quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2008 21:06:29&apos

);
Geweldig Dimka nogmaals gefelciteerd met je mooie meid. En lekker genieten met je gezinnetje. Hoe vind jay ervan dat hij nu een grote broer is.
Nou nu is eerst Petra aan de beurt dan Iris en dan Yvonne. Leuk hoor al dat goeie nieuws.
En dan hopen Suus en ik nog dat we snel goed nieuws hebben.
Nou als het goed is moet ik dit weekend of begin volgende week ongi worden. Ben weer benieuwd wat dit keer mijn cyclus word. Heb al een week af en toe last van ongi gevoel nou dat heb ik al een hele tijd niet meer gevoeld. Normaal merk ik niks en word ik zo ineens ongi. Kun je zien hoe raar een lichaam in elkaar kan zitten en vooral de hormonen hihi.
Suus bij nog steeds geen ongi ik vind het zo vervelend voor je nu mag je met clomid beginnen als je ongi bent en dan komt er nix. Hoop toch dat het snel doorbreekt.
yvonne hoe is het bij jou???
Liefs Sharine
Hey die Sharine!
Heb net even de sites van Bjorn en Ylena bekeken! Leuk hoor! Zal het even in de gaten blijven houden hoor! Hopelijk kan ik ook snel zo'n site maken, dan kunnen ze vriendjes worden he!
Nou ik geloof dat mijn ongi nu aan het komen is, had toenstraks wat roze bij het afvegen en nu ook weer ongi krampen! Dus dan is morgen dag 1 en dan moeten we dus 28april, 30 april en 2 mei flink aan de klus! Gaan jullie allemaal heel hard voor me duimen????
Ja nu is Petra aan de beurt en dat duurt nog maximaal tot 12 mei he?! Spannend hoor, ben zo benieuwd naar de meisjes en hun namen! En dan Iris en Yvonne, als zij bevallen zijn is onze date ook al bijna, heb er zo'n zin in joh! Jullie ook??
Ik krijg morgenvroeg bezoek: Yvonne komt even langs, heb lekker slagroomsoesjes in huis gehaald net! Had ze eigenlijk gehaald om mezelf op te beuren dat mn ongi niet kwam, maar het lijkt er nu op dat ik ze kan eten om te vieren dat mn ongi er wel is haha!
Ben morgen en overmorgen lekker vrij omdat ik zaterdag om 13 uur moet beginnen, we moeten weer balansen, dit is het tellen van de totale voorraad in de winkel, geen leuk werk, maar mag gelukkig mijn eigen afdeling tellen, dus dat is minder erg, je moet dan namelijk ook altijd alles weer netjes maken enzo, en dat heb ik allemaal al gedaan, heb alles al voorbereid, alle hele stukken buitenlandse kaas al geprijsd, zodat dat zaterdag niet meer hoeft, kan ik het zo opschrijven, scheelt me weer! Hoop dat we niet al te laat klaar zijn, meestal zijn we rond sluitingstijd wel klaar, maar soms word het ook wel later.... pfff moet dus zowiezo tot 8 uur en dan nog stukje rijden voordat ik thuis ben, maar ja gelukkig is dit maar 2 x per jaar!
ZOndag gaan we lekker uit eten met vrienden, maar gaan smiddags eerst nog even kijken bij de bouw van Yvonne en Raymond, want dat schiet mooi op! Ben er al paar keer wezen kijken, maar die krijgen echt een heel mooi groot huis joh, en ook op een mooie plek! Naast hun was ook nog een kavel te koop, gaan we gezellig naast hun wonen haha! nee gein hoor, is voor ons toch net iets te duur, die grond kost al 125000 dacht ik en dan moet daar nog een huis op, kost ook zo 175000 en dan zit je op 3 ton en moet je nog inrichting en al erbij, dat word voor ons net iets te veel met de bruiloft en eventuele baby(s) voor de boeg!
Heb gister nog even met Marco's oudste zus erover gehad, zij vind het echt heel erg dat het bij ons niet makkelijk gaat, zij hebben ook 5 jaar op hun dochter moeten wachten en hebben nooit meer een 2e kunnen krijgen, dus ze weet hoe we ons voelen zeg maar! Maar zij heeft alle spullen van hun dochter bewaard voor ons! Kamertje, stoel, box enz enz. heel lief vind ik, wij mogen dat dus allemaal lenen als we zouden willen! Nou ik denk dat we daar wel gebruik van gaan maken, want het is wel allemaal hartstikke duur hoor! Maar de kinderwagen wil ik zowiezo nieuw, dus die doen we niet, maar box enzo wel denk ik! Vond het zo lief van haar!
Maar goed, ik ga er nu vandoor, Marco is er weer!
Spreek jullie snel weer, doeg doeg!