Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Nou nou wat een geklets met jullie zeg suus en yvonne      is het niet op msn dat is het wel hier haha.

Nou je raad nooit wat ik gedaan heb vanmorgen hihi. Heb op tv live astro  gedaan heb mijn stoute schoenen aangedaan en gebeld. Bij de 2e x kwam ik door. Mijn vraag was of er nog een kindje zou komen. Ze wist niks (heb niks gezegd) alleen dat ik een naar half jaar heb gehad op het gebied van kinderen krijgen. Ze zie dat ik zeker nog een kindje zou krijgen maar nu nog niet omdat ik eerst lichamelijk moest herstellen en geestelijk alles een plaatsje moest geven (klopt als een bus). Ze voelde dat er begin volgend jaar iets zou gebeuren of het nu het krijgen van een kindje zou zijn of zwanger raken dat wist ze niet. Ze zei ik heel erg worstel met de vraag of er nog een kindje kwam (klopt ook). Ze zei volgend jaar ga je het wel druk daardoor mee krijgen. Ja klopt ook met 3 koters (ze wist niet eens dat ik er al 2 had) Ze zei dat ik een goed huwlijk had. Daarna ging ze nog voor mij een tarotkaart leggen en die paste precies aan bij mijn vraag. Dus was dat een extra verreiking op mijn vraag en dat er dus zeker een nog een kindje ging komen. Dit alles heeft mij zo goed gedaan.
Heb voor 3 weken terug ook door iemand een tarotkaarten laten leggen en die zei precies hetzelfde we zouden nog een kindje krijgen en dat mijn huwlijk goed was.

Ben weer helemaal in mijn sas

Sharine

Hey meiden,

Hier ook nog weer ff een berichtje van mij.
Ik ben momenteel niet meer zo vaak op msn. Dit niet omdat ik al bevallen ben maar omdat we last hebben van een nieuwe verslaving: De Nintendo DS. Haha dat is echt triest.
Dinsdag heb ik een echo gehad (36 weken echo). Dit om de ligging van het kindje te bepalen. Erg mooi om te zien. Schattig koppie joh. Tis nu al een lekker ding:p. Hij ligt al helemaal ingedaald dus klaar voor de bevalling. Af en toe heb ik al pijn onderin de buik. Soort van voorweeën. Schijnt allemaal normaal te zijn bij een 2e zwangerschap.
Heb laatst al een hele mooie droom gehad! In mijn slaap pakte mijn zoon door de buik mijn hand vast. Heeeeeeeeeeeeeeel lief.
Oh jah ik zal mijn mannetje de opdracht geven dat zogauw onze zoon geboren is hij dit ff hier neerzet voor jullie....

Suus en Yvonne: volgens mij heb ik iets gemist want ik snap helemaal niks van dat konijntje gedoe.... hahaha.
Suus als het goed is ben jij vandaag ongi geworden en anders ga ik nog ff wat harder duimen!
Yvonne: Ook jij hebt zo'n druktemaker net als ik!   Die van mij ligt nu elke keer met zijn kontje tegen mijn ribben aan.

Sharine! Ik kan me voorstellen dat die tarotkaarten je helemaal weer nieuwe hoop gegeven hebben. Ik ben heel benieuwd of jullie volgend jaar idd jullie 3e kindje krijgen.

En hoe is het met de andere meiden? Alles nog goed?

Groetjes,
Tamara

Hoi meiden

Tammie meid het duurt niet lang meer hoor ongeveer 3 weken of nog wel eerder . Dus het ligt al helemaal klaar voor de bevalling. Natuurlijk ben je trots op je kleine haha het is en blijft allemaal een wonder. Ja we zullen het zeker fijn vinden als we horen wanneer je bevallen bent en hoe je zoon gaat heten.
Zo dus helemaal verslaafd geraakt aan Nintendo haha. Ja soms heb je dat he dan is ineens iets een verslaving ik ken het. Maar geniet er fijn van hoor. Alvast heel veel succes met je bevalling en ik hoop dat alles vlotjes gaat verlopen.

