Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey die Petra!

Vind het echt super hoe die meiden van jullie het volhouden hoor! Heb net ook even op hyves gekeken, je nieuwe foto is erg mooi hoor!
Ja ik ben nu gelukkig wel gewend aan het idee dat wij ook verhoogde kans hebben op een tweeling, moet zeggen dat ik dat eerder nooit zo zag zitten, wilde ook eigenlijk maar 1 kindje, maar nu heb ik zoiets van ik ben al lang blij als ik zwanger mag raken, dan  desnoods maar 2 hoor! Het lijkt me nog steeds heel erg zwaar en vermoeiend en duur, maar ze zijn in ieder geval meer dan welkom! En reken er maar op dat ik bij jou om advies kom vragen hoor haha!

Tammie!
Zag je nieuwe foto's op hyves, wat een lekker ding zeg! Fijn dat alles zo goed gaat hoor! IS het een makkelijk mannetje?

Nou meiden, ik zit hier nu te wachten op mn ongi, woensdag laatste pil van die kuur gehad, dus verwacht m zelf eigenlijk rond zondag! En dan kunnen we 3 dagen later eindelijk beginnen met de Clomid!
Meiden, zullen jullie heeeeeeeel hard voor me duimen dat ik er een eisprong van krijg? Zijn nu eigenlijk al ruim een jaar tevergeefs aan de klus geweest, zou erg balen als ik zelfs nu nog geen eisprong zou krijgen hoor!

Iedereen een fijn weekend gewenst! Iemand nog leuke plannen?
Wij niet zo veel, lekker in en om huis aan het werk denk ik!
Misschien morgen avond nog visite van een vriendin, maar is nog niet helemaal zeker!

Hallo meiden,

Gaat goed hier, ben donderdag weer naar de vk geweest. Bloeddruk was goed en verder lag het kleintje goed met zijn hoofdje naar beneden. De vorige keer ook al. De kleine draait verder geregeld van de ene naar de andere kant toe. Toen ze wilde luisteren kwam er tegendruk van binnen, erg grappig. Doet ie steeds van binnenuit schoppen als je je vinger in je buik drukt. Ben nu wel weer 4 kilo gegroeid vanaf de laatste keer, dus 20 in totaal. De vk wil steeds dat ik naar een dietiste ga, maar dat wil ik niet. Zie wel naar de bevalling, eet niet onnodig veel. Ik eet veel fruit, roosvicee, melk, stroop en honing(in thee), schijnt niet goed te zijn volgens haar.  Daar wordt ik dus dik van, nou ja jammer dan. Wil niet dieten nu ik zwanger ben. Heb ook tabletten en zalf  voor spataderen en aambeien gekregen. dus ben benieuwd.
We hebben er nu nog een auto bij gekocht, een terreinwagen Galloper. Kan Ray daarin mooi rijden en hou ik de audi thuis. Is nu ook al makkelijker als ik s middags naar huis ga of s morgens later ga beginnen.

Tammie, fijn zeg dat je lekker aan het genieten bent van de kleine. Ja ik geloof ook dat er heel iets verandert hoor als de kleine er is.

Petra, super dat je het zo lang volhoud met de beide meiden! Flink rusten en genieten hoor!

Dimka, ik kijk stiekum steeds even snel op jullie babywebsite, hoopte dat je al bevallen zou zijn. Nou meid dan hoop ik op maandag goed nieuws hoor

Sharine, vind het echt super dat jullie het weer gaan proberen hoor! Hopelijk zijn jullie nu snel weer zwanger. Ja die kleine (en grote) schopjes vind ik echt heel bijzonder.
Het gaat ook gewoon de hele dag door haha.

Suus, ik hoop dat het nu gauw raak is hoor en dat je in ieder geval je eisprong weer hebt. We wachten nu op je ongi hoor!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ah ik ben zo zenuwachtig. vorige keer met jay met inleiden helemaal geen last van. maar ben gewoon bang dat ik als ik wel infuus krijg de weeën niet kan opvangen.
vorige keer met jay wist ik dat alles nog dicht zat en dat ik gel kreeg.
maar ik heb nu al zo lang weeën, dus heb zo ´n vermoeden (hoop) dat er wel iets gebeurt moet zijn. maar dat betekend infuus en dat kan zo snel gaan dan.
stom he, wil heel graag bevallen en dan gaat het gebeuren en krijg ik last van zenuwen!
denk dat het komt doordat ik niet weet wat er gaat gebeuren en door mijn angst voor naalden. maar goed, ik hoop dat alles gewoon goed gaat en zonder ruggeprik kan, want dat is helemaal niks voor mij.
vannacht niet geslapen, niels lag naast me bij elke uitademing hmmm te maken, dus werd er gek van.
maar ja nog 2 nachten en dan weten we wat we gaan doen!

