Nou meiden, daar ben ik dan weer, pffff waren pas om kwart over 3 aan de beurt, afspraak was om 20 voor 3! Nou ik had me druk gemaakt om niks, bleek niets anders uit bloedonderzoek, alleen PCO. De gyn liet me wel even schrikken hoor, want ze zei dat je door middel van afvallen in 99% van de gevallen weer een eisprong krijgt, ik dacht oh nee ze stuurt me naar huis om af te vallen endan moeten we maar zien! Maar gelukkig was dit niet zo! Ik heb wel het advies meegekregen om af te vallen, maar was lekker zelf ook al 3 kilo af gevallen laatste tijd, vond ze heel goed! Dus ga het maar weer eens proberen om te lijnen! Nou ik heb nu weer een kuur Duphaston voor 10 dagen om ongi op te wekken en dan als ik ongi geworden ben, moet ik op dag 3 tm 7 aan de Clomid! Dan moeten we dag 12, 14 en 16 aan de klus! Haha dus op commando! Zodra ik ongi geworden ben, moet ik weer bellen voor een afspraak rond dag 22-25, en dan moet ik 1 dag voor de afspraak weer laten bloedprikken. Dit blijft dan elke maand zo gaan, als Clomid niet aanslaat krijg ik hogere dosis. Maar ik ben nu wel weer even hoopvol gestemd hoor!
Ze vertelde ook nog dat ik nu wel een hogere kans op een meerling heb, Marco reageerde hier heel verbaasd op (dacht dat ik het wel had verteld, maar blijkbaar niet hihi), maar hij vind dit helemaal niet erg gelukkig, ben nu zelf ook wel aan dat idee gewend, en mocht dit gebeuren, kan ik mooi terugvallen op Petra he!! Heb ook gelijk maar even gevraagd of je dan ook grotere kans op miskraam hebt, want dit heb ik ergens gelezen, maar dit is niet aangetoond, gelukkig maar!
Nou ik moet vanmiddag voor de zekerheid nog even een zwangerschapstest doen voordat ik weer met Duphaston mag beginnen, ben gelijk langs apotheek gegaan om de tabletten allemaal op te halen, dus begin vandaag meteen! Des te eerder kunnen we weer aan de klus!
Meiden, gaan jullie allemaal voor me duimen????
Oh ja in mijn vorige berichtje was ik Tamara helemaal vergeten! Hoe gaat ie meid? Lekker aan het genieten van je gezinnetje? Heb je nog kraamhulp? Denk t niet meer nu he?!
Nou meiden, tot gauw!
X Suus