Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi meiden,

ik vind het ook een erg leuk idee.
we hadden beetje gekeken waar iedereen woont (wat we dachten of wisten)
sara woont in  NH in alkmaar
ik kom in  NH rond alkmaar
sharina, tamara, yvonne en suus komen allemaal uit de buurt van Drenthe
en  esther ook uit die kant van het land
en iris uit NH

dus wat doen we, naar het oosten of westen en midden. maakt mij niet uit om stukje te moeten rijden, dat doe ik toch al de hele week als ik in nederland ben!

nou we horen het wel

liefs dimka

oh ja esther heb jij ook msn, je bent deenigste waarvan ik geen msnadres hebt!

Hey meiden!

Ik vind het op zich een hartstikke leuk idee om af te spreken, maar vinden jullie het goed als ik er nog even over na denk?
Ik zou dan de enige zijn die nog geen kinderen heeft en als het tegen die tijd nog niet gelukt zou zijn voor ons, zou ik mij denk ik een beetje ongemakkelijk voelen tussen de moeders en baby's, denk dat ik dat best moeilijk zou vinden......
Misschien ben ik zelf tegen die tijd ook wel zwanger, dan ga ik vast wel mee, maar durf nu nog niet met zekerheid te zeggen of ik kom, snappen jullie dit? Hoop dat jullie t niet erg vinden!?

X Suus

Hallo meiden,

Ik vind het een heel leuk idee, weet alleen nog niet of ik dan al wel of niet bevallen ben. Hopelijk lukt het wel, maar kan pas dan zeggen of het kan of niet.
Anders moeten jullie maar bij mij op kraamvisite komen haha en als ik op knappen sta dan het liefst in de buurt. Want dan kan ik niet zo ver meer reizen. Nou lijkt me wel heel gezellig hoor!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

we moeten omhoog!!!
ik heb een baaldag gehad en niet geslapen vannacht, dus zit nog met dikke ogen achter de comp!
mijn afspraak bij verloskundige werd verzet naar volgende week, dus zit ik nog steeds met al mijn vragen. wel nagevraagt naar de harde buiken. ja het kan erg pijn doen, maar niet gevaarlijk. zei ze. maar dan til je nog te veel, daardoor komen ze. maar ik doe al NIKS. straks moet ik de hele dag in mijn bed blijven liggen.
en toen zei mijn man nog, nou het is toch maar een paar dagen later dat we heen kunnen is toch niet erg, dat viel bij mij helemaal verkeerd, dus ik heb de hele nacht wakker gelegen, gelezen, rond gelopen, kon maar niet in slaap vallen.
en dan heb ik precies vandaag mijn deense examen, dus dat wordt helemaal niks. kan me niet echt concentreren!

ik heb trouwens iris gesproken over msn, ze dacht voor zover als ze nu kon zien, dat 4 juli bij haar ook ging lukken!

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 11:39:03'));

hoi meiden,

we moeten omhoog!!!
ik heb een baaldag gehad en niet geslapen vannacht, dus zit nog met dikke ogen achter de comp!
mijn afspraak bij verloskundige werd verzet naar volgende week, dus zit ik nog steeds met al mijn vragen. wel nagevraagt naar de harde buiken. ja het kan erg pijn doen, maar niet gevaarlijk. zei ze. maar dan til je nog te veel, daardoor komen ze. maar ik doe al NIKS. straks moet ik de hele dag in mijn bed blijven liggen.
en toen zei mijn man nog, nou het is toch maar een paar dagen later dat we heen kunnen is toch niet erg, dat viel bij mij helemaal verkeerd, dus ik heb de hele nacht wakker gelegen, gelezen, rond gelopen, kon maar niet in slaap vallen.
en dan heb ik precies vandaag mijn deense examen, dus dat wordt helemaal niks. kan me niet echt concentreren!

ik heb trouwens iris gesproken over msn, ze dacht voor zover als ze nu kon zien, dat 4 juli bij haar ook ging lukken!

liefs dimka

Hey Dimka!

Wat vervelend dat je zo'n rotdag gehad hebt, snap wel dat die opmerking van je man dan niet zo leuk is hoor, dat wil je dan helemaal niet horen, maar dat snappen mannen niet he?!
En dan ook nog uitgerekend vandaag dat examen, meid ik duim voor je hoor dat het toch nog goed gaat!

Leuk dat Iris ook meegaat! Hoe gaat het met haar? Heb haar al tijdje niet meer gesproken. Ik zit nu boven achter de pc en daar zit geen msn op, ben ondertussen de was aan het doen, vandaar dat ik boven ben haha! Zal vanmiddag eens even achter de laptop kruipen en kijken of er nog iemand online is haha!
Meid succes vandaag en tot snel maar weer!

Dimka wat vervelend nou dat je zo slecht slaapt en vooral ook nu nog dat je vandaag examen hebt van je Deens. Die harde buiken geven wel aan dat je teveel doet maar het kan ook komen dat je kindje zich aan het indalen is. Maar ik snap dat het erg vervelend is. Doe maar rustig aan meid ( ja ik weet doe je al haha).

Suus ik wou al zeggen ik was vanmorgen wel online maar heb je niet gezien haha. Vandaar je was boven. He als je over de duivel hebt je komt nu net binnen haha. Ik heb er al vreselijk veel zin in 4 juli en hoop ook dat iedereen komt.

Nou heb niks te vertellen alleen dat ik zo even ga sporten bij de sportschool.

Liefs en een kus Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 13:43:34'));

Dimka wat vervelend nou dat je zo slecht slaapt en vooral ook nu nog dat je vandaag examen hebt van je Deens. Die harde buiken geven wel aan dat je teveel doet maar het kan ook komen dat je kindje zich aan het indalen is. Maar ik snap dat het erg vervelend is. Doe maar rustig aan meid ( ja ik weet doe je al haha).

Suus ik wou al zeggen ik was vanmorgen wel online maar heb je niet gezien haha. Vandaar je was boven. He als je over de duivel hebt je komt nu net binnen haha. Ik heb er al vreselijk veel zin in 4 juli en hoop ook dat iedereen komt.

Nou heb niks te vertellen alleen dat ik zo even ga sporten bij de sportschool.

Liefs en een kus Sharine

Haha ja hebben 2 computers en zit eigenlijk altijd beneden op de laptop, maar was even de was aant doen boven en moest nog even internetbankieren, dus zat ff boven, vandaar! maar ik heb je net al even gesproken!
Heb verder ook weinig nieuws!
Ga vanavond een nieuw gerecht proberen te koken! aardappels in de oven met verse rozemarijn en basilicum en knoflook en een lekker ceaser salade maken en pangafilet! hoop dat het lekker is, lijkt me wel, maar heb t nog nooit eerder gemaakt aardappels uit de oven, zag t laatst op tv en zag er goed iut!

Nou doeidoei iedereen!
Suus

Terug
Bovenaan