Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi suus,

wat is precies pco syndroom? ik weeter niks van, maar wel altijd positieve verhalen overclomid gehoord.
nou tot nu toe valt het dus mee, je weet nu tenminste iets en hoop dat in maart ergoede uitslagen op jullie wachten.
ontzettend veel succes en het komt goed!

liefs dimka

Hoi meiden,
Hier even een korte update voordat ik weer op bed ga liggen.
We zijn gister weer op controle geweest en toen zag het er voor beide kleintjes niet goed meer uit dus hebben ze besloten om meteen te opereren. Ik ben toen naar een kamer gebracht. Met 15 minuten zat ik al in zo’n ziekenhuisjurk, wachtende op mijn infuus etc. een half uur later ben ik naar de operatiekamer gebracht voor de voorbereidingen en de operatie. Het viel best tegen. Ik was zo zenuwachtig dat het roesje totaal niet werkte. Ook niet toen ik nog bijna 3 dosissen erbij kreeg. Ik was plaatselijk verdoofd en steeds als ze weer tegen mijn ribben aan zaten deed het gewoon erg veel pijn.

Maar we zijn heel erg opgelucht dat het goed gegaan is. Ze hebben zelfs nog besloten om toch een minder zware ingreep uit te voeren dan eerst gedacht nodig te zijn. Ik heb een piepklein streepje onder mijn ribben rechts. Verder alleen nog spierpijn in mijn buik en in mijn rechterbovenbeen van de prik voor het roesje.
Nu lekker bijkomen van alles en dan dinsdag weer naar Leiden voor controle. Gelukkig pas om 11 uur dus ook geen files.
Vandaag had de kleine al meer vruchtwater dus als het zo goed blijft gaan, kunnen we weer gewoon voor controle naar het MCA.

Hopelijk kunnen we nu heerlijk genieten van onze kleintjes. Ik voel ze nu beide schoppen. Erg apart om nu van 2 kanten getrappel te voelen. De kleine is nog niet even sterk, maar die heeft nu alle tijd om lekker te gaan groeien.

Liefs,
Petra

Hoi meiden

Suus ik had je gisteren nog gesproken, en ik blijf bij mijn standpunt (haha) dat het bij jullie allemaal goedkomt. En net wat Dimka zegt je weet nu wat de reden is en er kan wat aan gedaan worden zodat jullie toch nog op een natuurlijke weg zwanger kunnen raken. Succes meid.

Sara jeetje dus toch nog geopereerd maar ben blij om te horen dat alles nu goed is en goed is gegaan. En dat je nu beide meisjes kunt voelen schoppen. Nu kan de andere weer mooi verder gaan groeien. Meid ik wens je sterkte en beterschap met het herstel na de operatie. En hou ons op de hoogte.

Liefs sharine

Hallo meiden,

Sara, hey ben ik even blij voor je zeg! Super dat het zo is gegaan. Ik wens je ook veel sterkte en herstel na je operatie. Nou kan de ene kleine meid weer flink groeien he?

liefs Yvonne

hoi petra,

pak van me hart zeg. latne ze nu beide maar snel groeien en dat ze beide gezond geboren mogen worden. en jij nu goed uitrusten en bijkomen van je operatie, laat je maar lekker verwennen!

liefs dimka

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier gaat het goed, vrijdagmorgen ben ik wezen sporten. We hebben een achmea health center bij ons in de buurt. Dus ben ik met Ray geweest. Kreeg een aangepast programma voor mijn zwangerschap en het beviel erg goed. Nu gaan we 2 ochtenden in de week sporten. Is goed voor mijn conditie en mijn rug en bekken ook. Voelt allemaal prima dus ben helemaal blij. Wil ook een beetje meer energie krijgen. Heb op dit moment totaal geen conditie en direct buiten adem. Heb eigenlijk ook ruim 2 jaar niet meer gesport. groei behoorlijk een echte dikke buik al. Het werken gaat minder en ik doe ook al een flinke stap terug nu. Aan het einde van de dag kan ik dan ook niet wachten om naar huis te gaan. Slapen gaat met voedingskussen stukken beter. Het kleintje schopt behoorlijk als ik dan niet goed ga liggen. Flink actief kindje is het hoor. In het begin vond ik het ook erg griezelig, dacht ik dat het zo bewoog omdat er iets was of zo. Ja stom he?

Nou veel lief Yvonne

Hallo meiden, even ophalen hoor! Stonden nu al weer op pagina 2!

Hoe gaat het vandaag? Allemaal aan het genieten van het lekkere weer buiten?
Heb nu lekker warme broodjes in de oven, dus mjammie zo even aanvallen hoor haha.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

yvonne, wat lekker dat het goed voelt, dan is het ook alleen maar lekker even sporten. en idd conditie is erg handig! die van mij is ook nergens!
veel plezier met sporten

hoe gaat het met de andere meiden?

liefs dimka

Terug
Bovenaan