Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey Suus,

Ik kan me voorstellen dat je niet langer kon wachten met het bellen van de huisarts.
Maar als je geen eisprong hebt dan kun je daar wel medicijnen voor krijgen zodat je wel een eisprong hebt.
Ben benieuwd hoe het verder allemaal gaat.
Ik hoop voor jou dat je gauw zwanger bent!

Groetjes,
Tamara

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 10:34:57'));

Hey Suus,

Ik kan me voorstellen dat je niet langer kon wachten met het bellen van de huisarts.
Maar als je geen eisprong hebt dan kun je daar wel medicijnen voor krijgen zodat je wel een eisprong hebt.
Ben benieuwd hoe het verder allemaal gaat.
Ik hoop voor jou dat je gauw zwanger bent!

Groetjes,
Tamara

Hey Tamara!

Ja dat zei de HA ook inderdaad, was nog geen reden tot wanhopen, waarschijnlijk komt het met medicijnen allemaal goed, maar vind t zo lang duren, voordat we naar de gyn kunnen zijn we weer paar weken verder.....
Hoe is het met jou verder???

Hey Suus,

Als je moet wachten duurt altijd alles lang... Zo duurt voor mij de tijd tot aan mijn bevalling erg lang!! Met mij gaat het redelijk goed. De laatste lootjes he....
Nog 2 maandjes en dan is het zover. Van de week al de verloskundige al bij mij thuis gehad. Had zo'n enorme buikpijn maar wist niet wat het was. (Geen weeen in ieder geval) maar ik kon niks meer. Blijkt dat mijn darmen in de knel zaten.... Pfff als aanstaande moeder heb je het maar zwaar:p haha.

Van die hormonen voor de eisprong weet ik allemaal uit eigen ervaring. Toen mijn dochter 9 maanden oud was heb ik een relatie gehad met een man waar ik ook mee getrouwd ben geweest. Van hem wou ik ook graag een kindje en dat lukte maar niet en dat lukte maar niet. Hij had al 4 kinderen en ik ook al 1 dochter. Op een gegeven moment zijn wij dus ook bij de gyneacoloog geweest omdat de huisarts vermoedde dat ik geen eisprong had. (was het toen ook maar zo dat ze eerst het zaad van de man testen). Ik heb toen ook Clomid en dat soort spul moeten slikken maar nog werd ik maar niet zwanger. En ergens achter in mijn hoofd rinkelden allerlei belletjes dat mijn man gewoon gesteriliseerd was maar daar niet eerlijk voor uitkwam. Uiteindelijk was hij dus ook aan de beurt en bleek dat hij inderdaad gesteriliseerd was.....
Heb ik dus al die maanden voor de katse k hormonen geslikt.... Dit was dus ook de reden voor het einde van ons huwelijk!  
Vandaar dat ik dat dus wist dat er wel hormonen voor zijn om een eisprong op te wekken zeg maar en dat spul is wel echt goed. Er is nog alle hoop voor je en ik zal heel hard voor je duimen. Heb je enig idee wanneer je in het ziekenhuis terecht kunt?
Ze gaan dan ook elke keer kijken of je eitje al op springen staat zodat je precies weet wanneer je de eisprong hebt zodat je op tijd kunt klussen.

Groetjes,
Tamara

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2008 12:02:57'));

Hey Suus,

Als je moet wachten duurt altijd alles lang... Zo duurt voor mij de tijd tot aan mijn bevalling erg lang!! Met mij gaat het redelijk goed. De laatste lootjes he....
Nog 2 maandjes en dan is het zover. Van de week al de verloskundige al bij mij thuis gehad. Had zo'n enorme buikpijn maar wist niet wat het was. (Geen weeen in ieder geval) maar ik kon niks meer. Blijkt dat mijn darmen in de knel zaten.... Pfff als aanstaande moeder heb je het maar zwaar:p haha.

