Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 20:01:38'));

Ja dat klopt dat bedoel ik ! Dat mag niet rauwe melk. ja die is lekker he?

ik ga het voor je uitpluizen hoor!!!!!!!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 20:07:13'));

jjjjaaaaaaaa is goed!!!!

Kaasboertje heeft het uitgepluist!!!!
Brie is een Franse witte korstkaas en komt van oorsprong uit het departement Seine-et-Marne in de ÃŽle-de-France. De brie van Président wordt enkel van gepasteuriseerde melk gemaakt. Zodoende bestaat er geen gevaar voor zwangere vrouwen. De kunst van brie maken is om een romige en smeuïge 'textuur' te creëren tussen de korst. Dit wordt bewerkstelligd door het product te laten rijpen bij constante temperatuur en het regelmatig keren van de kazen en bestrooien met een speciaal schimmel (Penicillium candidum). Haal brie voor gebruik altijd een half uurtje van tevoren uit de koelkast zodat hij op kamertemperatuur is en zijn smaak ten volste tot zijn recht komt

hoi suusle, nee ik doelde niet op jullie,maar op kruimels,want iedereen zat daar ruzie met elkaar te maken en jullie waren het in het begin met mij eens dat hun niet zo rot moesten doen tegen yvon 81 en er mee moesten kappen.
uiteindelijk kwamen JULLIE op het goede idee om vrede te sluiten en ik deed daar ook aan mee.maar dan krijg je zo'n opmerking van kruimels dat ze mij in het midden laat.
en ik begrijp niet waarom hun boos zijn op mij terwijl hun de hele discussie hebben veroorzaakt!
vervolgens laat ik HEEL duidelijk zien dat ik ook vrede wil met iedereen,ze waarderen alleen jullie en dat terwijl jullie het toch ook niet eens waren op wat voor manier hun met die yvon omgingen.
 en als je op hun pagina's leest zie je heel duidelijk dat hun vrede absoluut NIET gemeent is,en op 1 van hun laatste pagina's zeggen ze zelfs;die andere meiden zijn wel OK maar die corina pffff.

nu vragen jullie je af waarom ik dat hier meldt en niet daar?
nou om de simpelste reden dat het toch geen zin heeft.
ik kan wel honderd keer zeggen dat ik vrede wil,maar ze zitten mij alleen maar belachelijk te maken,nou sorry daar bedank ik voor!

Hallo allemaal,

@Corina, ik ben Tamara ben 25 jaar (bijna 26) en ben 35 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb een dochter van 7,5 jaar en verwacht binnen een paar weken een gezonde zoon op de wereld te mogen zetten!
Ook ik wil je bij deze welkom heten op dit forum. En als je verstandig bent laat je het andere forum rusten. En ik snap dat het moeilijk is om je erbij neer te leggen maar soms kun je dat gewoon beter doen en gezellig hier mee gaan kletsen. Ik zal voor je duimen tijdens deze klusperiode en dat je maar gauw zwanger mag zijn van je 2e wondertje.

@Yvonne, het klopt wat Suus vertelde over de brie. In principe kun je die gewoon eten als ze maar niet gemaakt is van rauwe melk. Ik heb geluk want ik ben niet dol op brie:)
Dus jij denkt dat je een zoontje krijgt? Wel grappig want de rest krijgt allemaal een meisje/meisjes. En ik tot nu toe als enige een jongen. Heeft ie ze straks wel voor het uitkiezen:p

@Suus, heb je erg veel last van je medicijnen of merk je er weinig van!
 Misschien ben ik 27 maart aan het bevallen terwijl jij in het ziekenhuis bent haha. Dat zou wel grappig zijn!   Hoop dat je goed nieuws krijgt.

@Petra, nog 1,5 uur en dan ga je naar het ziekenhuis. Ben heel erg benieuwd wat voor nieuws jij krijgt! Hou ons op de hoogte en ik ga zeer zeker voor je duimen!!!

En hoe is het met de andere meiden?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb af en toe al flinke pijnen onderin mijn buik. Elke keer denk ik van jah zou het nu gebeuren maar nee hoor. Het kleintje zit nog hoog en droog in mijn buik. Ik hoop ook dat ie nog ff 2 weken blijft zitten want dan mag ik lekker thuis bevallen. En dan mag het mijn 2e wezen maar het lijkt wel of ik vergeten ben hoe een wee voelt. Maar misschien denk ik wel bij de eerste wee van oooooooooh jah zo voel het. Nou jah nog ff geduld maar!
Groetjes,
Tamara

Hoi Hoi Meiden

Nou nou zeg wat is er toch ineens flink bijgeklest zeg haha. Ik heb niet alles precies terug gelezen want dat was me iets teveel haha.

Maar Corina welkom hier meid. Ik zou me wel even voorstellen ben Sharine 30 jaar getrouwd en heb 2 kids. We zijn sinds vorig jaar maart bezig om zwanger te raken. Was afgelopen september zwanger maar was helaas een bbz en afgelopen december was ik weer zwanger maar is uiteindelijk een miskraam geworden. Maar goed we hebben nu even een rust moment genomen om alles even lichamelijk en geestelijk een plekje te geven. (Dus nee Suus haha we gaan nog niet klussen voor een baby haha)

Petra ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt te horen. Succes meid.

Suus met jou alles goed haha

Yvonne ja sommige brie mag (zoals die van de Aldi) en sommige idd niet.

Tammie doe kalm aan he meid.

Dimka en hoe is het met jou.

Sorry heb ook niet alles teruggelezen

Nou hier nog niet ongi (ik zit nog op dag 29 dus het kan nog) maar had gister iets last van roze afscheiding. Normaal geen last van maar goed zal 1 deze dagen wel losbreken.

van mij Sharine

@Suus, heb je erg veel last van je medicijnen of merk je er weinig van!
 Misschien ben ik 27 maart aan het bevallen terwijl jij in het ziekenhuis bent haha. Dat zou wel grappig zijn!   Hoop dat je goed nieuws krijgt.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb af en toe al flinke pijnen onderin mijn buik. Elke keer denk ik van jah zou het nu gebeuren maar nee hoor. Het kleintje zit nog hoog en droog in mijn buik. Ik hoop ook dat ie nog ff 2 weken blijft zitten want dan mag ik lekker thuis bevallen. En dan mag het mijn 2e wezen maar het lijkt wel of ik vergeten ben hoe een wee voelt. Maar misschien denk ik wel bij de eerste wee van oooooooooh jah zo voel het. Nou jah nog ff geduld maar!
Groetjes,
Tamara

Hey Tamara!!

Valt mee met de medicijnen gelukkig, heb alleen erg veel last van dunne waterige afscheiding sinds ik met die medicijnen ben begonnen, erg vreemd..... Als het goed is word ik morgen over een week ongesteld, hoop het wel hoor!!
Ja joh, straks lig jij dan te bevallen, het zou kunnen he/!
Dus over 2 weken mag je thuis bevallen! Dat wil je graag he?! Nou dan duim ik dat het nog even 2 weken blijft zitten hoor!!

Terug
Bovenaan