Suus was even benieuwd (ik weet je bent nu aan het werk maar toch haha) of je ongi bent geworden vanmorgen of in iedergeval vandaag. Dan kun je hopelijk volgende week met de medicijnen beginnen om je eisprong op te wekken. Heb voor je geduimd meid dus hoop dat het geholpen heeft.

Yvonne hoe staat het met jou vast   nog wel goed he  hoor in iedergeval nog geen rare verhalen haha.

Dimka ben je al weer terug van vakantie en heb je het leuk gehad. En hoe staat het verder bij jou ?

Nou hiero gaat het goed alleen nog een beetje last van de griep. Voelde me vanmorgen eerst wel goed maar in de loop van de dag begon ik me toch niet helemaal lekker te voelen. Maar goed hoort erbij he.

Nou tot horens maar weer haha.

Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 13:27:44'));

Hoi meiden

Tammie meid het duurt niet lang meer hoor ongeveer 3 weken of nog wel eerder . Dus het ligt al helemaal klaar voor de bevalling. Natuurlijk ben je trots op je kleine haha het is en blijft allemaal een wonder. Ja we zullen het zeker fijn vinden als we horen wanneer je bevallen bent en hoe je zoon gaat heten.
Zo dus helemaal verslaafd geraakt aan Nintendo haha. Ja soms heb je dat he dan is ineens iets een verslaving ik ken het. Maar geniet er fijn van hoor. Alvast heel veel succes met je bevalling en ik hoop dat alles vlotjes gaat verlopen.

Suus was even benieuwd (ik weet je bent nu aan het werk maar toch haha) of je ongi bent geworden vanmorgen of in iedergeval vandaag. Dan kun je hopelijk volgende week met de medicijnen beginnen om je eisprong op te wekken. Heb voor je geduimd meid dus hoop dat het geholpen heeft.

Yvonne hoe staat het met jou vast   nog wel goed he  hoor in iedergeval nog geen rare verhalen haha.

Dimka ben je al weer terug van vakantie en heb je het leuk gehad. En hoe staat het verder bij jou ?

Nou hiero gaat het goed alleen nog een beetje last van de griep. Voelde me vanmorgen eerst wel goed maar in de loop van de dag begon ik me toch niet helemaal lekker te voelen. Maar goed hoort erbij he.

Nou tot horens maar weer haha.

Sharine

Hey het duimen heeft zekers geholpen hoor!!
Maar wat lees ik nou, beetje grieperig??? Heb je net nog op msn gesproken, dus weinig nieuws te melden hihi!!

quote: Tammie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2008 16:34:03'));

Hey meiden,

Hier ook nog weer ff een berichtje van mij.
Ik ben momenteel niet meer zo vaak op msn. Dit niet omdat ik al bevallen ben maar omdat we last hebben van een nieuwe verslaving: De Nintendo DS. Haha dat is echt triest.
Dinsdag heb ik een echo gehad (36 weken echo). Dit om de ligging van het kindje te bepalen. Erg mooi om te zien. Schattig koppie joh. Tis nu al een lekker ding:p. Hij ligt al helemaal ingedaald dus klaar voor de bevalling. Af en toe heb ik al pijn onderin de buik. Soort van voorweeën. Schijnt allemaal normaal te zijn bij een 2e zwangerschap.
Heb laatst al een hele mooie droom gehad! In mijn slaap pakte mijn zoon door de buik mijn hand vast. Heeeeeeeeeeeeeeel lief.
Oh jah ik zal mijn mannetje de opdracht geven dat zogauw onze zoon geboren is hij dit ff hier neerzet voor jullie....

Suus en Yvonne: volgens mij heb ik iets gemist want ik snap helemaal niks van dat konijntje gedoe.... hahaha.
Suus als het goed is ben jij vandaag ongi geworden en anders ga ik nog ff wat harder duimen!
Yvonne: Ook jij hebt zo'n druktemaker net als ik!   Die van mij ligt nu elke keer met zijn kontje tegen mijn ribben aan.

Sharine! Ik kan me voorstellen dat die tarotkaarten je helemaal weer nieuwe hoop gegeven hebben. Ik ben heel benieuwd of jullie volgend jaar idd jullie 3e kindje krijgen.