Van die hormonen voor de eisprong weet ik allemaal uit eigen ervaring. Toen mijn dochter 9 maanden oud was heb ik een relatie gehad met een man waar ik ook mee getrouwd ben geweest. Van hem wou ik ook graag een kindje en dat lukte maar niet en dat lukte maar niet. Hij had al 4 kinderen en ik ook al 1 dochter. Op een gegeven moment zijn wij dus ook bij de gyneacoloog geweest omdat de huisarts vermoedde dat ik geen eisprong had. (was het toen ook maar zo dat ze eerst het zaad van de man testen). Ik heb toen ook Clomid en dat soort spul moeten slikken maar nog werd ik maar niet zwanger. En ergens achter in mijn hoofd rinkelden allerlei belletjes dat mijn man gewoon gesteriliseerd was maar daar niet eerlijk voor uitkwam. Uiteindelijk was hij dus ook aan de beurt en bleek dat hij inderdaad gesteriliseerd was.....
Heb ik dus al die maanden voor de katse k hormonen geslikt.... Dit was dus ook de reden voor het einde van ons huwelijk!  
Vandaar dat ik dat dus wist dat er wel hormonen voor zijn om een eisprong op te wekken zeg maar en dat spul is wel echt goed. Er is nog alle hoop voor je en ik zal heel hard voor je duimen. Heb je enig idee wanneer je in het ziekenhuis terecht kunt?
Ze gaan dan ook elke keer kijken of je eitje al op springen staat zodat je precies weet wanneer je de eisprong hebt zodat je op tijd kunt klussen.

Groetjes,
Tamara

Jeetje Tamara, wat een verhaal joh! Wist ik niet.... waarom heeft hij dat dan verzwegen? Ja en jij maar de hormonen en alles slikken terwijl het dus helemaal niet aan jou lag.... wat een l*l zeg! Wel apart of niet dat jouw gevoel al zei dat er iets niet klopte, dat je dat aanvoelt!

Nou vrijdag moet Marco zn potje inleveren en dan duurt de uitslag 2 weken, dat gaat dan naar gyn en dan moeten we wachten op oproep, de wachtlijst was niet heel er lang, dus hoop met een week of 4? Ja is dat zo dat ze dan ook elke keer gaan kijken wanneer het eitje rijpt? Dat is op zich wel fijn, weten we ook precies wanneer we moeten klussen dus.... heb alleen geen idee hoe ik dit alles met mn werk moet combineren, kan namelijk niet even tussendoor weg, want werk niet zo dichtbij huis namelijk....

Was zeker wel schrikken dan die buikpijn.... gelukkig valt het mee toch? Jeetje nog 2 maanden maar, gaat toch echt wel snel hoor! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot het zo ver is! Ben jij de eerste denk ik van dit clubje of niet?!
Weet je ook al wat het gaat worden, of laten jullie je verrassen? en je dochtertje, wat vind zij ervan? HOe oud is ze nu??

Nou genoeg vragen weer zo hhaha! Prettig weekend!
Suus

Hallo meiden,

Hier gaat alles goed. Beetje bekken- en rugklachten, maar krijg maandag fysiotherapie om het te behandelen. Dan hoop ik dat het beter gaat. Krijg ook al een mooi rond buikje!
Jeetje Tammie, wat gaat dat snel nog maar 2 maanden! Super hoor.
Suus, als je eenmaal bij de gynacoloog bent dan gaat alles zo snel. Bij mijn zus hielden ze in de gaten met eirijping etc. etc. ze zeiden precies wanneer het tijd was om te klussen. Dus dan heb je goede begeleiding en dan word 2008 vast een gelukkig jaar voor je.

Esther waar ben je???????????????

Andere meiden?

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2008 23:36:50'));

Hallo meiden,

Hier gaat alles goed. Beetje bekken- en rugklachten, maar krijg maandag fysiotherapie om het te behandelen. Dan hoop ik dat het beter gaat. Krijg ook al een mooi rond buikje!
Jeetje Tammie, wat gaat dat snel nog maar 2 maanden! Super hoor.
Suus, als je eenmaal bij de gynacoloog bent dan gaat alles zo snel. Bij mijn zus hielden ze in de gaten met eirijping etc. etc. ze zeiden precies wanneer het tijd was om te klussen. Dus dan heb je goede begeleiding en dan word 2008 vast een gelukkig jaar voor je.

Esther waar ben je???????????????

Andere meiden?

Liefs Yvonne

Hey Yvonne!!

