Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo meiden,

Suus, ja ik denk wel dat ze je eisprong in de gaten gaan houden. Ik weet dat natuurlijk niet zeker hoor, je zult denk ik eerst de afspraak nog even moeten afwachten. misschien moet je ook gewoon eerst medicijnen nemen, die de eisprong opwekken. Wel lastig he? Ja je zult dan wel op vaste tijdstippen moeten klussen, dan moet je er gewoon iets speciaals van maken, wat tammie ook al zei.

Tammie, ja ik ben vorige week donderdag en afgelopen maandag geweest bij de fysio. Donderdag moet ik weer. Ze is nog een beetje aan het aftasten. Ze heeft eerst de bekken en rug een beetje losgemaakt en toen moest ik nog een paar oefeningen doen. Nu wilde ze eerst afwachten hoe dit uit zou pakken. Donderdagmorgen moet ik weer. Vandaag wel weer meer last, maar we zien wel heb er wel een goed gevoel over. Goed om te horen dat het jou ook heeft geholpen die oefeningen. Super zeg alles een plekje geven. Spannend zeg, nu is het nog even afwachten wanneer ie komt he?

Dimka super zeg! Gefeliciteerd! Een meisje! Nou is je voorgevoel toch goed he? Lief dat je mannetje nu toch ook wilde weten wat het word! Krijg je nu nog een echo? Ja nu moet je je inhouden om niet alles roze te kopen haha. Gaan jullie het nog verteleen aan familie enzo? Of houden jullie het geheim?

Hey hoe gaat het met de rest?

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

wij houden het lekker voor ons zelf. dat wilde niels graag, nou dat maakt me eignelijk niet zo heel veel uit, vind het wel leuk om dat geheim te houden!
in principe krijgen we geen echo meer, maar als ik weer overtijd ga lopen, zal ik nog wel echo ´s krijgen, dat was bij jay zo.
maar goed ik hoop datik deze keer effe voor de datum bevalt, want dat overtijd lopen is niks aan. dan ben je helemaal aan het wachten!
vandaag de laatste creme muur geschilderd. nu alleen nog de groene, en dan kunnen we resultaten showen!

liefs dimka

Hoi meiden

Hier weer even een berichtje van mij. Ik kom hier niet meer zo vaak omdat het me iets teveel doet emotioneel. Vind het soms een beetje moeilijk om hier allemaal zwangeren en die verhalen om me heen te zien (niet negatief bedoeld hoor ik vind het fantastische dat jullie zwanger zijn en dat het goed gaat). Maar is voor mij nu even een beetje moeilijk.

Maar tammie fijn dat het goed met je gaat en ja het duurt niet meer zo heel lang met je he. Maart ben je uitgerekend he. Nou ik ben eigenlijk nu reuzebenieuwd hoe je zoon straks gaat heten.

Dimka meid je krijgt een meisje jippie.  Had al zo'n voorgevoel dat je een meid zou verwachten. Maar idd het is nooit 100% zeker, maar goed zou wel mooi zijn he.

Yvonne en heeft de behandeling voor je rug en bekken nog wat geholpen. Hoop het wel voor je want het is idd niet fijn om daar last van te hebben.

Nou hier word ik vandaag of morgen ongi. Heb nu sinds gisteravond last van bruinverlies dus dat geeft aan dat het niet meer zo lang duurt. Nou dan is mijn cyclus toch niet erg van slag haha.

Maar goed de meeste spreek ik gelukkig nog via msn.

Liefs en dikke kus Sharine

Hallo meiden,

Dimka, ja dat had ik ook gedaan hoor, lekker nog even voor jullie zelf houden dat het een meisje word. Leuk dat je bijna alles geverft hebt. Is leuk he om dat allemaal te doen. Daar kijk ik ook wel naar uit hoor.

Sharine, dat geeft allemaal niks hoor, Je kunt ons alles vertellen wat je dwars zit en waar je mee zit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je emotioneel nog niet zo goed voelt. En vooral hier op dit forum. Ik vind je echt een topper hoor! Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt en ik hoop ook echt dat 2008 een goed jaar voor je word.
De fysio helpt me gelukkig wel goed, ben nu 4 keer geweest en het gaat steeds beter gelukkig. Maar al met al duurt het gelukkig allemaal maar 40 weken als het goed is en dan hebben we er iets moois voor terug.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

jeetje we moeten weer omhoog hoor!
was vandaag bezig hemeltje op te hangen, met universele stang. nou NIKS universeel, het past niet, mijn ledikant is te dik voor de klemmen, nu maar weer een oplossing verzinnen, baal vreselijk ervan!

hoe is het met alle andere meiden?

liefs dimka

Hoi hoi,

Hier ook weer ff een berichtje van mij.
Het zijn momenteel wel steeds dezelfden die reageren of niet.
Ineens schoot me weer te binnen dat iemand vroeg om mijn mail adres voor msn.
Dit is Tamara170382@msn.com. Dus als 1 van jullie me graag op msn wil hebben (wat natuurlijk helemaal goed is) mag je me toevoegen.

Yvonne: Ik ging naar mensendiecktherapie. Dat is een therapie speciaal voor houding en dergelijke. Inmiddels gaat het met de oefeningen al een stuk beter maar dan komen er wel weer andere kwaaltjes om de hoek kijken.

Sharine: Hey meid ik snap echt dat het emotioneel niet makkelijk is om nog regelmatig op het forum te komen kijken. Het is niet bepaald makkelijk voor je geweest en misschien nog steeds niet maar toch moet je gewoon blijven praten over hoe het voor jou voelt.

Wij weten dus zo goed als zeker dat we een jongen krijgen. Ook de naam staat al vast. Erg leuk allemaal. De verloskundige dacht laatst dat ik misschien nog wel verder heen ben maar jah dat is allemaal zo vaag. Ik weet zolangzamerhand niet meer wat ik er van moet denken dus ik denk maar gewoon van als het komt dan komt het toch wel en als het nou februari, maart of april is maakt mij niet uit als het kindje maar gezond is!!!!
Wel wordt het lichamelijk wat zwaarder allemaal en ik rust ook veel. Fietsen en lopen enzo gaat niet zo heel erg goed meer. Maar niet klagen want over een poosje hebben wij ons kleintje in de armen. Maar zo gauw ons kindje geboren is zal ik het jullie laten weten.

Liefs,
Tamara

Hallo meiden!

Sharine, ik begrijpje heel goed hoor dat je even wat afstand wilt nemen van het zwanger worden forum..... vind t zelf ook steeds moeilijker worden dus snap je heel goed hoor!
Gelukkig spreek ik je nog regelmatig op msn!

Tammie, ik zal jou ook even toevoegen op msn!
Wat leuk zeg een jongen, had je dat gevoel zelf ook? Maar het was dus nog niet helemaal zeker? En ook de uitgerekende datum niet? Wel spannend zeg zo!!

Nou  meiden, ik kwam vanmorgen beneden en daar lag ie al op de mat: onze afspraak bij de gyn! Het word wel wat spannender nu allemaal hoor, nu de afspraak staat!
Onze eerste afspraak is op donderdag 14 februari om 13.40 uur bij dr. Kaplan!
Heb ik me voorlopig druk gemaakt om niets qua werk, want dit is op mijn vrije dag! Wat een geluk bij een ongeluk of niet!
Ben blij dat het zo snel gaat, maar vind t toch ook wel heel erg eng allemaal.....

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Terug
Bovenaan