Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:18:44'));

hahhaha dankje yvonne,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
hoe was je 20 weken echo?
weet je al wat het is?
willen jullie dat weten?
sorry voor zoveel vragen.

eetsmakelijk allemaal,kom misschien straks nog even

Dank je wel! Alles was goed met de 20-weken echo gelukkig. Dat was een opluchting toch wel hoor. Nee we weten niet wat het word, maar mijn gevoel zegt een jongen. Ik heb ook stiekum gekeken of ik het zelf kon ontdekken maar helaas... haha geeft niet als het maar gezond is vind ik toch het belangrijkste hoor.

liefs yvonne

meiden ik geloof dat ik mijn roeping gemist heb! ik had vredestichter moeten worden! moeten jullie eens kijken hoe vrolijk het er nu aan toe gaat in die andere topic! er word zelfs gezongen zodat we sneller bij de 700 zijn! super toch!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:29:04'));

Hahaha ja Suus jij bent toppertje hoor!

ik doe mn best, alles voor de vrede!

Corina,

Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar ik denk echt dat het beter is als je er nu niet meer op reageert..... probeer het te vergeten, niet alleen jij maar iedereen!
We waren net goed op weg om het allemaal weer gezellig te hebben met elkaar....

Ik bedoel het niet slecht hoor en je bent hier nog steeds welkom! Niet boos zijn meid!

Hallo hoe gaat het met de rest van de meiden hier?

En esther ik weet niet of je nog meeleest, ben erg benieuwd hoe het nu met jou gaat, heb je nu al een tijdje niet meer gehoord.

Liefs yvonne

dankje wel yvonne,was er wel een beetje bang voor dat jij/jullie boos zouden zijn maar ik kreeg meer de indruk van rimke dat ze alleen bij jullie vrede heeft gedaan terwijl een heleboel dingen juist ook om mij ging en heb haar vergeven en een bloemetje gegeven,maar goed het mocht niet baten.

fijn dat alles goed was bij de echo.hoe groot is je kindje?

Terug
Bovenaan