Dat zou op zich natuurlijk hartstikke fijn zijn als ze dan bij mij ook in de gaten gaan houden met die eireiping, doen ze dat altijd dan? Aan de andere kant word het dan wel heel erg verplicht klussen natuurlijk, en dat vind Marco nooit zo leuk..... maar ja maakt het wel makkelijker inderdaad! Heb alleen geen idee hoe ik dit moet gaan combineren met mn werk, ik denk dat ik het tegen mijn leidinggevende zal moeten vertellen.... ik kan er namelijk niet even onder werktijd voor weg natuurlijk, werk niet om de hoek... hoe heeft jouw zus dit toen gedaan met haar werk? Zal wel een risico zijn om het daar te vertellen aangezien ik geen vast contract heb... maar het niet vertellen kan haast niet....
IK hoop dat de fysio goed aanslaat bij je hoor!

Nou gister had ik t voor het eerst even moeilijk toen ik hoorde dat een excollega zwanger is, ze is 22 en het was meteen raak.... had ik nog nooit eerder gehad dat ik het moeilijk vind om te horen.... Het is inderdaad nu net zo of iedereen zwanger of bevallen is in mijn omgeving....
Nou ja ik hoop maar dat 2008 voor mij (en de rest van de meiden hier natuurlijk ook!) een vruchtbaar jaar gaat worden.....

Iedereen nog een fijne zondag!
Suus

Hoi hoi,
Ja dat was idd wel een kutstreek maar achteraf ben ik natuurlijk blij dat ik niet zwanger van hem ben geworden!
Gelukkig heb ik nu wel een hele leuke vriend die het ook heel spannend vind om papa te worden. Wij weten wat het wordt. We krijgen namelijk een zoon. Mijn dochter is nu 7 en vind het ook allemaal heel erg leuk. Ze weet sindskort ook dat ze een broertje krijgt en ze kan heel goed haar mond houden daarover. Het duurt niet zolang meer en dat begint ze ook te beseffen. Morgen nog weer voor controle naar de verloskundige en dan maar hopen dat hij weer gedraaid is. De laatste tijd ligt hij altijd met zijn hoofdje boven.
Die buikpijn is gelukkig weer 'weg'. Was wel even schrikken jah. En ik ben idd de eerste van dit clubje die moet bevallen.
Ik weet niet of je het moet vertellen op je werk. Je kunt ook gewoon zeggen dat je voor een ziekenhuisbezoek wegmoet. Ik weet niet precies meer hoevaak ik heen moest maar volgens mij niet elke week.
Maar idd 4 weken duurt wel erg lang. En verplicht klussen vind ik ook niet zoveel aan maar jah tis voor een goed doel he.. Je kunt het wel speciaal maken natuurlijk.

Yvonne, jij ook al last van de bekken enzo... Pff dat is mooi balen. Bij mij helpt de therapie erg goed. Heb oefeningen voor thuis mee gekregen en als ik die maar doe dan valt het heel erg mee.
Tja die 2 maanden zijn zo voorbij denk ik. Ik ben nu druk met de spullen uitwassen en alles een plekje geven in de babykamer. Errug leuk allemaal!

Groetjes,
Tamara

hoi meiden,

GROOT nieuws, ik kwam gisteren in de kamer en daar lag ie dan, de envolop waar in het staat wat het word. mijn manlief zei, maak maar open, ik weet nu zeker dat er meisje staat. ik had dat vermoeden ook,maar ja wat zijn vermoedens!
dus ik weet je het zeker, maar hij was zo nieuwsgierig dus ik moest maar snel kijken.
en er staat het wordt een MEISJE!!!!!! niet 100% zeker was ze ervan.
en ik heb nog steeds de pendel van sharine in gedachte. diegaf aan dat ik in juli zwanger zou worden van een meisje. maar gaf aan als bevallingsdatum 14 april en het zou een jongen zijn.
dus ik wacht rustig af, maak niks roze enz. maar was vandaag in een winkel en daar stond een lief schaapknuffeltje met roze vacht en die heb ik toch maar gekocht. ook ga ik zelf mutsje en slofjes en handschoentjes maken en had daar oranje voor in mijn hoofd met creme. maar nu ook maar lief meidenstofjes gehaald. als het dan toch een jongen word, dan heb ik een leuk kraamkadootje voor iemand anders.
we zien wel, misschien krijgen we nog een keer een extra echo, dan kunnen we het nog navragen!

hoe is het verder met jullie allemaal?

esther en tamara, hebben jullie ook msn? de rest heb ik ook op msn zitten, klets lekker makkelijk!

liefs dimka

Terug
Bovenaan