En hoe is het met de andere meiden? Alles nog goed?

Groetjes,
Tamara

Oooooooh Tammie, wat ontzettend spannend meid!! NOg eventjes en we weten hoe jullie mannetje gaat heten! Ja leuk als je vriend het ons even komt melden!!

Die Nintendo DS wil ik ook al heel lang hebben, vind ik ook zo leuk om spelletjes te doen! Vooral die Breintraining en Super Mario vind ik leuk!! Wie weet straks op mn verjaardag hihi!!
Nou ik ben dus iets later dan de bedoeling was ongi geworden, namelijk vandaag pas, maar komt eigenlijk wel goed uit, want dan moet ik op donderdag (14e dag) bloedprikken en hoef ik er dus geen vrij voor te nemen, want dat is mn vrije dag!
Nou hier verder nog weinig nieuws dus..... wacht in spanning op een berichtje van je vriend! Hoop dat het niet lang meer duurt, je was er al een beetje zat van toc?
Nou meid alvast heel veel succes (of hoe zeg je dat in zo'n geval) voor de bevalling!!

Hallo meiden!

Tammie, wat spannend zeg! Helemaal in afwachting nu dus! Wij ook hoor, ben inderdaad erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren en hoe de kleine man gaat heten! Heb inderdaad ook een druktemaker in mijn buik, heb vande week weinig goed geslapen. Het is namelijk vooral s avonds en s'nachts haha. Laat je mannetje het niet vergeten om hier een berichtje achter te laten hoor! Haha nintendo ds! Grappig zeg, soms heb je van die verslavingen he? Nou geeft niks het is je vergeven hoor! !  

Sharine, oh wat superleuk zeg! Ik denk echt dat ze gelijk hebben hoor! Vind dat allemaal best wel interessant en ben erg benieuwd of het allemaal zo uitkomt. Alles moet nog even zijn plekje hebben en als je alles verwerkt hebt en als je lichaam hersteld is hoop en duim ik voor een mooi gezond kindje erbij voor jullie hoor.

Suus ben zo blij dat je ongi is doorgebroken! Nou over 14 dagen bloedprikken en dan hoop ik dat je een eisprong hebt hoor! Kun je weer aan de slag rabbit  haha.

Liefs Yvonne

Heb van de week weinig geslapen want de kleine is vooral s avonds en s nachts actief wat me slapeloze uurtjes opleverd.  Morgen ben ik lekker vrij dus kunnen we lekker even weer bijkomen en maar een paar kleine boodschapjes halen. Ben nu lekker cake aan het bakken met chocola erin mjammie! Mag ik eigenlijk niet zoveel meer eten, maar mijn chocoladeeitjes zitten al in de prullenbak haha. Heb ook de laatste dagen zuurbranden, aan het eind van de middag en s avonds, dat is best wel vervelend. Nou hopelijk is dat zo weer weg. Verder gaat het allemaal wel goed hoor haha

hoe is het met de rest

Nou liefs Yvonne

Hallo meiden, nou ik heb vannacht weer niet superveel geslapen, maar als je vrij bent wil het best. Ben nu een beetje aan het aanlummelen in huis zeg maar. Een wasje hier en een wasje daar. Ben er al bijna door gelukkig, nu nog een beetje opruimen. En vanmiddag sausrollers en kwasten ophalen want mijn mam en tante gaan maandagmorgen een opberghok achter de babykamer sausen. Dan maken we een paar planken aan de muur en kan de babykamer opgeruimd worden, want de meubeltjes komen 13 maart al. De babykamer is verder bijna af. Is al geverft en er ligt al nieuwe vloerbedekking in. Nu alleen nog gordijnen en een mooie hanglamp uitzoeken. Verder heb ik nog geen aankleding gekocht en ook nog geen dekbedovertrek en hoes voor aankleedkussen enzo. Moeten toch  eerst de meubeltjes er zijn, dan vind ik het makkelijker om te kiezen haha.

Nou meiden liefs Yvonne

Terug
Bovenaan