Hallo allemaal,
@Corina, ik ben Tamara ben 25 jaar (bijna 26) en ben 35 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb een dochter van 7,5 jaar en verwacht binnen een paar weken een gezonde zoon op de wereld te mogen zetten!
Ook ik wil je bij deze welkom heten op dit forum. En als je verstandig bent laat je het andere forum rusten. En ik snap dat het moeilijk is om je erbij neer te leggen maar soms kun je dat gewoon beter doen en gezellig hier mee gaan kletsen. Ik zal voor je duimen tijdens deze klusperiode en dat je maar gauw zwanger mag zijn van je 2e wondertje.
@Yvonne, het klopt wat Suus vertelde over de brie. In principe kun je die gewoon eten als ze maar niet gemaakt is van rauwe melk. Ik heb geluk want ik ben niet dol op brie

Dus jij denkt dat je een zoontje krijgt? Wel grappig want de rest krijgt allemaal een meisje/meisjes. En ik tot nu toe als enige een jongen. Heeft ie ze straks wel voor het uitkiezen
@Suus, heb je erg veel last van je medicijnen of merk je er weinig van!
Misschien ben ik 27 maart aan het bevallen terwijl jij in het ziekenhuis bent haha. Dat zou wel grappig zijn! Hoop dat je goed nieuws krijgt.
@Petra, nog 1,5 uur en dan ga je naar het ziekenhuis. Ben heel erg benieuwd wat voor nieuws jij krijgt! Hou ons op de hoogte en ik ga zeer zeker voor je duimen!!!
En hoe is het met de andere meiden?
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb af en toe al flinke pijnen onderin mijn buik. Elke keer denk ik van jah zou het nu gebeuren maar nee hoor. Het kleintje zit nog hoog en droog in mijn buik. Ik hoop ook dat ie nog ff 2 weken blijft zitten want dan mag ik lekker thuis bevallen. En dan mag het mijn 2e wezen maar het lijkt wel of ik vergeten ben hoe een wee voelt. Maar misschien denk ik wel bij de eerste wee van oooooooooh jah zo voel het. Nou jah nog ff geduld maar!
Groetjes,
Tamara