Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo meiden, hoe gaat ie met jullie?

Sharine, hey super zeg dat jullie auto zo goed bevalt! Ja haha dat is  zeker wennen als ie een stukje groter is he? Het belasngrijkste is inderdaad dat ie fijn rijdt, maar een beetje luze erop is ook niet mis toch? Vooral makkelijk die achteruitrijdsensors als de auto zo groot is haha, je wilt natuurlijk geen paaltje over het hoofs zien! Vooral niet nu je hem net hebt haha.

Corine, ja we zijn niet zo heel erg actief, maar we houden de topic nog wel in stand zodat ie niet op pagina 4 of zo beland haha

Nou hier alles goed, donderdag naar verloskundige geweest en bleek dat ik al 16 kilo gegroeid ben . Maar goed kan er verder ook niet veel aan doen alleen beter opletten, maar dat ik nou meer eet? Heb nog steeds maat 38 in mijn kleren, dus nou ja maak ik me verder dan ook maar niet druk om. Het kleintje is erg actief, heb maandag op dinsdagnacht fijn op de bank gezeten nadat er een bokswedstrijd aan de gang was in mijn buik. mijn buik ging alle kanten op joh. We moeten toch eens een hartig woordje praten na de geboorte hahahaha

Nou veel liefs Yvonne

Yvonne! Bedankt dat je de topic even weer omhoog gehaald hebt! Ik kan namelijk niet op pagina 2 en verder komen! Erg vervelend!
Jeetje joh een boxwedstrijd! Dat word dan een heel fanatiek kindje denk ik! Wel vervelend dat je er niet van slapen kunt... heb je je slaap al weer ingehaald?

Corina, ja het is hier niet zo heel druk meer op ons topic he/!

Sharine, vanmiddag nog gesproken dus weinig nieuws he?!

Tammie, nog maar heel even he?! En dan komt jullie baby al! Begint het al een beetje te rommelen?

Sara, hoe gaat het nu met jou en je meiden? Ik hoop dat het nog steeds de goede kant op gaat?

Iris, hoe is het met jou, heb je al lang niet meer gesproken, zie je af en toe op msn, maar dan ben je er niet??

Nou ik weinig nieuws nog, mijn kuur is klaar, dus als het goed is word ik morgen of anders misschien overmogen ongesteld, heb af en toe heel vaag ongi gevoel, maar er is nog niets, dus afwachten maar....... en dan moet ik bloedprikken en pas 27maart weer naar de gyn, dus voorlopig ligt alles hier even stil..... om het zo maar even te zeggen!

Ja kijk dat wist ik, dus ben ik zo lief geweest he? haha ja heb al weer wat slaap ingehaald. je mist een paar uurtjes slaap en je moet meer slapen om dat weer in te halen he?

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:27:34'));

Ja kijk dat wist ik, dus ben ik zo lief geweest he? haha ja heb al weer wat slaap ingehaald. je mist een paar uurtjes slaap en je moet meer slapen om dat weer in te halen he?

Liefs Yvonne

Ja vind susanne heel lief van yvonne!! kom lief konijntje, wiebelen wiebelen!! rabbitje!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:46:45'));

Hahaha

je moet echt dat liedje even gaan luistern hoor, zooooo belachelijk! maar slaat wel een beetje op ons hihi rabbits 4 ever! rabbitpower! power to the rabbits!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 19:55:37'));

hahaha weet je zeker dat die pillen van je niet vol hormonen zaten..? rabbit!

ja zekers zaten die vol met hormonen!!!!!!

Terug
Bovenaan