Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

haha .... vandaar! nee hoor grapje hoor! Hopelijk komt je ongi morgen of overmorgen. ZIt al voor je te duimen hoor!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:24:34'));

haha .... vandaar! nee hoor grapje hoor! Hopelijk komt je ongi morgen of overmorgen. ZIt al voor je te duimen hoor!

ja ik hoop het ook, dan gaat dat in ieder geval wel volgens de 'regels'!!!!!! flink door blijven duimen hoor doe ik ook!

Ik doe niks anders hoor! Word nu een tijd dat je lichaam weer normaal gaat doen he? en dat het je mee zit!

Op de date bij jij gewoon zwanger let maar op!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:28:00'));

Ik doe niks anders hoor! Word nu een tijd dat je lichaam weer normaal gaat doen he? en dat het je mee zit!

Op de date bij jij gewoon zwanger let maar op!

ja dat vind ik ook hoor, lichaam moet nu eens even heel goed naar mij luisteren hoor! ja dat zou echt heel leuk zijn he als ik op onze date zwanger zou zijn....... als ik dan maar niet heel misselijk ben hihi!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:47:53'));

haha dan maar misselijk! krijg je geen gebakje maar augurk!

dat is goed! augurken lust ik wel hoor hiih!

ja die krijg je van mij als je dan zwanger bent ... haha ... ik vergeet niks hoor!

nou welterusten ik ga douchen en dan naar bed!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 21:58:19'));

ja die krijg je van mij als je dan zwanger bent ... haha ... ik vergeet niks hoor!

nou welterusten ik ga douchen en dan naar bed!

ha daar houd ik je aan! augurken als ik zwanger ben!!!!!! nu ga ik er echt vandoor hoor, als het lukt!

Terug
Bovenaan