geweest naar meegroei bh's. pfff wat een gedoe zeg. ben inmiddels al 2 maten gegroeid, zit inmiddels op een E!! mijn moeder zegt dat het nog wel meer zal worden tijdens de borstvoeding. maar ik weet nu in welke winkels ik terecht kan....

veder heb ik donderdag een afspraak bij een sociaal medewerker die met me gaat praten over wat ik een beetje kan verwachten rond de bevalling in verband met dat als de kleintjes erg vroeg komen, ze eventueel in de couveuse moeten en in verband met het feit dat ik in mijn tienerjaren aangerand ben. het is allemaal een voorzorg, maar dan ben ik in ieder geval van overal op voorbereid.

Is het truowens te vroeg om je baby al met 15 weken lichtjes te voelen?? Heel af en toe een plopje? Of maak ik mezelf een beetje gek? Haha...

Suusl, succes met het wachten deze dagen!

Dimka, hopelijk helpt die tip van Yvonne je. succes met je al je bezoekjes.

Iris, fijn om te lezen dat het goed gaat! en ook de afname van misselijkheid en vermoeidheid. mijn vermoeidheid gaat ook steeds beter.

Yvonne, leuk nu al een grote buik. mijn vriend is ook trots op mijn buik. ik heb ook al positiekleding. moet er nog wel aan wennen, zeker op werk. maar goed iedereen weet toch dat ik zwanger ben van 2.

Sharine, nogmaals veel sterkte!!!

Tamara, vervelend dat je misschien suiker hebt. ik moet er ook goed op passen omdat ik best wat over gewicht heb. volgens mij wordt er over een paar weken weer bloed geprikt bij me. succes ermee.

Esther, alles goed met jou? ben ff kwijt wat je geschreven had.

Liefs,
Sara

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 20:17:37'));

Hoi Meiden

het is nu echt definitief gyn vermoed een bbz. Hij zag een verdacht iets op de eierstok. Nu moet ik maandag weer terugkomen en kijken wat hcg doet of het toch heel misschien (de kans is erg klein) dat het nog een miskraam word. Hier heerst er ongeloof waarom nou 2x achter elkaar een bbz en beide op een eierstok (terwijl dit zelden voorkomt). Dus voor ons helaas met verdriet      geen derde kindje. En met dit idee heb ik het op het moment erg moeilijk.

Suusle spannend meid ga voor je duimen. Suusle heb jij ook msn welk adres of mag ik het niet weten haha.

Yvonne ik heb je ook toegevoegd aan mijn msn.

Liefs en      Sharine

jeetje meid, wat een vreselijk nieuws..... weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je toch even laten weten dat ik het heel erg voor jullie vind en dat ik met jullie meeleef....en heel veel sterkte natuurlijk....

heb wel msn maar zet ik liever niet hier op, want dat is mijn voor en achternaam en ben bang dat iemand mij   dan herkent omdat die naam niet zo veel voorkomt...... maar als je mij jouw msn adres geeft voeg ik jou wel toe!

Had me gister een dag verteld, zit vandaag op dag 27 alweer, had gister wat ongi gevoel, maar vandaag nog niet.... ga vandaag eerst ff nieuwe thermometer halen, want of die van mij is niet goed, of ik heb geen eisprong, mijn temperatuur stijgt namelijk helemaal niet, terwijl ik wel mijn ei voel een paar dagen lang, maar misschien springt ie niet??? Maak me er wel een beetje zorgen om eerlijk gezegd..... als deze maand niets word, ga ik volgende ronde ovulatietesten proberen en als daar ook geen vruchtbare dagen uitkomen, ga ik de dokter bellen.....

Nou ik ga nu ff boodschappen doen!
Liefs Suus

Hoi suusle

Hier is mijn msn adres eykenaar@hotmail.com

Het kan idd best zijn dat je ei nog niet is geweest. De laatste keer had ik telkens het idee dat mijn ei moest zijn geweest want dat voelde ik, maar ja temp ging niet omhoog toen op dat 27 weer een beetje ongi gevoel en ja hoor een dag later ging langzamerhand mijn temp omhoog. Dus het kan best zijn dat je dit keer een late eisprong hebt. Maar hou nog maar effe je temp in de gaten.

