Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi meiden,

nou mijn examen zit erop en volgens mij meot het wel heel gek zijn wil ik het niet gehaald hebben, maar ja je weet het nooit! ik hoor het volgende week, dus nog even duimen!

ik heb eigenlijk de hele dag op de bank gelegen, was bekaf, maar slapen nee hoor en nu ben ik weer klaar wakker. ik dacht ga even douchen misschien zakken daar mijn harde buiken vanaf, maar mag nog niet echt baten. dus laten we maar hopen dat het kindje dan aan het indalen is, dan hefft het tenminste nog nut!

ik heb ook al erg veel zin in 4 juli!

liefs dimka

hoi meiden,
er is weer een boel afgekletst de laatste dagen. ik zal vanavond bij lezen.

ik wou even melden dat mijn echo van vanmorgen  niet helemaal goed was. de ene heeft toch erg weinig vruchtwater en de ander heeft erg veel. we zijn meteen doorverwezen naar het ziekenhuis in Leiden zodat ze het verder kunnen gaan onderzoeken. Als het zo door gaat, denk ik dat ik volgende week of de week erop toch op de operatietafel terecht kom.
Heb toch wel moeite mijn tranen tegen te houden. Gelukkig heeft mijn vriend nachtdienst  en kon hij mee naar de echo vanmorgen en zometeen in Leiden.

Ik hou  jullie op de hoogte.

Liefs,
Petra

Hallo meiden,

Dimka dat was vervelend zeg! Nou hopelijk gaat het nu beter met je harde buik en heb je vannacht een beetje meer slaap gehad hebt. Nou gelukkig heb je het examen goed gedaan voor je gevoel, nog even de uitslag afwachten nog.

Sara, hey hoe is het afgelopen in het ziekenhuis vanmiddag? Leef met je mee hoor! Het is goed dat je er om huilt hoor! ZO krop je het tenminste niet op. Laat het maar gauw horen!

Nou heb vanmiddag de 20-weken echo gehad en alles was goed. Ze hebben geen rare dingen gezien gelukkig. Het kindje was erg beweeglijk en zwaaide met armpjes en beentjes. Gaapte eens goed en stak een duim in de mond haha. Ik ben echt opgelucht en het was een hele geruststelling. Was ook behoorlijk zenuwachtig van te voren.

Morgen lekker vrij en dan wordt het tijd om eens een babykamertje uit te zoeken. Gaan we morgen dus doen en ik heb al een mooie gezien en denk dat het hem wordt. ALs ie in het echt niet tegenvalt tenminste.

Met de bouw gaat het ook zijn gangetje, we wachten nog op de kelderwanden en verdiepingsvloeren. Het gaat allemaal wel langer duren, maar dat maakt nu niet zoveel uit, want we hebben een mooie bungalow waarin we nu zitten. En daar zitten we ook fijn zolang. En hier voel ik me wel thuis gelukkig.

Heb vandaag ook een rustdag genomen en heb lekker veel dingen gedaan die al een paar weken op mijn lijstje stonden. Haha dus eindelijk is het er van gekomen om dat lijstje eens af te werken. Ach allemaal kleine dingetjes die ik nog wou aanschaffen in huis zeg maar.

Nou meiden 4 juli is prima, want als ik net bevallen ben kunnen jullie zo met suus bij me langs komen. Suus weet wel waar ik woon en het is dichtbij waar we hebben afgesproken. En als ik nog niet bevallen ben, ben ik in de buurt als ik op knappen sta haha. Prima toch?

Liefs Yvonne

hoi meiden,

Petra, hoe is het afgelopen? ik hoop dat het mee valt. het is juist goed dat je huilt, lucht op en anders krijg je alleen maar meer stress.

hoe is het met alle anderen?

hier een schoonmaak dag gehad en nu harde buiken, natuurlijk weer te veel gedaan. nou ja straks met de benen omhoog

liefs dimka

Hallo meiden,

Petra, hoe is het afgelopen in het ziekenhuis?

Dimka, ja je doet al snel teveel he? Nou ik hoop dat je goed gerust hebt hoor!

Hier gaat alles goed, heb megalang geslapen haha.

Liefs yvonne

meiden,

zo laag kunnen we niet staan hoor!
ik hijs ons even omhoog!
morgen verloskundige, ben benieuwd wat ze zegt, want de afgelopen dagen voel ik mijn kleintje niet zo vaak en bewegingen zijn wat zachter, dus maar even navragen.
jullie horen het wel

liefs dimka

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Dimka, laat het morgen maar even horen hoe het gegaan is bij de verloskundige.

hier gaat alles prima, gisteren iets minder beetje last van de hormonen en denk een beetje buikgriep erbij, maar vandaag gaat het al weer iets beter. Alles op een lager pitje helpt ook nog wel eens.

Nou veel liefs Yvonne

hoi meiden,

nou mijn bezoek aan VK was toch wel geruststellend.

mijn hardebuiken komen doordat mijn kleine baby, helemaal geen kleine baby is en word. ze ligt al met haar hoofdje boven mijn bekken en haarbips tot aan mijn ribben. en er word geprobeerd haar beneden te duwen dmv die harde buiken. dus dat is pijnlijk, vervelend, maar blijkbaar nodig!

duizeligheid en hoofdpijn kan ze niks aan doen, behalve mij laten opnemen in het ziekenhuis zodat ik 100% rust heb, maar dat wil ik zelf niet voor zoo ´n lange tijd. dus moet ik echt overdag ook proberen te slapen en/ of te rusten, omdat ik ´s nachts niet goed meer slaap!

mijn urine werd ook gecheckt, was helemaal schoon.
en mijn bloeddruk was ook normaal 127/75.

onze kleine word nu op ruim 1500 gram geschat, en zal op ongeveer 9 pond uitkomen, zoals het er nu uit ziet.

ik zei dat ik het goed zat was, die hele zwangerschap en zei dat ik hoopte dat het eerder zou komen,dat vond ze prima. dus ik zei maar niet eerder als 31 maart, want we moeten 30 maart naar holiday on ice. nou 31 maart vond ze een goede dag, dan heeft zij dienst, dus dat komt goed. (is maar goed dat we het zelf niet in de hand hebben!)

over 4 weken moet ik weer op controle, kijken hoe het dan ligten hoe groot het is!

nou meiden hoe is het bij jullie?

liefs dimka

Terug
Bovenaan