Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo Corina, laten we het maar afsluiten he? We hebben het er gewoon niet meer over oke?

Ja echo was goed gelukkig, het is een druk kindje hoor. Ik was van te voren ook wel zenuwachtig hoor, je ziet heel lang niet wat daar binnen gebeurt he?

Heb jij al een kindje? Ik dacht dat ik dat gelezen had hiervoor, maar weet het niet helemaal zeker?

Liefs Yvonne

Hey leuk zeg dan ben ik ook ongeveer uitgerekend op 19 juni. We denken ook dat het een jongetje wordt, maar dat blijft wel een verrassing tot aan de geboorte.

Zo dan heeft ie het inderdaad goed gehad bij jou in de buik zeg! Hij wordt dan 1 jaar op 14 juni?

Liefs yvonne

jaaa 1 jaar alweer! en het gaat zo verschrikkelijk hard.echt ik zie me nog zo lopen met me dikke buik,hahahha
en ik heb ook nog een hond en daar loop ik iedere dag mee en ook dat ik hoog zwanger(ongv8maanden)was dat was echt erg,ik was op 5minuten loop afstand van huis en moest mijn vriend op bellen om te vragen of hij mij op kon halen van het bankje vandaan met de auto omdat ik niet meer verder kon lopen.hahhahaa

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));jaaa 1 jaar alweer! en het gaat zo verschrikkelijk hard.echt ik zie me nog zo lopen met me dikke buik,hahahha
en ik heb ook nog een hond en daar loop ik iedere dag mee en ook dat ik hoog zwanger(ongv8maanden)was dat was echt erg,ik was op 5minuten loop afstand van huis en moest mijn vriend op bellen om te vragen of hij mij op kon halen van het bankje vandaan met de auto omdat ik niet meer verder kon lopen.hahhahaa

Haha ja en niet willen toegeven he? dat het niet meer zo goed lukt! ja dat lijkt me ook allemaal erg snel gaan. Vind ik nu ook al met de zwangerschap hoor! Was je veel gegroeid toen?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:32:34'));

Helleuh meiden! Hoe gaat ie vandaag met jullie? Enne Petra heel veel succes morgenvroeg hoor! Wel even laten horen hoe het is afgelopen he?

Liefs yvonne

Hoi hoi!!

Hier gaat weer redelijk hoor, was me toch misselijk vanacht niet normaal meer! Moest vandaag ook nog met buitenlandse kazen bezig, blegh..... niet echt bevordelijk hoor!

Maar Petra ook van mij heel veel succes morgenvroeg, we gaan allemaal voor jullie duimen!!

Terug
Bovenaan