Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo meiden!

Hier even snel een berichtje van mij. Gaat goed hier, de fysio helpt aardig. Vandaag bij verloskundige geweest en alles was prima. FLink gegroeid (10 kilo) haha en bloeddruk goed. Hartje luid en duidelijk dus prima prima. Volgende week vrijdag heb ik 20-weken echo, dus spannend.

Tammie heb je toegevoegd hoor! Ja kwaaltjes wisselen elkaar af he, hier gaat het ook weer wat beter hoor met de bekken en rugklachten? Och weten ze niet zeker wanneer je uitgeteld bent! Nou dat is ook wat. Gaan ze er nog een keer naar kijken? Straks zit je een poos te wachten.

Hey Dimka! Dat is niet leuk zeg! Mooi universeel hoor, past het niet! Maar al weer een beetje opgeschoten dus met de babykamer, leuk zeg!

Suus, nou dat is dan toch sneller dan dat we verwacht hadden he? Ja kan me voorstellen hoor, zou het ook eng vinden. Maar op donderdag! Komt dat even goed uit zeg! Hoef je lekker eerst niks te zeggen op je werk! Dat scheelt!

Nou andere meiden? Waar blijven jullie nou?

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2008 19:51:48'));

Hallo meiden!

Hier even snel een berichtje van mij. Gaat goed hier, de fysio helpt aardig. Vandaag bij verloskundige geweest en alles was prima. FLink gegroeid (10 kilo) haha en bloeddruk goed. Hartje luid en duidelijk dus prima prima. Volgende week vrijdag heb ik 20-weken echo, dus spannend.

Tammie heb je toegevoegd hoor! Ja kwaaltjes wisselen elkaar af he, hier gaat het ook weer wat beter hoor met de bekken en rugklachten? Och weten ze niet zeker wanneer je uitgeteld bent! Nou dat is ook wat. Gaan ze er nog een keer naar kijken? Straks zit je een poos te wachten.

Hey Dimka! Dat is niet leuk zeg! Mooi universeel hoor, past het niet! Maar al weer een beetje opgeschoten dus met de babykamer, leuk zeg!

Suus, nou dat is dan toch sneller dan dat we verwacht hadden he? Ja kan me voorstellen hoor, zou het ook eng vinden. Maar op donderdag! Komt dat even goed uit zeg! Hoef je lekker eerst niks te zeggen op je werk! Dat scheelt!

Nou andere meiden? Waar blijven jullie nou?

Liefs Yvonne

Hey Yvonne!

Dat is lang geleden!
Fijn dat de fysio aanslaat zeg!!
OOOOOOOOH wat spannend he, de 20 weken echo, dan ben jij ook alweer op de helft, wat gaat dat toch snel allemaal...... ga je ook 3d doen eigenlijk??

Iris en Esther zijn jullie er nog wel? Hoe gaat   het met jullie???

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2008 21:33:44'));

Hey Yvonne!

Dat is lang geleden!
Fijn dat de fysio aanslaat zeg!!
OOOOOOOOH wat spannend he, de 20 weken echo, dan ben jij ook alweer op de helft, wat gaat dat toch snel allemaal...... ga je ook 3d doen eigenlijk??

Iris en Esther zijn jullie er nog wel? Hoe gaat   het met jullie???

Hey Suus, haha inderdaad dat is lang geleden!

Ja wel lekker dat het beter gaat, nu ik fysio heb. Ja spannend he? Gaat allemaal erg snel hoor! nee denk niet dat we 3d doen, ray vind het griezelig eruit zien haha. Heb al een paar voorbeelden aan hem laten zien. Dus maar we wachten eerst de 20-weken echo wel even af

Liefs Yvonne

Ja, Iris en Esther???????

Hoe gaat het met jullie? Iris heb jou nog wel op msn gesproken een tijdje terug, maar Esther jou al een tijdje niet meer? Kan me wel voorstellen dat het moeilijk voor je is nu, maar we denken wel aan je en zijn je niet vergeten hoor. Laat eens iets van je horen, ben benieuwd hoe het met je gaat.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ik heis ons even omhoog hoor!
mijn hemeltje probleem is opgelost, het hangt nu met wit lint aan het plafond vast!
verder hier veel harde buiken tot behoorlijk pijnlijk aan toe.
nou prettig weekend allemaal!

ja esther heb ik al heel lang niet meer gezien hier!

liefs dimka

Hallo Dimka

Nou kijk er is overal een oplossing voor te vinden he? Nou super toch! Heb je alleen harde buik als je je te druk maakt of te druk gehad hebt? Zeggen ze tegen mij in ieder geval altijd, maar is toch niet altijd alleen daarom? Nou het schiet al aardig op met je babykamer of niet? Ben je al spulletjes aan het uitpakken geweest en verven klaar?

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Vandaag was ik op msn met Dimka en Sharine. We waren gezellig aan het kwekken en ineens kwamen we op het idee dat het wel erg leuk zou zijn om elkaar eens te gaan ontmoeten.
In de periode van 25 juni tot 5 juli is Dimka in Nederland en het lijkt ons dus leuk om in die periode af te spreken.
Nou zijn we tot de berekening gekomen dat we dan in totaal met 8 volwassenen zijn, 4 grotere kinderen en 6 baby's. Onze optie was dan ook om bij een soort van kinderparadijs af te spreken.
Yvonne en Iris we wisten niet precies wanneer jullie uitgerekend zijn maar hopen dat jullie er bij kunnen en willen zijn.
Voor tips en suggesties kun je mailen naar mijn mail adres (Tamara170382@msn.com)
Groetjes,
Tamara

Terug
Bovenaan