Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Ja ik ook misselijk geweest vannacht en slecht geslapen. Kon niet mijn draai vinden, niks was goed blehhh. Hopelijk vannacht weer beter hoor. Daar gaan we voor!

Ja die kazen ruiken naar zweet stinksokken he? Heb diep medelijden hoor Suus!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:41:25'));

Ja ik ook misselijk geweest vannacht en slecht geslapen. Kon niet mijn draai vinden, niks was goed blehhh. Hopelijk vannacht weer beter hoor. Daar gaan we voor!

Ja die kazen ruiken naar zweet stinksokken he? Heb diep medelijden hoor Suus!

Hahah ja er is een kaas die daar echt naar ruikt, die heet Munster Gerome, ken je die toevallig????? Heb er niet zo snel last van, want vind die kazen bijna allemaal lekker, maar die niet, bleghhhhhhhhhhhhh

hahahaha nee die ken ik zo niet, misschien moet ik eens proeven want een kaaskop ben ik wel hoor. Ben er echt wel gek op alleen moet je niet ruiken van te voren. Sommige mensen ruiken altijd eerst he? Dan trekken ze hen neus op en weten ze niet wat ze missen. haha.....moeten ze hen neus maar niet overal in steken he?

hahahahaha

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:46:22'));

hahahaha nee die ken ik zo niet, misschien moet ik eens proeven want een kaaskop ben ik wel hoor. Ben er echt wel gek op alleen moet je niet ruiken van te voren. Sommige mensen ruiken altijd eerst he? Dan trekken ze hen neus op en weten ze niet wat ze missen. haha.....moeten ze hen neus maar niet overal in steken he?

hahahahaha

Ja buitenlandse kazen smaken totaal niet naar wat ze ruiken gelukkig! Ben erg gek op brie en camembert, blauwe schimmelkazen vind ik niet geweldig..........

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:50:50'));

Nee ik ook niet hoor, maar brie enzo............mjammie............weer ..pas ..na ...de ...bevalling

met een glaasje wijn erbij! van de zomer weer he?

brie mag je trouwens wel hebben he, de meeste soorten zijn wel goed!!
ja jij hebt dat goed uitgekiend trouwens, lekker ind e zomer mag het weer, lekker kaasplankje, roseetje erbij jammie! heb er nu al zin in

Ja goed om al die zwangerschapskilootjes weer kwijt te raken  haha.

Maar neem jij me dan maar een goeie brie mee die ik wel mag eten. ik weet echt niet welke hoor? Zonder creme aut lait of zoiets?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 19:57:21'));

Ja goed om al die zwangerschapskilootjes weer kwijt te raken  haha.

Maar neem jij me dan maar een goeie brie mee die ik wel mag eten. ik weet echt niet welke hoor? Zonder creme aut lait of zoiets?

nee jij bedoelt au lait cru, dat is van rauwe melk...... en dat mag toch juist niet? ik zal wel eens even kijken...... ik las namelijk laatst ergens dat je meeste bries niet meer van rauwe melk gemaakt worden......
ik vind zelf die van president het allerlekkerst en dan de verse niet de voorverpakte!

Terug
Bovenaan