Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi Yvonne

Hier is alles goed alleen is mijn NOD nu opgeschoven naar 30 nov heb een  hele late ei gehad.

Hoe is het met jou lekker genieten meid.

Ja forum doe raar he. En ja we msn veel met elkaar want ja hier word er ook weinig geschreven

Liefs Sharine

Hallo Sharine, jeetje Suus een te korte cyclus en jij een lange cyclus! Nou ik duim voor je dat het raak is hoor! Dat zou een langere cyclus wel waard zijn toch?

Ja het forum heeft ook steeds van die kuren, soms duurt het erg lang voordat je een berichtje kunt achterlaten. ALs je snel wilt mislukt het iedere keer ook weer. Erg vervelend is dat ook dan he?

Verder gaat alles prima hier. Veel moeheid en slapeloze nachten zodat ik s'morgens langer blijf uitslapen en later op werk ben. Gelukkig dat het kan en dat mijn collega er nu is. Ik heb een flink buikje al, zodat mijn kleding niet meer past haha. Moet gauw gaan shoppen hoor! DInsdag over een week is de eerste echo. Kijk er erg naar uit, want je weet dat je zwanger bent, maar hebt nog niet echt iets gezien of zo. Dat is wel een onzekerheid toch hoor. Verheug me erg op de echo om dan te zien of alles goed is.

Liefs Yvonne

Jawel.......... het forum werkt weer!!!!

Hoe ist bij/met jullie???
Hier heel veel twijfel (nog niet eerder gehad)

Zaterdag NOD, gister flinke steek rechtsonder in mijn buik, sindsdien ongi-gevoel en heel veel last van witte afscheiding.....

Daarbij heel veel dorst (!!!!!)

Wat denken jullie?? Tips/trucks???

xx Es

Hoi meiden

Ik kwam weer even groot goed nieuws brengen. IK ben ZWANGERRRRRRR.Ik kan het niet geloven heb een late eisprong gehad en dacht dat ik aankomende vrijdag mijn NOD heb. Dacht even testen met digitale van clear bleu daar zitten toch 3 in. Ik dacht hij is vast nog negatief (was zo benieuwd kon mij niet inhouden). Hij gaf al heel snel zwanger aan. Ben zo blij. Dit eigenlijk direct na mijn bbz. En eeeeh mijn pendel had het juist haha.

Esther volgens mij ben jij ook zwanger hoor ga heel hard voor jou duimen meid.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Sharine, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!! Echt helemaal super!!! Ben echt superblij voor je.

Het is je zo gegund hoor!

Esther, volgens mij ben je echt zwanger hoor! Had ik ook die klachten! Wanneer ga je testen?

Liefs Yvonne

hoi meiden,

eindelijk het forum doet het weer, ik had zoveel pogingen gedaan maar steeds lukte het neit. nu eindelijk in 1 keer!

sharine, super gefeliciteerd

esther, mogen we voor jou ook juichen? wanneer ga je testen?

suus, hoe is het bij jou?

en alle zwangeren, leven jullie ook nog? kwaaltjes?

hier gaat het goed. na mij nbesluit om voorlopig thuis te blijven, heb ik wat rust gekregen, en doe alles in mijn eigen tempo, heb schema in mijn hoofd voor schoonmaken, maar doe al snel te veel. dus moet echt naar me lichaam luisteren!
van het weekend nog griep, dus alles overgegeven, toen meteen wel dipje, ging zo goed. dus balen en zo slap, nog niet echt energie om zoiets op te vangen!
morgen hebben we echo, spannend, kindje wordt dan nagekeken.
nou meiden tot snel

liefs dimka

Hallo meiden

Sharine, is het al een beetje doorgedrongen nu? Super he? En in november zoals je gependeld had! Hoe voel je je verder?

Dimka, hey vervelend zeg dat je nu net weer griep moet krijgen! Hopelijk kom je nu weer even lekker tot rust hoor! Succes morgen met je echo, laat maar even horen hoe het gegaan is

Esther, weet je al meer? Ben erg nieuwsgierig?

Suus, vandaag op dag 13! Hopelijk blijft je cyclus nu kort en heb je je ei snel! Ik duim voor je dat het gauw raak is hoor!

En Iris, Tammie en Sara hoe gaat het met jullie?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan