Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 09:15:16'));

ik zet ons even omhoog hoor!

vanmiddag naar het ziekenhuis, hoop dat ze zeggen me te gaan helpen, heb sinds gisteren ineens giga maagzuur, heb brandt door me maag en slokdarm heen, niks aan.
ik wil niet meer zwanger zijn!!!

liefs dimka

Dimka, je bent hier nog niet weer geweest, hoop dat dat betekent dat je mocht blijven en dat ze de bevalling gaan opwekken, zal zo eens kijken op de babysite of daar wat nieuws opstaat toevallig!

hoi meiden,

slecht nieuws, ik moest blijven, maar niet om ingeleid te worden. nee ze wilde neurologisch onderzoek doen, om te kijken waar al die beroerdigheid vandaan komt.
dus ik beroerd geslapen in het ziekenhuis, bloedonderzoeken, en kreeg ik vandaag te horen dat neuroloog pas maandag komt.
dus ik heb heel lief gevraagt om naar huis te mogen, want slapen lukte daarook nieten als ze toch verder niks doen, wil ik naar huis.
nou uiteindelijk ben ik dus nu net thuis!
maandagmorgen weer terug, maar ja ze vinden toch niks, komt gewoon doot de zwangerschap, maar goed we wachten af!

straks moet niels maar actief worden, kijken of dat wat opwekt, want ik wil die gependelde datum hebben!
oh ja ik had wel hele dag door   weeen, maar niet sterk genoeg om echtiets te doen

liefs dimka

zo ben weer terug uit ziekenhuis.
met slaappillen wel te verstaan!
moet dat 2 nachten proberen en dan woensdagochtend weer terug omte kijken of mijn duizeligheid minder word, door meer slaap!
oh ja en ik heb aangegeven dat ik het echt niet zag zitten om weer 17 dagen tijd te gaan, maar ze zei meteen, nee we wachten tot je uitgerekende datum en daarna gaan we we opgang helpen, dat is dus wel een geruststelling, dus nog max 2 weken!
je wilde graag datik bleef in het ziekenhuis, maar toen ik belofde om niks te doen thuis en dat ik niet alleen zou zijn, mocht ik toch naarhuis, wilde nietnog 2 nachten daar liggen. niks aan!
nou dat was het weer, woensdag meer
lijkt wel een soapserie

liefs dimka

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 13:22:35'));

zo ben weer terug uit ziekenhuis.
met slaappillen wel te verstaan!
moet dat 2 nachten proberen en dan woensdagochtend weer terug omte kijken of mijn duizeligheid minder word, door meer slaap!
oh ja en ik heb aangegeven dat ik het echt niet zag zitten om weer 17 dagen tijd te gaan, maar ze zei meteen, nee we wachten tot je uitgerekende datum en daarna gaan we we opgang helpen, dat is dus wel een geruststelling, dus nog max 2 weken!
je wilde graag datik bleef in het ziekenhuis, maar toen ik belofde om niks te doen thuis en dat ik niet alleen zou zijn, mocht ik toch naarhuis, wilde nietnog 2 nachten daar liggen. niks aan!
nou dat was het weer, woensdag meer
lijkt wel een soapserie

liefs dimka

He shit, je bent dus niet bevallen gisteren...... Maar goed, ze laten je in ieder geval niet overtijd lopen, dus binnen 2 weken is jullie meid er! Hoop eerder hoor voor jullie! Nu dus heeeeeel rustig aan doen thuis...
Maar zet Niels maar flink aan het werk inderdaad, kan nooit kwaad toch!
Ik duim voor je dat het snel doorzet hoor!

Hallo meiden, hier even weer een berichtje van mij.

Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat ie wel redelijk, wordt steeds een beetje zwaarder nu allemaal hoor. Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij de zwangerschap he? Slapen gaat minder, zere bekken en onderrug  en heb veel vocht in mijn benen. Bijna elke avond lig ik even heerlijk in bad voor de ontspanning. Mijn mannetje komt braaf elke 10 minuten even binnendraven en als ik eruit moet helpt ie me haha. Net een oud vrouwtje ben ik die niet zelf  uit bad kan komen. De babykamer schiet aardig op, het einde is in zicht. Nog een paar dingetjes aanschaffen nog. Moet ook nodig geboortekaartjes regelen, we weten al wel welke gelukkig. Vind het moeilijk om te bepalen wie we er een moeten sturen.
De kleine is zo beweeglijk, je ziet mijn buik steeds heen en weer gaan en dan verschijnt er weer een uitstulpseltje haha. Heb gewoon speeluurtjes want dan druk ik op de plekjes waar ie schopt en krijg ik weer reactie terug. Zo bijzonder vind ik.

Met ons huisje gaat het ook de goeie kant op. De kelderwanden staan al daarop de vloerplaten en de verdiepingsvloeren en daarop de plafond ook al. Ze zijn nu bezig de kelder waterdicht te maken(morgen klaar)  en dan wordt er al gemetseld. De stenen en het cement zijn er al. Dus kunnen ze zo aan de slag ermee.
Het werkkamertje waar de babykamer in komt is toch aardig klein voor de meubeltjes. Moeten nog even zien of dat past allemaal. Voor de rest is alles best wel groot hoor. Ben vanavond met Ray erop geweest, met ladder naar boven bbbrrr ben niet zo'n held op ladder te gaan. Helemaal niet als ik er af moet, dan sta je boven zo'n gat te draaien.

Nou Dimka ik ben benieuwd hoe het vanmorgen ging hoor! En of ze wat gaan ondernemen? Misschien ben je nu wel aan het bevallen.......ben erg nieuwsgierig hoor.

Sharine, super dat jullie de stap weer gaan nemen hoor! Erg spannend weer en ik hoop dat jullie nu snel heel veel geluk hebben.

Suus jij ook hoor! Maar spreek je al zo vaak dus weet niet wat ik verder zeggen moet.

Tammie, hoe is het daar? En doet de kleine het goed? Super dat je thuis kan blijven zeg! Gewoon rustig aan doen hoor.

Petra, hoe gaat het met jou? En met de twee meiden?

Iris, heb jou al lang niet meer gesproken, maar hoe gaat het met je?

Nou veel liefs Yvonne

Huh, ik had iets gemist joh!

Dimka, nou ik ben echt benieuwd hoe het gaat met slaappillen hoor! hopelijk krijg je ook meer energie voor de bevalling. ALs het niet helpt, wat gaan ze dan doen? gaan ze de kleine dan wel opwekken? Nou in ieder geval laten ze je niet overtijd lopen!

Liefs Yvonne

haha ik weet het al hoor, zit ik een beetje oude reacties te lezen hier! Had mijn internetgeschiedenid verwijderd en dan moet ik eerst alles weer opnieuw instellen. Had ik niet gedaan . Nu moest ik de berichten dus nieuw->oud zetten haha.

Tammie, die reactie van mij op jou was dus  van een oude reactie van je haha voor het geval je het niet snapt! Ben blij dat het goed gaat met de kleine hoor! Geniet er maar lekker van, kan ook niet wachten tot de kleine er is hoor!  

Liefs Yvonne  

Hoi hoi

Nou Dimka nog niet bevallen meid. Ik zit elke dag met spanning te wachten tot het zover is haha. Dus de artsen vermoeden dat je duizeligheid te maken kan hebben met te weinig slaap. En is de eerste nacht met slaapmiddel goed bevallen en heb je heerlijk kunnen slapen. Idd probeer maar goed te rusten en laat zoveel mogelijk dingen over aan een ander, want je hebt je energie strax wel nodig voor de bevalling.

Yvonne word het een beetje zwaar maar fijn dat je de kleine goed voelt bewegen. Ik vond al die schopjes die je aan de buitenkant zag ook altijd heel bijzonder. Maar ook jij doe kalm aan. Dus de baby kamer is bijna af op de kleine dingetjes na. Fijn dat het met jullie nieuwe huis nu ook zo'n beetje lekker loopt. Hoop je snel weer te spreken via msn (het is inmiddels al een poosje geleden hihi)

Suus hoe is ie bij jou, al ongi of duurt het nog effe. Ik ben vergeten hoe lang het ook alweer duurt voordat ongi komt na het slikken van de med.

Tammie is denk ik gewoon lekker aan het genieten van haar prachtige zoon.

Iris spreek ik bijna elke dag alleen maar flink ouwehoeren haha.

Nou hier heb ik geen nieuws tot nu toe. Heb vreselijk zin in juli dat we elkaar gaan ontmoeten.

Liefs en dikke kus Sharine

Terug
Bovenaan