Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi meiden,

eerst wil ik iedereen een super gezond, babyrijk 2008 wensen! hebben jullie allemaal leuke avond gehad?
ik kreeg nog net even buikgriep voor 1 dag, nadat niels het eerst had en jay kreeg het gelijk met mij, dus we hingen allemaal slap op de bank!!!!

yvonne, wat super dat jullie nu andere bungalow hebben, dan is de stress ook wat minder en kan je met een gerust hart bouwen aan jullie droomhuis! en vooral ook lekker dat je minder hoef te betalen, want dat is altijd meegenomen!
ik zet door hoor met ijzertabletten, zelfs als mijn duizeligheid niet minder word, moeten die rode bloedcellen toch echt omhoog, maar alleen je darmen werken niet meer echt goed nu, en dat is toch wel lastig!!!!!

sharine, hoe is ie bij jou?

suus, nog steeds niks?

esther, hebben jullie al een beetje het een plekje kunnen geven, hoe is het afgelopen? hoop dat je nsnel weer zwanger bent!

tamara, met jou ook alles goed, ook qua bloedbeeld?

iris, ja ik sprak je laatst nog, toch niet de winkel leeg gekocht he?

hier rommelt het, we hebben allemaal buikgriep gehad, en dat hakt er weer flink in, dus we gaan weer opbouwend heen en zien wel. ik hoop dat 2008 qua gezondheid een super jaar voor ons word en dat we heerlijk kunnen gaan genieten van onze tweede. word nu steeds leuker, gisteravond had niels een voetje vast, je zag hem glunderen, want ja dat was toch wel heel echt!

liefs dimka

Hey meiden,

Allereerst wil ik jullie allemaal een goed en gezond 2008 toewensen!!
Voor Suus, Esther en Sharine hoop ik dat 2008 jullie ook een kindje gaat brengen.

Met mij gaat het allemaal goed. Ik heb gelukkig geen last van zwangerschapssuiker en door de therapie gaat het een stuk beter met mijn bekken.
Volgens mij krijg ik al wat last van nesteldrang haha. Ik kan niet wachten om lekker in huis te gaan poetsen!!
Ons kleintje is lekker druk aan het bewegen alleen soms een beetje op de verkeerde plekken. Zoals onder mijn maag en in mijn ribben.... Niet altijd even prettig...
Maar nog even volhouden en dan mogen we ons kleintje ook in onze armen houden.
Het kraampakket hebben ze ook al bezorgt dus we hebben op een paar heel kleine dingetjes nu alles in huis.
Joepie!

Veel liefs,
Tamara.

Hallo meiden!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal. We stonden al op de 3e pagina!

Tammie super dat het goed met je gaat! Je moet ook lekker van je zwangerschap  genieten

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Om te beginnen wens ik jullie allemaal nog een super 2008!!!

Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik niet veel gereageerd de laatste weken. Ik was wel af en toe op msn, maar ik probeer er wat minder mee bezig te zijn om zo ook mijn stressniveau zo laag mogelijk te houden.

Vandaag heb ik weer een echo (nr 8) gehad en er is niet veel verandert tussen mijn kleintjes. Ze groeien allebei goed en zijn allebei erg druk. (de een ligt nogsteeds iets boven het gemiddelde en de ander er iets onder) Voor een echt goede echo waren ze af en toe te druk.
Eerst bij de gyn geweest vanmorgen die zich toch best zorgen maakt en ons meteen doorstuurde voor een uitgebreidere echo. We hebben toen na even wachten een soort van 20-weken echo gekregen om alles wat duidelijker te bekijken met scherper apparatuur. Ook kunnen ze via het meten van iets binnen het hoofdje bepalen of er voldoende bloed en dus voeding bij de kleintjes binnenkomt. Dit bleek uiteindelijk goed te zijn. Ook de maagjes en blaasjes konden bekeken worden. De hartjes niet heel goed omdat ze daar nog 2 weken te klein voor zijn.
Het gevaar is zeker nog niet voorbij, maar de situatie is nu stabiel. Ik blijf onder strenge controle en moet de komende maanden elke week langs komen. Mocht het toch de verkeerde kant op gaan, dan kan ik alleen in Leiden terecht voor een operatie waar ze een paar van de bloedvaatjes in de navelstreng van de een dicht kunnen schroeien zodat de ander de kans krijgt om meer te eten. Hoplelijk dat in ieder geval de voeding beter verdeeld zal zijn.
Ik ben nogsteeds best bang voor alles wat er nog fout kan gaan, maar ik hoop dat het allemaal stabiel blijft. Wat mij verbaasde is dat de frummel die te hard gaat meer risico loopt dat die kleine. Die kan er hart problemen aan overhouden omdat deze te veel voeding en zo ook te veel vruchtwater krijgt.