Meiden het kan best zijn dat jullie me hier niet meer zo vaak zullen zien. Natuurlijk blijf ik jullie volgen. Maar gelukkig hebben de meeste nu een msn adres dus spreken we elkaar vast wel via msn. En ik spreek hier al veel via msn.

Liefs en dikke      Sharine

hoi meiden

ik heb ons maar eens omhoog gezet, stonden op tweede pagina!
ik ben bij verloskundige geweest en kindje groei goed, schopt goed enz. dat was allemaal prima.
huisarts moet ik volgende week weer terug komen, gaan dan bloed prikken om er achter te komen waarom ik toch zo duizelig ben!

eindelijk is de slaapkamer van ons zoontje Jay af!!!! hij vind het maar al te stoer, trekkers en cars op de muur, als lamp enz. en hij heeft de eerste nacht heerlijk doorgeslapen, daar had ik zo mijn twijfels over.
wel ging hij vanmorgen zijn boek opruimen in zijn oude kamer, maar dat klopte toch ook niet vond hij. dus wist hij zo snel niet waar hij heen moest! met luiers verschonen word er ook nog getwijfeld, maar komt wel.
wel leuk om te zien allemaal. dus nu kan ik beginnen met babykamer, misschien nog wat op de muur schilderen, maar wat alleen wat kleine dingen, dus echt veel werk niet!

suus, hoe is het bij jou cyclus?

sharine, hoe gaat ie bij jou?

en de andere zwangerschappen?

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2007 14:54:15'));

hoi meiden

ik heb ons maar eens omhoog gezet, stonden op tweede pagina!
ik ben bij verloskundige geweest en kindje groei goed, schopt goed enz. dat was allemaal prima.
huisarts moet ik volgende week weer terug komen, gaan dan bloed prikken om er achter te komen waarom ik toch zo duizelig ben!

eindelijk is de slaapkamer van ons zoontje Jay af!!!! hij vind het maar al te stoer, trekkers en cars op de muur, als lamp enz. en hij heeft de eerste nacht heerlijk doorgeslapen, daar had ik zo mijn twijfels over.
wel ging hij vanmorgen zijn boek opruimen in zijn oude kamer, maar dat klopte toch ook niet vond hij. dus wist hij zo snel niet waar hij heen moest! met luiers verschonen word er ook nog getwijfeld, maar komt wel.
wel leuk om te zien allemaal. dus nu kan ik beginnen met babykamer, misschien nog wat op de muur schilderen, maar wat alleen wat kleine dingen, dus echt veel werk niet!

suus, hoe is het bij jou cyclus?

sharine, hoe gaat ie bij jou?

en de andere zwangerschappen?

liefs dimka

Hey Dimka,

Wat heerlijk of niet dat de kamer nu af is, kun je met het volgende project verder!
Grappig he, dat je zoontje zo af en toe nog een beetje in de war is dan met die kamers haha! Komt vanzelf!

Nou mijn cyclus, ik snap er helemaal niets van hoor, dacht dat ik mijn eisprong gehad heb, maar mijn temp stijgt maar niet, zit altijd zo tussen de 36,0 en 36,5 en vanmorgen had ik opeens 35,8?? Erg laag lijkt mij, misschien dat mn thermometer niet goed is ofzo?? En vanaf vandaag heb ik een beetje ongigevoel dus zal er wel weer aankomen helaas, zit vandaag ook op dag 30 dus het zou kunnen..... nou dan ga ik volgende ronde ovulatietesten proberen, want twijfel nu wel of ik wel een eisprong heb....

Nou ik ga zo even eten en dan heerlijk languit op de bank, ben zo moe, vandaag gewerkt!
Iedereen fijn weekend!
Susanne

Terug
Bovenaan