Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

ik heb een tijdje getempt.maar ik werd er knettergek van,mijn temperatuur schommelde verschrikkelijk en heb toen dat ding aan de kant gesmeten.hahahaha

nee ik voel me eiersprong jammer genoeg nooit.had wel makkelijker geweest dan had ik misschien wel 10 kinderen gehad,hahahahaha.
ik denk dat bij mij de timeming ook niet goed is misschien,ik heb gelukkig wel een vaste cyclus van 28 dagen en heb gelezen dat je dan het beste op dag 11 en dag 13 kunt klussen,heb het geprobeerd maar nog niks in iedergeval.

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 17:46:36'));

ik heb een tijdje getempt.maar ik werd er knettergek van,mijn temperatuur schommelde verschrikkelijk en heb toen dat ding aan de kant gesmeten.hahahaha

nee ik voel me eiersprong jammer genoeg nooit.had wel makkelijker geweest dan had ik misschien wel 10 kinderen gehad,hahahahaha.
ik denk dat bij mij de timeming ook niet goed is misschien,ik heb gelukkig wel een vaste cyclus van 28 dagen en heb gelezen dat je dan het beste op dag 11 en dag 13 kunt klussen,heb het geprobeerd maar nog niks in iedergeval.

ja mijn temperatuur schommelt ook heel erg hoor, irritant is dat he.....
maar dat klussen kun je denk ik beter een paar dagen langer doen, voor het geval je een late eisprong hebt..... voor de zekerheid zeg maar!

ja dat doe ik ook hoor dit zijn zeker niet de enige dagen dat ik klus
maar hoor steeds maar dat bij een cyclus van 28 dagen dat je er dan van uit moet gaan dat je op de 14e dag je eiersprong heb,of hoeft dat niet zo te zijn?

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 17:54:10'));

ja dat doe ik ook hoor dit zijn zeker niet de enige dagen dat ik klus
maar hoor steeds maar dat bij een cyclus van 28 dagen dat je er dan van uit moet gaan dat je op de 14e dag je eiersprong heb,of hoeft dat niet zo te zijn?

nou dat is vaak zo, maar dus niet altijd, kan  ook vroeger, en kan ook later, is nooit bij iedereen precies op dag 14.... heb je al ovulatietesten geprobeerd? dan weet je zeker wanneer die is, omdat je m ook niet voelt? maar als je gewoon vanaf dag 10 tot dag 16 ofzo klust, dan mis je m ook vast niet hoor

hoi nee heb geen ovulatie testen geprobeerd maar kost volgensmij ook nog best veel geld. wanneer moet jij ook al weer naar het ziekenhuis?

kom misschien vanavond nog even en anders morgen,fijne avond verder en eetsmakelijk.

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:11:51'));

hoi nee heb geen ovulatie testen geprobeerd maar kost volgensmij ook nog best veel geld. wanneer moet jij ook al weer naar het ziekenhuis?

kom misschien vanavond nog even en anders morgen,fijne avond verder en eetsmakelijk.

nee joh, via internet zijn ze niet zo duur hoor! van sensitest, moet je maar eens kijken als je t interessant vind!
ik moet 27 maart weer heen!
Jij ook fijne avond en eetze!

Hallo Corina, ik ben dus Yvonne en ben nu 22 weken zwanger, heb er ook langer over gedaan 12 rondes. Was al langer gestopt met de pil dus ik was wel goed ontpilt voordat we begonnen voor ons eerste kindje. Verder ben ik 28 jaar en ik en mijn mannetje zijn druk bezig om een huis te bouwen(wel met hulp van anderen natuurlijk).

Nou welkom hier en we zijn hier niet besloten hoor! Hahaha!

Liefs Yvonne

hahhaha dankje yvonne,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
hoe was je 20 weken echo?
weet je al wat het is?
willen jullie dat weten?
sorry voor zoveel vragen.

eetsmakelijk allemaal,kom misschien straks nog even

Terug
Bovenaan