Hoi meiden,
Hier even een korte update voordat ik weer op bed ga liggen.
We zijn gister weer op controle geweest en toen zag het er voor beide kleintjes niet goed meer uit dus hebben ze besloten om meteen te opereren. Ik ben toen naar een kamer gebracht. Met 15 minuten zat ik al in zo’n ziekenhuisjurk, wachtende op mijn infuus etc. een half uur later ben ik naar de operatiekamer gebracht voor de voorbereidingen en de operatie. Het viel best tegen. Ik was zo zenuwachtig dat het roesje totaal niet werkte. Ook niet toen ik nog bijna 3 dosissen erbij kreeg. Ik was plaatselijk verdoofd en steeds als ze weer tegen mijn ribben aan zaten deed het gewoon erg veel pijn.
Maar we zijn heel erg opgelucht dat het goed gegaan is. Ze hebben zelfs nog besloten om toch een minder zware ingreep uit te voeren dan eerst gedacht nodig te zijn. Ik heb een piepklein streepje onder mijn ribben rechts. Verder alleen nog spierpijn in mijn buik en in mijn rechterbovenbeen van de prik voor het roesje.
Nu lekker bijkomen van alles en dan dinsdag weer naar Leiden voor controle. Gelukkig pas om 11 uur dus ook geen files.
Vandaag had de kleine al meer vruchtwater dus als het zo goed blijft gaan, kunnen we weer gewoon voor controle naar het MCA.
Hopelijk kunnen we nu heerlijk genieten van onze kleintjes. Ik voel ze nu beide schoppen. Erg apart om nu van 2 kanten getrappel te voelen. De kleine is nog niet even sterk, maar die heeft nu alle tijd om lekker te gaan groeien.
Liefs,
Petra