quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 14:32:43&apos

);
Hoi meiden,
Hier ben ik weer even. Het gaat redelijk goed.
Ik ben nogsteeds geschrokken van alles, maar het genezen gaat goed. Ik mag van mijn vriend bijna niks in het huishouden doen en hij is extra beschermend ingesteld de afgelopen dagen. Ik moet tijdens het oversteken bv ook zijn arm of hand vasthouden voor het geval ik struikel ofzo. Ik heb de laatste tijd moeite met in slaap vallen dus als ik dan weer voor de zoveelste keer uit bed rol om naar de wc te gaan, wordt hij er wakker van en vraagt hij meteen of er iets is. Hij is zelf ook nogsteeds aan het bijkomen van de schok, ook hij slaapt erg onrustig.
Ik moet dinsdag om 11 uur weer voor controle in Leiden zijn om te kijken hoe het gaat. Ik ben best zenuwachtig. Sinds de ingreep trapt de grote van de 2 minder hard. Nu weet ik niet of dat gewoon is omdat ze minder ruimte heeft of door iets anders. Er spookt nogsteeds een boel door mijn hoofd. Ik hoop zo dat we dinsdag te horen krijgen dat alles prima in orde is en dat de ingreep inderdaad het gewenste succes heeft gehad. Het is namelijk nogsteeds mogelijk dat het niet 100% goed afloopt.
We zijn allebei goed positief ingesteld en als ik dan weer een por krijg in mijn ribben of blaas, kan ik het niet laten om te glimlachen.
Ik eet inmiddels flink wat fruit per dag omdat volgens mijn moeder een van mijn tantes dat ook deed tijdens haar zwangerschappen en zij 4 flinke baby’s had.
@Yvonne, wat fijn dat je lekker kan gaan sporten. Lijkt me heerlijk om even wat energie kwijt te kunnen. Fijn dat het zo goed helpt voor je rug en bekken. Lijkt me een grote opluchting. Het is inderdaad erg wennen om opeens getrappel in je buik te voelen. Ik slaap tegenwoordig alleen nog maar op mijn rug omdat als ik op mijn zij ga liggen, de onderste meid wat begint te bewegen. Ben dan ook bang dat er iets mis is.
@Suus, wanneer moet je weer naar de gyn? Zoals ik op msn al zei, hopelijk heb je van de zomer een mooi groeiend buikje. Succes ermee.
Hoe gaat het met de andere meiden?
Liefs,
Sara/Petra
Ik moet 27 maart weer naar de gynaecoloog! Ik ben al iets positiever geworden nu hoor, lees toch best veel goede verhalen over meiden die ook Clomid hebben gebruikt!
Kan me voorstellen hoor dat je je nog steeds zorgen maakt, is toch heel begrijpelijk! Vind de reactie van je vriend wel super hoor, dat ie ook zo bezorgd is! Ik ga in ieder geval heel hard duimen voor aanstaande dinsdag dat alles goed is hoor! En ik denk aan jullie!