Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi Meiden

Jeetje Esther wat verschrikkelijk zeg dat je nu een miskraam hebt, vind het erg kl*te voor jullie. Ik weet wat je nu doormaakt meid. Hoop voor je dat je een spontane miskraam krijgt en dat je niet hoeft gecurreteerd worden. Meid ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je in 2008 snel weer zwanger mag raken en dat het goed mag gaan.

Tammie dus je hebt vreselijk veel last van je bekken dat is niet fijn zeg. Hoop dat therapie een beetje aanslaat en dat het nog wat draagelijk mag zijn. Geniet nog fijn van je zwangerschap.

Dimka fijn dat je nu weet waar de duizeligheid vandaan komt en hoop dat het daarna beter met je gaat.

En hoe is het met de rest.

Nou hier gaat het redelijk heb toch nog een spontane miskraam en waarschijnlijk was niet 100% zeker dat het een bbz was. Maar gelukkig hoefde ik dus niet geopereerd worden en was   het verdachte plekje op eierstok weg. Het vloeien word nu al wat minder gelukkig. Nou we zien wel wat het jaar 2008  voor ons brengt. Misschien dat we het toch nog willen proberen volgend jaar. Eerst dit alles lichamelijk en geestelijk even tot rust komen en dan zien we wel weer.

Liefs en een dikke      Sharine

hoi meiden,

esther, wat vreselijk, dit zijn geen berichten waar iemand op zit te wachten. ik wens je veel sterkte komende dagen en een zwanger en baby vol 2008!

suus, hoe zit jij, ben je ongi geworden of heb jij dan soms goed nieuws?

sharine, mooi dat het vloeien minder word!

tamara, lekker dat je je weer beter voelt, ik kan ook al niet meer wachten totdat ik weet wat er in mijn buik zit en dat ik het kan vasthouden! kan me goed voor stellen!

hoe is het met de rest van de zwangeren?

ik heb niet het idee dat die ijzertabletten helpen, maar ik zat behoorijk onder de lijn, dus misschien moet ik het nog een week de tijd geven.
verder wil ik inderdaad het liefst morgen al ons kleintjei n mijn armen hebben,want die zwangerschap word toch nooit meer wat, dus we gaan nu maar voor een super resultaat!

iedereen ondanks alles, een liefdevolle kerst gewenst en laten we maar genieten van de mensen die we om ons heen hebben en van ons houden, zwanger of niet!

liefs dimka

Hey meiden!!

Esther, wat een verschrikkelijk nieuws...... heel veel sterkte! Hopelijk word 2008 snel een vruchtbaar jaar!

Hier helaas nog geen goed nieuws, vandaag dag 38 en aangezien ik geen ongi gevoel heb, heb ik vanmorgen getest, maar helaas negatief..... snap er niets van hoor, heb nu wel steeds raar gevoel in mn onderbuik en liezen en af en toe steken in mn borsten en ben zo gigantisch moe en de hele week al hoofdpijn.... dus ik had stiekem toch een beetje goede hoop, ook omdat ik vorige week zaterdag 1x wat bloed heb verloren, dacht eerst dat ik dan ongi werd, maar heb verder niets meer verloren, dus dacht misschien is het innesteling geweest, wel de hele week hele dunne, waterachtige afscheiding.....
Ik ga nu dan ook weer lekker mn bedje in, ben echt heel moe... en morgen natuurlijk de allerdrukste dag van het jaar en dan lekker paar dagen vrij, heerlijk, ben ik echt aan toe.... hadden zo gehoopt op goed nieuws met kerst, maar helaas...
Hoop dat Sharine's pendel uitkomt, want dan is de volgende ronde onze ronde!

Als ik jullie niet weer 'spreek', iedereen hele fijne feestdagen!
X SUus

Hey meiden,

heeft iedereen fijne kerstdagen gehad? Wij allebei de dagen weggeweest, eerste kerstdag bij mijn ouders gegeten en tweede bij marco's zus met de hele familie.... was wel leuk, maar vind t altijd zo'n verplichting, hoop volgend jaar eens lekker met zn 2en (of hopelijk 3en) weg te gaan, maar dat zeg ik ook elk jaar eigenlijk....

Nou hier nog steeds geen ongi, dag 42 alweer, zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad, ook nog steeds geen echt ongigevoel, maar ook geen zwangerschaps kwaaltjes....
had afgelopen zondag getest op dag 38 en was negatief, dus denk eigenlijk ook niet dat ie nu positief zal zijn..... heb ook nog niet getest hoor, mss zondag nog een keer testen??

Nou ik ga nu even lekker de stad in, zijn vandaag allebei vrij en zijn vandaag precies 9 jaar samen!

