Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi Meiden

Tammie geweldig meid dat het goed gaat en dat je zoon hard groeit en een druk baasje is. En doe maar lekker rustig en kalm aan meid want het word er niet makkelijker op als je zwaarder word.

Dimka ja heb een bod op gedaan maar tot nu toe nog geen reactie dus ben nog aan het wachten haha.

Esther bevat je het al haha.

Hier gaat het zijn gangetje af en toe ongikrampjes en pijnlijke rug. Borsten aan de zijkanten doen zo zeer en ja af en toe misselijk. Maar ik neem het op de koop toe haha.

Liefs en dikke kus Sharine

Hoi meiden,
Hier een kort stiekum bericht van werk. Ik ben terug van vakantie. Parijs was erug gezellig!!!! Alles gaat goed, mijn buik groeit goed!  Morgen weer een echo....

Ik heb even snel gekeken en als ik het goed gezien heb, zijn er 2 zwangeren bij!!!! Super!!!! Gefeliciteerd!!!

Ik ga morgen naar het huis van mam om te mailen.

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Esther, super zeg! Gefeliciteerd! Bevat je al een beetje dat je zwanger bent en hoe is het bij de ha gegaan?

Sharine, ja hoort erbij he? Haha heb er ook nog last van hoor! Ook nog steeds de borsten aan de zijkant. Slapen doe ik met een sport-bh en dat bevalt erg goed.

Suus, meid nu jij hoor! Ik duim zo hard dat het zeer doet! Haha, hopelijk is je ei er nu bijna of geweest.

Tammie, dus erg beweeglijk die zoon van jullie! Haha word het een voetballer zeggen ze!

Sara, leuk gehad in Parijs? Super er even lekker tussenuit he?

Dimka, wat spannend zeg! Een enveloppe met de naam, kun je je wel bedwingen om hem niet open te maken? Goed zeg dat alles in orde is! Dat is het belangrijkste he?

Hier gaat het goed morgenvroeg de 12-weken echo en ben best wel zenuwachtig hoor! Ik groei ontzettend terwijl ik toch niet zoveel eet! Pas al geen broek meer en ze vinden mijn buik allemaal al erg indrukwekkend. Hihi, ray gaat elke avond even voelen en luisteren, ja valt nog niks te voelen ofzo maar is leuk voor het idee toch? De misselijkheid is nog niet over en af en toe buikpijn en de moeheid is ook nog steeds. Elke nacht rond 4.00 ben ik wakker en kan niet meer slapen, pas tegen een uur of 8.00 weer zodat ik soms een morgen blijf liggen en ray mij later ophaald.

Nou veel liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Wat leuk zeg binnenkort de 12 weken echo. Ik weet eigenlijk niet meer of je het al wist maar ik ben inmiddels ook zwanger. Morgen heb ik  mijn tweede echo dus het is spannend voor ons. Ik herken jou probleem wel wat betreft het slapen. Ik ben ook al vaak heel vroeg wakker en kan dan gewoon niet meer slapen. Mijn broeken pas ik trouwens  ook al niet meer dus loop ik maar in positiekleding(zit trouwens wel echt super lekker) Nou heel veel plezier met je echo en we spreken elkaar vast nog wel.

Liefs Evelien

hoi meiden,

wat een gezeur met dit forum, weer problemen gehad afggelopen 2 dagen!
nu eindelijk weer eens normaal hoop ik!
hier gaat het rustig, gisteren knutseldag gehad, 3 kerststukjes gemaakt, lekker bezig geweest, maar nu moe van zo ´n dag.
nu harry potter uitgelezen in 1 dag! heerlijk een dagje lezen.
verder nog steeds duizelig, vraag me af of dat nog nooit weggaat, maar we zien wel.

liefs dimka

Hallo meiden

Evelien, hey gefeliciteerd zeg! Tegelijk met je schoonzus toch? Hartstikke goed en leuk is dat! Ja slapen is en blijft een  lastig verhaal  hoor! Kan gewoon niet meer in slaap komen de eerste paar uur en dan wel, maar moet ik eruit! Vervelend is dat even, maar goed je weet waar het van komt he? haha we krijgen er iets moois voor terug!

Nou meiden we hebben gistermorgen de echo gehad en er zit een gezond kindje in. In ieder geval wat ze konden zien. Ik had zelf uitgerekend dat ik vrijdag 12 weken zou zijn, maar op de ech word dat donderdag. Ik zat er maar een dag naast! Goed he? De uitgerekende datum hebben ze op 20 juni staan laten.
We waren zo blij dat het goed zit! Je weet het nooit en ik was een zenuwpees gistermorgen. En toen ze zei "kijk dat is jullie baby" antwoorde ik  "oh gelukkig ik ben zo blij dat er iets in zit!"  Haha ze moesten er allemaal wel om lachen hoor!

Hoe is het met jullie allemaal meiden?

Hoi Yvonne geweldig meid dat je echo goed was, jeetje alweer 12 weken wat gaat de tijd toch snel he. Ja kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig was zou ik ook zijn hoor blijft toch altijd spannend he. Nou lekker genieten meid.

Dimka ja kan best zijn dat je de hele zwangerschap last van duizeligheid hebt. Hoop het natuurlijk niet maar het zou best kunnen hoor?

Nou morgen is het zover krijg ik mijn echo. Al ben ik erg bang dat er niks te zien is. Volgens mijn eigen berekening zou ik pas 5 weken zwanger zijn en ja dan is er niks te zien denk ik. Maar goed wacht af. Hcg hormoon stijgt wel normaal dus dat zit wel goed. Ben erg benieuwd naar morgen.

Suusle hoe is het bij jou is je eisprong alweer geweest en zit je al op het wachtbankje. Hoop zo voor je dat het dik keer raak is.

En hoe is het met de rest van de meiden?
Liefs en dikke      Sharine

Hallo Sharine, nou hoe is je echo gegaan? Ik geloof dat mijn zus ook bij 5 of 6 weken een echo gedaan heeft. Viel mij nog mee wat je allemaal zien kon! Spannend hoor!
Ja wat gaat de tijd snel he? Al vond ik het lang genoeg duren voordat het eindelijk zover was voor een echo hoor haha. Ja dat heeft vast iedereen wel hoor, last van de zenuwen! Ik vond het grappig om te zien dat de baby verkeerd lag voor een 2e foto en dat ik vervolgens even moest hoesten. Zwaaien met armen joh haha, onvoorstelbaar dat het in je groeit he?

Nou hoop dat alles goed is, laat het nog wel even weten hoor!

En andere meiden?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan