Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 16:02:42'));

Hallo Petra

Fijn dat je weer wat opknapt zeg! Ja goed zeg positief blijven met zijn tweeen dan gaat het een stuk beter he? Bewegen je meiden nu allebei evenveel? Het is niet zo gek dat de ene nu minder beweegt hoor. Als je het zo bekijkt dan had de ene eerst meer ruimte en als het goed is hebben ze nu allebei iets meer ruimte. De ene moet iets in leveren ten opzichte van de ander. Ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt en dat jullie snel over de 28 weken heen zijn.
Zelf kan ik niet goed op mijn rug liggen omdat ik dan moeilijker adem op de een of andere manier. Op mijn zij gaat het beter, maar wat je zegt dan krijg ik soms behoorlijke trappen. Ik leg mijn voedingskussen vaak onder mijn buik dan gaat het ook beter. Inderdaad heb ik soms wel het gevoel dat de kleine dan in de knel ligt en dan ga ik weer snel op mijn rug of op mijn andere zij liggen.
Ja sporten was erg fijn, vooral om een beetje meer energie en conditie te krijgen. Kan haast niks volhouden nu, ben direct buiten adem. Ik hoop dat het straks met sporten een beetje beter gaat.

Nou veel succes dinsdag en mijn gevoel zegt dat het wel goed zit bij je hoor!

Liefs Yvonne

Tja Yvonne, voor jou heb ik weinig nieuwtjes, heb je daarstraks nog gesproken op msn he/! Maar heel goed hoor dat jullie nu aan het sporten zijn, kun je straks alleen maar baat bij hebben tijdens de bevalling! Ga je eigenlijk ook nog zwangerschapsgym doen?

hoi suusl,

ik heb een zoontje,en we zijn alweer druk bezig voor een tweede.
maar van mijn 1e ben ik ook niet van de1 op andere dag zwanger geworden,dat heeft evengoed ongeveer 1 1/2 geduurt,wat de reden daarvan was weten we niet,misschien was het van het ontpillen,of op verkeerde moment geklust.
maar we zijn nu zo'n drie maanden weer bezig dus ben bang dat het weer lang gaat duren ondanks ik nog maar drie maanden bezig ben!

en jeetje pco?je hoort het erg vaak de laatste tijd maar hoor ook vaak dat het goed komt! ik zal zeker voor je duimen

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 17:06:01'));

hoi suusl,

ik heb een zoontje,en we zijn alweer druk bezig voor een tweede.
maar van mijn 1e ben ik ook niet van de1 op andere dag zwanger geworden,dat heeft evengoed ongeveer 1 1/2 geduurt,wat de reden daarvan was weten we niet,misschien was het van het ontpillen,of op verkeerde moment geklust.
maar we zijn nu zo'n drie maanden weer bezig dus ben bang dat het weer lang gaat duren ondanks ik nog maar drie maanden bezig ben!

en jeetje pco?je hoort het erg vaak de laatste tijd maar hoor ook vaak dat het goed komt! ik zal zeker voor je duimen

Hoi hoi,

Ja je hoort het erg vaak inderdaad de laatste tijd, volgens mij gyn heeft 25% van de vrouwen dit, daardoor kan het dus ook zijn dat het wat langer duurt, want een deel van die vrouwen heeft soms wel een eisprong en soms niet..... Maar ik heb weer goede hoop hoor nu!
Maar wat leuk, je hebt al een zoontje, hoe oud is hij? En wat doe je in het dagelijks leven? Ben je getrouwd of woon je samen?

hoi,,

ik woon al 5 1/2 jaar samen met mijn vriend,en heb een zoontje van 8maanden.
je zal misschien denken van;gaan jullie nu al voor een tweede?
ja daar kiezen we heel bewust voor,1 reden is ook dat het bij de eerste niet zo vlot ging en ben bang als we nu nog 1 a2 jaar zouden gaan wachten met een tweede dat er dan nog misschien weer jaar(en)over heen gaan voordat het misschien weer lukt,en reden 2 is dat wij het leeftijds verschil niet te groot willen maken(niet dat twee jaar veel is hoor,absoluut niet)maar het leuke is gewoon dat als ze niet zo veel schelen dat ze vaak een hele goede band kunnen krijgen met elkaar

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 17:22:07'));

hoi,,

ik woon al 5 1/2 jaar samen met mijn vriend,en heb een zoontje van 8maanden.
je zal misschien denken van;gaan jullie nu al voor een tweede?
ja daar kiezen we heel bewust voor,1 reden is ook dat het bij de eerste niet zo vlot ging en ben bang als we nu nog 1 a2 jaar zouden gaan wachten met een tweede dat er dan nog misschien weer jaar(en)over heen gaan voordat het misschien weer lukt,en reden 2 is dat wij het leeftijds verschil niet te groot willen maken(niet dat twee jaar veel is hoor,absoluut niet)maar het leuke is gewoon dat als ze niet zo veel schelen dat ze vaak een hele goede band kunnen krijgen met elkaar

Nee hoor, denk er niets van, dat is ieder voor zich toch! Inderdaad als het nu weer een tijdje zal duren, loopt het leeftijdsverschil inderdaad wel op, kan het wel begrijpen hoor!
Zoals ik er nu zelf over denk, wil ik graag 1 kindje (als het ons gegunt is natuurlijk), maar ja wie weet veranderd dat nog hoor, dat weet je nooit he... maa rik zou ze dan denk ik juist niet dicht op elkaar hebben! Lijkt me makkelijker als de eerste al wat ouders is, zodat je je handen wat meer vrij hebt!

Zit je al rond je klusdagen nu? Of komt je ongi er bijna aan?

ik zit nu rond me klus dagen,moet het rond 4mrt weer worden.
ik hoop ook heel erg voor jou en voor diegene die hier nog niet zwanger zijn het ook zeer gegunt is.en suusle ik ga maar niet meer op die andere topic reageren want las net al ergens anders dat als ik er nog 1berichtje stuur dat ze dan een mailtje wilde gaan sturen naar de redactie om te vragen of ze mij willen verwijderen.
ben voor hun niet bang hoor absoluut niet maar hier zit ik ook niet op tewachten.

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 17:33:34'));

ik zit nu rond me klus dagen,moet het rond 4mrt weer worden.
ik hoop ook heel erg voor jou en voor diegene die hier nog niet zwanger zijn het ook zeer gegunt is.en suusle ik ga maar niet meer op die andere topic reageren want las net al ergens anders dat als ik er nog 1berichtje stuur dat ze dan een mailtje wilde gaan sturen naar de redactie om te vragen of ze mij willen verwijderen.
ben voor hun niet bang hoor absoluut niet maar hier zit ik ook niet op tewachten.

Ach ja, ze zijn wel een beetje onvolwassen en kinderachtig hoor, nou ze willen dan misschien niet hebben dat er iemand bij hun clubje reageert, maar dan willen wij ze hier ook niet hoor!
Ze vonden t ook maar stom dat 'ene suus' tot 700 ging tellen, en dat ze dat maar moest doen want dan waren zij er vanaf! pfffffff beetje hoog in hun bol maar oke.... ik maak er verder geen woorden meer aan vuil.
maar ik heb t nu wel een pagina lager gekregen, dus hopelijk is het nu gedaan!

maar spannend nu dus, rond je ei! temperatuur jij ook? of ovulatietesten? en voel je je eisprong ook goed? ik dacht m altijd wel te voelen, maar hij sprong dus helemaal niet, heb een tijdje getemperatuurd en die steeg maar niet..... dus vandaar dat ik al door had dat ik geen eisprong had!

Terug
Bovenaan