Tot snel!
X Suus

hoi meiden,

wij hebben ook leuke kerst gehad, heerlijk eten, samen zijn en pakjes uitpakken. jay is vreselijk verwend, maar wat wil je als je kado ´s krijg van oma, mama en oom, ja dat word natuurlijk veelste veel!
vandaag maar lekker zwemmen gegaan, even wat beweging!
nou even voor de tv en naar bed, want dat slapen wil niet meer echt lukken met mijn dikke buik!!!!!

liefs dimka

jullie hopelijk ook allemaal leuke kerst gehad!

Hoi meiden

En en en suusle hoe is het ben je ongi geworden of ............ Ben erg benieuwd meid.

Dimka ja het word allemaal wat moeilijker he als je dikker word. Bewegen gaat dan niet meer zo makkelijk haha. Je moet maar zo zien je krijgt er strax een mooi wondertje voor weer. En word de duizeligheid al wat minder.

Esther hoe is het met jou. Ben je al van je eerste schrik bekomen. Vind het nogmaals ontzettend sneu voor je. Hopelijk brengt 2008 je meer geluk.

Yvonne hoe is  het met jou.

Hier gaat het naar omstandigheden wel goed. Hcg is nu helemaal uit mijn lichaam dus hoef niet meer op controle bij gyn. Ben erg benieuwd wat het jaar 2008 voor ons in petto heeft. Hoop op toch stiekem op een heel mooi wonder.

Meiden allemaal een heel goed uiteinde toegewenst en een mooi nieuwjaar.

Liefs en dikke      Sharine

Hallo meiden, ben al een tijdje niet geweest, maar alles gaat nog goed hoor! Jullie raden het nooit maar we zijn weer verhuist. We wonen nu in een bungalow achter het huis van een vriendin van mijn moeder. We konden niet blijven waar we zaten, want het was te klein. Als ons huis niet op tijd af is zaten we flink in de puree. We hebben nu 2 slaapkamers, 1 voor ons en 1 voor de baby. Het is een mooie ruime bungalow en we zitten hier nog goedkoper als op het recreatiepark. Ik ben er erg blij mee omdat ik me toch wel een beetje zorgen maakte of ons huis wel op tijd klaar zou zijn en nu hoeven we ons niet te haasten. We hebben zoals jullie zien ook sinds vandaag internet. Echt geweldig als je dat niet meer gewend bent. Vorige week naar de verloskundige geweest en het hartje weer geluisterd. Ray was mee en we hoorden het gelijk, zo geweldig. Heb erg last van slapeloosheid, slaap vaak niet meer rond een uur of 4 en heb bekkenklachten. Moet nu naar fysiotherapie voor de bekkenklachten en voor slapeloosheid moet ik huisarts bellen voor homeopatisch middeltje, maar niet elke ha wil het voorschrijven dus ik hoop de mijne wel. Ze zijn nu dus weer met vakantie dus kan ik ze na deze week pas weer bereiken. We hebben ook een nieuw bed gekocht, die krijgen we in week 5 van 2008. Hopelijk slaap ik dan ook beter. Maar verder supergelukkig dat alles goed is gegeaan tot nou toe en ik hoop ook dat de rest van de zwangerschap zo blijft en de kwaaltjes nemen we erbij als het kindje maar gezond is.

Sharine, ik ben toch superblij dat het nog zo is afgelopen meid! En dan niet wat ervoor is gebeurt, maar dat je geen operatie en nog meer ellende hoeft te hebben bedoel ik. Ik hoop toch ook zo dat als je alles een plekje hebt kunnen geven dat je toch een gezond wondertje krijgt in 2008!

Esther, ik vind het echt vreselijk voor je dat dit gebeurt is. Hoe gaat het nu met je en hoe is het afgelopen? Ik hoop zo dat je niet gecurreteerd hoeft te worden. Meid sterkte hoor en ik hoop voor jou ook dat 2008 een gelukkiger jaar wordt op dit gebied.

Tammie, ik hoop dat je bloedsuiker goed is hoor! Weet je al iets meer? Ik hoop dat de therapie helpt voor de bekkenklachten hoor!

Dimka, even doorzetten met de ijzertabletten! Ik hoop dat het je nu helpt hoor!

Sara, ja ik kan me voorstellen hoor dat je soms even moet huilen! Kop op hoor, denk maar aan de 2 wondertjes die je straks hebt.

Suus, nog niet ongi en op dag 45 vandaag! Ik snap er niks van hoor! Je slaat vast een maand over?

Nou liefs Yvonne

Hallo meiden, iedereen alvast een heel gelukkig nieuwjaar gewenst en voor de niet zwangeren een heeeeeeeel vruchtbaar nieuwjaar!!!!!!!!

Hebben net heerlijk uitgeslapen en we zijn vrij (jaja) tot vrijdag, dus lekker rustig weekje!

Yvonne

Terug
Bovenaan