hoi meiden,
zo ik heb even fut om te typen. met die dikke worstenvingers wil het niet altijd!
we kwamen van morgen in het ziekenhuis en eerst een CTG gehad. baby is prima en ik blijf weeën hebben, maar ja zet niet door, niet sterk genoeg!
mijn bloeddruk en urine was allemaal prima.
ze waren hoogst verbaast dat ik ook niet sliep met de slaappillen, maar ja dat kan ik ook niet veranderen!
toen vroegen ze of ik in interesse had om het op gang te gaan brengen? wat een vraag, JA NATUURLIJK!!!!!
dus ze gingen kijken en overleggen, en kwamen na 1 uur terug,
ik wordt maandag om 11 uur verwacht en dan gaan ze kijken of ik al ontsluiting heb. als dat zo is krijg ik meteen infuus, dan beval je dezelfde dag.
als alles nog dicht is krijg ik eerst pil om de baarmoedermond te laten verweken. als dit moet gebeuren, dan kan dat 4 a 5 dagen max duren voordat ze verder kunnen gaan.
met jay heb ik toen om 10 uur eerste gel (is het zelfde als die pil) gehad en om half 2 nog een halfje, toen kwam het op gang. dus ik hoop dat ik niet 4 dagen moet wachten, op dat er wat gebeurt.
ik vind infusen enz helemaal niks, maar ja dan weet je zeker dat je die dag bevalt.
maar goed we moeten wachten, je zou denken met al die weeën dat er wel iets gebeurt moet zijn. maar ja je weet maar nooit.
we kunnen nu echt aftellen, nog 5 nachtjes wachten en dan gaanwe beginnen.
nu ik dat weet, ben ik er best zenuwachtig voor hoor, spannend en toch wel weer eng.
hopen dat alles vlot verloopt.
@sharine, weet je watwel heel grappig is, de eerste keer dat jij pendelde voor mij waarneer ik zou bevallen, pendelde jij 14 april. moet je raden wat de datum is van maandag, de 14e!!!!!
@suus, spannend hoor allemaal.
liefs dimka