@suus, ik ga heel hard voor je duimen, maar ik heb zo ´n sterk gevoel dat je het niet eens nodig hebt, en snel zwanger zult zijn!

@sharine, hoop dathet bij jullie ooksnel raak is. blij dat jullie beide er weer aan toe zijn!

@tamara, een wolk van een zoon hoor, prachtig mannetje

@yvonne, lekker eigen auto voor de deur, geeft toch stuk vrijheid vooral nu, als je iets wilt!

@petra, je bent bijna aan de beurt, houd ze nog maar even bij je en dan straks 2 super meiden op je buik!

liefs dimka

@ Dimka,
Kan me wel voorstellen hoor dat de zenuwen komen! Hoop echt dat het toch allemaal nog vanzelf doorzet hoor en dat je niet aan infuus hoeft! Ben zo benieuwd joh!
Lief van je dat je sterk het gevoel hebt dat het hier ook snel raak is! Ik hoop zo dat je gelijk krijgt! Over 2 weken begint de klusperiode ongeveer, dus als je dan flink gaat duimen voor me....!

@Yvonne,
Tja, wat heb ik jou nou nog te melden he, spreek je nu op msn, dus geen nieuwtjes he?

@ Sharine,
Jou ook net gesproken, hopen dat we allebei goed nieuws hebben op de date he!

@ Tammie,
Hadden het net even over de date, dat iedereen de baby's meeneemt, ik zei al dat Sylvan tegen die tijd al bijna peuter is joh! Haha! Is dan 4 maand alweer of niet?

@ Petra,
Is je vriend nog steeds zo lief en overbezorgd eigenlijk? Las op hyves dat je nog maar maximaal 29 dagen moest maandag, dus vandaag nog maximaal 24 dagen! Nog maar dikke 3 week joh! Oh wat komt dat dichtbij! Ben zo benieuwd naar die meisjes en hun namen joh! Wel gelijk even foto's plaatsen hoor op hyves haha!

Nou ik heb nog geen nieuws, zou ongeveer morgen ongesteld moeten worden van die kuur, maar voel nog niets! Hoop dat het snel komt, want dan kunnen we bijna weer voor het eggie aan de klus!
Net even met Sharine en Yvonne zitten rekenen, als het deze eerste ronde met Clomid gelijk raak is (ga ik niet van uit hoor, maar gewoon leuk om even te rekenen), dan zou ik met onze date al bijna 3 maand zwanger zijn! Ik ga er voor om dat te halen, want dan ben ik halverwege januari uitgeteld en heb ik ruim 4 maand de tijd om de kilo's er weer af te krijgen voor de bruiloft! Gaan jullie allemaal heel hard voor me duimen dat dit lukt?
Yvonne heeft me net al proberen in te stralen dat mn ongi komt!

Hoi meiden

Dimka ja kan me best voorstellen dat je je nu erg zenuwachtig maakt vooral dat je nu weet dat het die dag gaat gebeuren, Je weet dan niet wat je allemaat te wachten staat gaat het vlug of duurt het effen. Meid ik wens je maandag heel veel succes en dan heeft mijn pendel het toch juist gehad maar ja dan moet je wel op maandag bevallen he .

Yvonne jou heb ik net nog gesproken via msn

Suus idem dito maar goed   ik hoop dat je morgen snel ongi word zodat je er weer voor kunt gaan. Succes meid.

Tamara gewoon lekker blijven genieten

Iris tja wat moet ik zeggen haha

Hier moet ik volgend weekend ongeveer ongi worden dus afwachten wat dit keer mijn cyclus is.

Meiden allen een fijn weekend toegewenst.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Dimka, ik wil je nog even heel veel succes wensen morgen en ik verwacht morgen goed nieuws hoor! Dat jullie een lief klein meisje erbij hebben!!

Suus, nou is je ongi er al ??

liefs Yvonne

na een snelle bevalling om 6 uur slijmprop kwijt en meteen super snelle weeën
is om 9.45 TESS geboren
ze weegt 3740 gram
en ze is 53 cm lang.

alles gaat goed, ze wil nog niet erg drinken, maar ja moet ook even bijkomen!
wij waren om 15.30 weer lekker thuis!

liefs dimka

Hoi Dimka,
van harte gefeliciteerd met Tess!!! Wat een lieve foto!! Het is allemaal wel opeens erg snel gegaan. Ben blij dat alles goed is gegaan en jullie allebei thuis  lekker kunnen bijkomen.

Liefs,
Petra

Terug
Bovenaan