Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey meiden,

@Suus wat een fantastisch nieuws! Ik heb gister nog aan je gedacht. Gewoon positief blijven denken en ik blijf voor je duimen dat je met onze date zwanger bent! En afvallen?? Zo dik ben je toch helemaal niet? Tenminste voor zover ik op je foto kan zien.

@ Yvonne voor jou schiet het ook op he! Heel bijzonder is het als zo'n kindje in de buik groeit he. Wij zitten ook steeds vol verwondering naar Sylvan te kijken. Heel speciaal dat zoiets in je buik groeit. Ook al is het mijn 2e het blijft fantastisch. En haha die tijden moet je zeker aan wennen. Ik kon vanmorgen eens lekker uitslapen want mijn mannetje bracht Lysanne naar school en Sylvan had nog wel zin om een poosje bij mij in bed te slapen. Heerlijk!!

@ Dimka Dinsdagavond begon het bij mij te rommelen en toen heb ik mijn mannetje ook nog ff aan het werk gezet want ik was bang dat het weer niet door zou zetten. En toen het werk gedaan was werd het gerommel erger en uiteindelijk werden het weeën. Dus wie weet! Hoop voor jou dat het gauw voorbij is en dat jullie ook kunnen genieten van jullie wondertje.

@Sharine ik las dat jullie over 2/ 3 maandjes ook weer aan de klus gaan! Super jah! Hoop ook dat jij op onze date zwanger bent! En fijn dat het goed gaat met Bjorn. Het is niks aan he als je met je kindje naar het ziekenhuis moet. Had ik tenminste ook toen Lysanne heen moest.

@ Petra bij jou zitten de meiden ook nog hoog en droog. Ben benieuwd hoe ze gaan heten en hoe ze er uit zien enz enz enz. Heel speciaal. Weet je of je een een eiege of 2 eiege tweeling krijgt?

@ Iris hoe gaat het met jou? Volgens mij lees jij het forum haast niet meer of wel? Tenminste lag me iets van bij. Ik spreek jou ook zelden ben dus heel benieuwd hoe het met je gaat.
Volgens mij heb ik iedereen gehad zo. Zo niet dan sorry! Ben dan wel bevallen maar heb nog wel last van hormonen....

Hier gaat alles goed. Sylvan groeit goed. 24 april moet ik voor de 1e keer met hem naar het bureau. Ben heel benieuwd. Als het goed is komt de wijkverpleegkundige binnenkort langs. Vorige week heeft hij de hielprik en gehoortest gehad. Zijn linkeroor was niet goed. Maandag is ze weer geweest en toen was het oortje wel goed gelukkig. Heb bij mijn dochter al genoeg ellende gehad met de oren en was dus wel ff bang dat het met zijn oren ook niet goed zat.
Verder drinkt hij goed en huilt hij niet veel. Alleen als hij last van zijn darmpjes heeft enzo maar niet echt een huiluurtje zoals je wel eens hoort.

Liefs,
Tamara

hoi meiden,

hier even kort berichtje van mij, ben bekaf dus morgen meer!

sharine heeft als bevallingsdatum 6 april gependeld. nou daar ge ik voor hoor! duimen jullie mee?

liefs dimka

Hey Tammie,

Wat geweldig dat Sylvan het zo goed doet! Is Lysanne al een grote hulp en trotse zus?

Nou ik vind mezelf niet een van de diksten inderdaad, maar ben gewoon een beetje mollig hihi, er mogen wel een aantal kilootjes af hoor! Maar ja, dat is nou juist lastig als je PCO hebt, want dan kom je wel heel makkelijk aan, maar eraf is vaak wat lastiger, nou was ik gelukkig de laatste tijd al 3 kilo afgevallen, dus ik hoop dat ik het nog even vol kan houden, ben namelijk nooit zo'n doorzetter, omdat het altijd zo lang duurt bij mij! Maar ik ben nu ziek thuis, dus hoop dat dat even helpt haha!

Dimka, ben je weer een beetje uitgerust meid? Wel goed uitrusten he deze week, want zondag ga je bevallen hoor! ik ben al constant aan het duimen voor je hoor!

hoi meiden,

zo eindelijk een leuke controle gehad.
ten eerste was alles normaal en goed, datis ook al lekker.
ik heb al mijn vragen kunnen stellen en klachten kunnen zeuren, tot de tranen in mijn ogen stonden.
en ik ben gerustgesteld.
ze heeft zelfs naar ziekenhuis gebeld, dat ze goed naar mijn klachten moeten luisteren en ik het echt zooo zwaar heb.
ze zegt, hoop dat je echt alles bij elkaar klaag in het ziekenhuis (moet ik vrijdag middag heen), zodat ze me mischien willen helpen met opstarten van bevalling. ik hoop het, maar weet niet hoe snel ze dat doen hier, dus even afwachten en goed klagen. ga van te voren alles alvast vertalen in het deens, zodat ik niet met mijn mond vol tanden sta!

oh ja, onze beeb wordt nu rond 3000 gr geschat, dat is mooi gewicht!
en ze is ingedaald en ligt vast, dus dat vond ik wel erg lekker om te horen!

