Hey die Petra!
Vind het echt super hoe die meiden van jullie het volhouden hoor! Heb net ook even op hyves gekeken, je nieuwe foto is erg mooi hoor!
Ja ik ben nu gelukkig wel gewend aan het idee dat wij ook verhoogde kans hebben op een tweeling, moet zeggen dat ik dat eerder nooit zo zag zitten, wilde ook eigenlijk maar 1 kindje, maar nu heb ik zoiets van ik ben al lang blij als ik zwanger mag raken, dan desnoods maar 2 hoor! Het lijkt me nog steeds heel erg zwaar en vermoeiend en duur, maar ze zijn in ieder geval meer dan welkom! En reken er maar op dat ik bij jou om advies kom vragen hoor haha!
Tammie!
Zag je nieuwe foto's op hyves, wat een lekker ding zeg! Fijn dat alles zo goed gaat hoor! IS het een makkelijk mannetje?
Nou meiden, ik zit hier nu te wachten op mn ongi, woensdag laatste pil van die kuur gehad, dus verwacht m zelf eigenlijk rond zondag! En dan kunnen we 3 dagen later eindelijk beginnen met de Clomid!
Meiden, zullen jullie heeeeeeeel hard voor me duimen dat ik er een eisprong van krijg? Zijn nu eigenlijk al ruim een jaar tevergeefs aan de klus geweest, zou erg balen als ik zelfs nu nog geen eisprong zou krijgen hoor!
Iedereen een fijn weekend gewenst! Iemand nog leuke plannen?
Wij niet zo veel, lekker in en om huis aan het werk denk ik!
Misschien morgen avond nog visite van een vriendin, maar is nog niet helemaal zeker!