Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi Petra

Ook ik hier zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Net als yvonne en tammie weet ik ook niet precies wat alles inhoud, maar goed dat is ook niet belangrijk. Het belangrijkste is dat ik voor jullie hoop (echt waar ga nog steeds flink wat kaarsjes voor jullie branden) dat je de 28 weken haalt en dat jullie 2 gezonde meiden op de wereld mag zetten. Want het is een vreselijke gedachte dat er een kans bestaat dat 1 het niet red. Meid ik wil je dan ook heel veel sterkte toewensen de komende tijd. En als je ons nodig hebt dan weet je ons te vinden.
    van mij Sharine

Hallo Petra,

Ik wilde even kijken of je al een berichtje had achtergelaten hier. Vind het echt heel erg naar en leef erg met jullie mee. Laat gauw even iets horen als je meer weet.

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
bedankt voor jullie steun.  ik snap zelf ook niet alle termen die we te horen krijgen. maar zolang ik te horen krijg dat er nog hoop is, vind ik het prima.

Er is niet veel verandert ten opzichte van zaterdag. uit de echo van vanmorgen bleek dat de situatie dus hetzelfde gebleven is. het enige wat weer raar is dat de bloedstroming door de adertjes tussen de meiden van richting verandert is. hij ging dus vrijdag bv van links naar rechts. zaterdag van rechts naar links en nu weer links naar rechts.

het is een beetje alsof de meiden om extra aandacht vragen en een spelletje met ons spelen. er is nogsteeds kans dat het zich herstelt dus wij gaan er nogsteeds van uit dat we over een paar weken 2 mooie meiden hebben. morgen gaan we naar de gemeente om ze te erkennen. dus ook erg spannend.

meiden, ik ga lekker slapen. het is erg slopend, die onzekerheid. ik ben constant moe. mijn vriend heeft ook min of meer slapeloze nachten.

Liefs,
Petra

Oh ja, ik weet dus niet wanneer ik geopereerd zal worden. dat hangt af van wat ze uit de echo zien. Ik moet dus elke keer met een tas met spullen die kant op gaan. ook moet ik elke keer nuchter zijn voor het geval ze besluiten dat het toch beter is meteen te opereren. Het kan dus ook nog gewoon zo zijn dat het zich stabiliseert en ik helemaal niet geopereerd zal worden.

Liefs,
Petra

hoi meiden,

@petra, ja we hadden al even gekletst op msn, ik hoop echt voor je dat die meiden van jouw het zo blijven regelen zoals ze het tot nu toe doen. laat ze maar een spelletje spelen, zolang het maar tot een goed einde komt. 2 gezonde meiden willen we kunnen zien op 4 juli.
probeer zelf maar wat rust te vinden, zal je meiden goed doen. weet het is lekker makkelijk gezegd, maar misschien je even lekker laten verwennen, doet je gedachte er misschien even vanaf te halen. ik wens jullie heel veel sterkte, geluk, gezondheid en nog een paar weken zwangerschap toe! ik blijf duimen hoor!

hier heb ik vandaag maar een rustdag ingelast, gisteren dag boodschappen gedaan met me schoonmoeder, maar dat was echt te lang. heb gisterenavond en vannacht giga pijn aan mijn bekken gehad, eigenlijk tot nu toe geen last van gehad. dus hopelijk blijft het bij een keer.
ik ben vandaag 30 weken en 1 dag, en dat voelt best lekker. nu kan ik wel beginnen met aftellen.
gisteren met die pijn zat ik er even doorheen, zei ik tegen niels laat het nu maar komen, dan maar paar weken ziekenhuis, ik ben het zat. wil niet meer. maar ja beter dat het nog even blijft zitten. en als ik dan verhaald van Petra lees, houd ik mijn mond en ben ik blij dat met hoe het met mij gaat.

nou meiden vanaf nu gaan we voor goede berichten hoor!

liefs dimka

Hey Petra,

Hoe is het afgelopen in het ziekenhuis?
Ik begreep van Dimka dat je gisteren een afspraak had in het ziekenhuis!
Hoop met goed nieuws!!!
Was gister al een paar keer online om te kijken of jij er ook was maar blijkbaar ben ik je misgelopen.
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb het idee dat het al wat aan het rommelen is en elke morgen wordt ik wakker en dan denk ik: nee weer niet doorgezet haha.
Maar goed het is natuurlijk ook beter dat mijn zoon nog ff blijft zitten maar ben zo nieuwsgierig naar hem:)

Groetjes,
Tamara

Hey meiden,

daar ben ik ook even weer!

Petra, hoe gaat het nu met jullie? Begrijp dat je gister weer naar ziekenhuis bent geweest? Hoe is het afgelopen?

Tammie, begint het nu al te rommelen bij je joh! SPannend zeg..... ben heel benieuwd hoor!

Nou vandaag is DE dag voor ons, vanmiddag naar de gyn toe, heb al 2 nachten amper geslapen, ben zo super zenuwachtig en nerveus. Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik heb er helemaal geen goed gevoel over. Hoop dat dat is om mezelf in te dekken, maar ik heb gewoon het gevoel dat we vandaag geen goed nieuws gaan krijgen.....
Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten hoe het afloopt hoor!

Nou meiden ik ben er weer hoor!
Ik had geluk, want er zijn net 2 nieuwe gynaecologen bij gekomen hier, in verband met ziekte, en mijn gyn is een vrouw! Ik voel me namelijk erg ongemakkelijk bij een man, ook bij een vrouw trouwens, maar voor mij is het altijd erg moeilijk ontspannen, dus was al heel blij dat het een vrouw was!

Nou eerst wat vragen beantwoorden, daarna kregen we de uitslag van Marco en die was gelukkig goed!
Toen op de onderzoekstafel, ze ging eerst met een eendenbek voelen naar de baarmoeder, leek goed te zijn, daarna met haar vingers voelen, ook goed, en toen inwendige echo gehad en werd haar (en mijn) vermoeden bevestigd, ik heb PCO syndroom. Ik heb nu een kuur van 12 dagen Duphaston gekregen, na deze kuur word ik als het goed is binnen 2  a 3 dagen ongesteld en dan moet ik op cyclusdag 14 en 21 bloed laten prikken om te onderzoeken of het alleen PCO is of ook nog iets anders. En dan waarschijnlijk aan de Clomid. Mijn volgende afspraak staat voor 27 maart en als het goed is zijn dan de uitslagen van de bloedonderzoeken binnen. Al met al zal het dus nog wel even duren voordat we zwanger zijn...... Maar gelukkig nog geen reden om aan te nemen dat het niet kan......

Terug
Bovenaan