@suus, ik heb vandaag helemaal niks gedaan, was kapot en brak. dus ik zal goed uitrusten voorm ijn bevalling zondag!

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2008 18:46:04'));

hoi meiden,

zo eindelijk een leuke controle gehad.
ten eerste was alles normaal en goed, datis ook al lekker.
ik heb al mijn vragen kunnen stellen en klachten kunnen zeuren, tot de tranen in mijn ogen stonden.
en ik ben gerustgesteld.
ze heeft zelfs naar ziekenhuis gebeld, dat ze goed naar mijn klachten moeten luisteren en ik het echt zooo zwaar heb.
ze zegt, hoop dat je echt alles bij elkaar klaag in het ziekenhuis (moet ik vrijdag middag heen), zodat ze me mischien willen helpen met opstarten van bevalling. ik hoop het, maar weet niet hoe snel ze dat doen hier, dus even afwachten en goed klagen. ga van te voren alles alvast vertalen in het deens, zodat ik niet met mijn mond vol tanden sta!

oh ja, onze beeb wordt nu rond 3000 gr geschat, dat is mooi gewicht!
en ze is ingedaald en ligt vast, dus dat vond ik wel erg lekker om te horen!

@suus, ik heb vandaag helemaal niks gedaan, was kapot en brak. dus ik zal goed uitrusten voorm ijn bevalling zondag!

liefs dimka

Hey Dimka,

Wat fijn die controle zeg! Nu maar hopen inderdaad dat ze je in het ziekenhuis ook serieus nemen en dat je dus hopelijk dit weekend gaat bevallen joh, dan krijgt Sharine misschien toch gelijk he! Meid ik hoop het voor je hoor, ik ga in ieder geval vanaf nu jullie babysite goed in de gaten houden hoor!
En het kindje is al ingedaald, dan kan het niet heel lang meer duren toch???
Dus de komende dagen goed uitrusten he!!

ik zet ons even omhoog hoor!

vanmiddag naar het ziekenhuis, hoop dat ze zeggen me te gaan helpen, heb sinds gisteren ineens giga maagzuur, heb brandt door me maag en slokdarm heen, niks aan.
ik wil niet meer zwanger zijn!!!

liefs dimka

Hoi meiden

Zo daar ben ik weer haha.

Nou Dimka ben erg benieuwd wat ze vanmiddag in het ziekenhuis gaan doen of ze het eventueel gaan opwekken of niet. Zo ja dan kan het nog wel eens zijn dat mijn pendel het juist heeft ooeeehhhh spannend hoor?

Suus al druk aan het slikken voor het opwekken van ongi, en dan begint het he. Hoop het zo voor jullie dat het direct raak mag zijn.

Yvonne hoe is het met jou.

Iris haha ik spreek je zo wel regelmatig op msn dat ik hier niets over je hoeft te vragen he. En nu weet je mijn nieuws ook he haha.

Tammie met jou gaat het goed he?. Kleine groeit goed?.

Hier gaat het goed, heb vandaag mijn eisprong zeurt een beetje onderin mijn buik. Maar gelukkig heb ik er weinig last van terwijl het weer aan de kant is waar het niet goed is gegaan. Hoop dat het van binnen goed aan het genezen is. Na deze ronde nog 1 ronde, en dan wil ik het weer gaan proberen. Vind het eigenlijk ontzettend spannend allemaal, hoop niet dat ik lang hoeft te wachten.

Liefs en dikke kus Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 14:07:17'));

Hoi meiden

Zo daar ben ik weer haha.

Nou Dimka ben erg benieuwd wat ze vanmiddag in het ziekenhuis gaan doen of ze het eventueel gaan opwekken of niet. Zo ja dan kan het nog wel eens zijn dat mijn pendel het juist heeft ooeeehhhh spannend hoor?

Suus al druk aan het slikken voor het opwekken van ongi, en dan begint het he. Hoop het zo voor jullie dat het direct raak mag zijn.

Yvonne hoe is het met jou.

Iris haha ik spreek je zo wel regelmatig op msn dat ik hier niets over je hoeft te vragen he. En nu weet je mijn nieuws ook he haha.

Tammie met jou gaat het goed he?. Kleine groeit goed?.

Hier gaat het goed, heb vandaag mijn eisprong zeurt een beetje onderin mijn buik. Maar gelukkig heb ik er weinig last van terwijl het weer aan de kant is waar het niet goed is gegaan. Hoop dat het van binnen goed aan het genezen is. Na deze ronde nog 1 ronde, en dan wil ik het weer gaan proberen. Vind het eigenlijk ontzettend spannend allemaal, hoop niet dat ik lang hoeft te wachten.

Liefs en dikke kus Sharine

Sharine, wat een supergoed wereldnieuws meid!! Dus over anderhalve maand gaan jullie er weer voor, Edwin wil het ook weer proberen dus! Echt heel leuk, hoop dat wij dan ook samen mogen genieten van een zwangerschap, zou wel heel leuk zijn he... Bij mij duurt het ook nog bijna 3 weken voordat mijn eisprong komt, als ie komt he!? Dus als het hier deze ronde niet lukt, dan zou het kunnen he dat we tegelijk zwanger zijn!

Terug
Bovenaan