Het enige echt leuke waar we vanmiddag achter zijn gekomen, is dat we nu weten dat we 2 meisjes krijgen. Dit voorgevoel hadden we allebei al vanaf het begin en we zijn allebei erg blij. We houden het nog even geheim voor de familie.

Meiden, ik ga nu weer op bed liggen, ik heb weer een fikse verkoudheid te pakken.

Liefs,
Sara

hoi meiden,

ik zal ons even omhoog zetten want we zakken weer!
hier niet echt veel te vertellen, ja vorige week nieuwe droger (die was kapot) en nieuwe vaatwasser gekocht en nu moet ik nog 9 dagen wachten en dan hoef ik niet meer af te wassen. oh dat is zo heerlijk!!!!
daar verheug ik me echt op!
zelf rommel ik rustig door ,doe nog steeds te veel, het is zo makkelijk om tegen een ander te zeggen doe rústig aan, maar om het zelf te doen is toch moeilijk. ik word nu bedolven onder boeken van vriendinnen om me maar zittend te krijgen.
maar ja die baby kamer moet ook nog steeds geschilderd wordenen dat wil ik zelf doen, vooral nu ik weet hoe ik het wil hebben, heb ik er wel zin in. behalve het afplakken dan, daar heb ik zo ´n hekel aan!

nou meiden verder met jullie ook allesgoed?

liefs dimka

Hey meiden!

Ook van mij allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

Sara, wat leuk 2 meisjes en wat goed dat jullie dat al dachten! Doe maar lekker rustig aan hoor meid!

Hier helaas nog niets positiefs te melden, zit vandaag al op dag 53! Heb al 3 negatieven zwangerschapstesten gedaan, dus die hoop heb ik laten varen.... Nu ben ik bezig met ovulatietesten omdat ik misschien een menstruatie over heb geslagen? En als ik daar van uitga zou mijn nieuwe ei nu ongeveer wel een keer moeten zijn, maar nog niets, helaas.... begin me steeds meer zorgen te maken toch wel hoor nu..... Ga nog even een nieuw setje ovulatietesten bestellen via internet want ik heb nu die van Clear Blue en daar zitten niet zo veel in, ben ik al bijna doorheen.... en als dat andere setje dan ook op is en ook niets positiefs opleverd ga ik naar de dokter.... hoop natuurlijk niet dat het nodig is, maar ja....

Gaat het met iedereen hier verder wel helemaal goed??

X Suus

Meiden, ik kom net bij de huisarts vandaag.... heb toch niet langer gewacht met bellen....
Ik heb een inwendig onderzoek gehad en dat leek allemaal goed, nu krijgen we doorverwijzing naar gynaecoloog omdat het er op lijkt dat ik geen eisprong heb... Maar tegenwoordig is het verplicht dat de man ook eerst zn zaad laat onderzoeken dus dat moet eerst, maar dat kan pas volgende week vrijdag, moet een week onthouding tussen zitten namelijk... Dan moeten we 2 weken wachten op die uitslag en dan stuurt de huisarts dit allemaal door naar gynaecoloog en dan moeten we weer wachten op een oproep, wat waarschijnlijk ook nog een paar weken kan duren.....
Ze zij wel dat ik waarschijnlijk wel gauw ongesteld ga worden nu omdat het bloed toch een keer uitbreekt....
Vind t wel eng hoor allemaal....

Terug
Bovenaan